Mooi!!quote:Op maandag 13 juni 2005 20:25 schreef ArTiC het volgende:
geen tentamens..nooit meer
arbeidscontract is verlengd dus ik kan er weer tegen
Geinig! maar om daar nou een isa in te doen?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:39 schreef daNpy het volgende:
Begrijpend lezen natuurlijk, anders heb je er niets aan.
Staan een hoop makkelijke dingen in het boek die je leessnelheid zowiezo kunnen bevorderen, zonder echt héél snel te gaan lezen. Ook de 'technisch/medische" achtergronden qua oog & hersen info enzo.
En hoe staat het met jou arbeidsleven? Al nieuwe sollicitaties lopen?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:40 schreef amaranta het volgende:
Leuk!
weer een jaar..economische situatie enzo he..had ook liever een vast contract gehad maarja. Ben nergens bang voor, in het eerste jaar 2x promotie gemaakt dus het ziet er goed uit.quote:
Ja, is in alle winstgevende sectoren zo volgens mij...quote:Op maandag 13 juni 2005 20:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
weer een jaar..economische situatie enzo he..had ook liever een vast contract gehad maarja. Ben nergens bang voor, in het eerste jaar 2x promotie gemaakt dus het ziet er goed uit.
Klinkt heel fijn....respect voor mensen die het leuk vinden om dat soort mensen te helpen maar ik ben blij dat ik het niet ben. Zou mezelf van kant maken als ik dat 10x meemaakte.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:54 schreef gazylady2 het volgende:
Damn, scriptie vergelijking lukt niet echt.. valt het op?
Grappig detail, had net een gesprekje met 2 collega's over m'n scriptie vergelijking (suicide, en dan theorie met praktijk vergelijken), kwamen eigenlijk een beetje tot de conclusie dat er niet veel bij ons op de afdeling daarover te doen was, komt een collega ons roepen of we even in de badkamer wilden gaan kijken. Doen wij de deur open, zo'n vrouwke: Ik wil niet meer leven.. nog meer blabla, borderline, bij haar was het daar dus niet om te doen had ze met een kapot parfumflesje in d'r polsen en armen gekrast...![]()
Ach, d'r wordt ook kei veel gelachen daar! En pas de 1e x dat ik zoiets meemaakte..quote:Op maandag 13 juni 2005 20:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Klinkt heel fijn....respect voor mensen die het leuk vinden om dat soort mensen te helpen maar ik ben blij dat ik het niet ben. Zou mezelf van kant maken als ik dat 10x meemaakte.
Ik fungeer wel eens als 'praatpaal' voor intieme vrienden en hoe beter zij zich voelen na zo'n gesprek zoveel slechter voel ik me dan. Op 1 of andere manier kan ik problemen van anderen niet loslaten...blijf erover piekeren. Zou echt alle narigheid van het werk dan mee naar huis nemen ben ik bang.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:01 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Ach, d'r wordt ook kei veel gelachen daar! En pas de 1e x dat ik zoiets meemaakte..
Maar wat precies vind je niet cool dan? Zoiets specifiek of wat?
Haha, tsjaa, dan is het idd niet zo'n slim plan nee..quote:Op maandag 13 juni 2005 21:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik fungeer wel eens als 'praatpaal' voor intieme vrienden en hoe beter zij zich voelen na zo'n gesprek zoveel slechter voel ik me dan. Op 1 of andere manier kan ik problemen van anderen niet loslaten...blijf erover piekeren. Zou echt alle narigheid van het werk dan mee naar huis nemen ben ik bang.
Oh het tentamen bestaat uitquote:Op maandag 13 juni 2005 20:49 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Geinig! maar om daar nou een isa in te doen?
Maarr, begin maar vast met reproduceren hier van de theorie.....
zit in de automatisering..doe voornamelijk coördinatie van een helpdesk (structuren verbeteren, plannen, opleiden), daarnaast onderzoek ik de grotere issues (die dus te zwaar zijn voor de helpdesk) en af en toe eens de weg op naar een klant (strak in het pakquote:Op maandag 13 juni 2005 21:08 schreef gazylady2 het volgende:
Wat doe jij eigenlijk voor werk?
Welke onderwerpen?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:11 schreef daNpy het volgende:
Grmbl, moet ik een nieuw topic maken
Nouja, tentamens suck
GTA SA ownage
Wiskunde heb ik niet meer.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Welke onderwerpen?
Vandaag een Wiskunde tentamen gehad (Laplace transformaties). Niet dat het zo heel slecht ging. Geloof ik.
Nou ja, LaPlace valt bij ons gewoon onder Wiskunde. Geef het beestje een naam.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:08 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wiskunde heb ik niet meer.
Wel regeltechniek (LaPlace, Z-domein, transformatie's en 4e orde shit) en EMC.
Lief beest. Alleen je zegt het nu echt alsof het over een gebruiksvoorwerp gaatquote:Op maandag 13 juni 2005 22:21 schreef blieblie het volgende:
En een terugvindpost!!!.
Keb een poez besteld.
Zo één:
[afbeelding]
Duurt alleen nog een paar maanden voordat ze der is.
Ik wil persé dat ras + dat ik graag ook wil genieten van het kleine poesje ipv. dat ie gelijk volwassen is.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Lief beest. Alleen je zegt het nu echt alsof het over een gebruiksvoorwerp gaat
Waarom heb je er geen 1 uit het asiel gehaald trouwens? (of ben je daar wel langsgeweest?)
Berg die kat maar goed op als ik of wij ooit bij jou komen. Blauwe rus?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:21 schreef blieblie het volgende:
En een terugvindpost!!!.
Keb een poez besteld.
Zo één:
[afbeelding]
Duurt alleen nog een paar maanden voordat ze der is.
Britse Korthaarquote:Op maandag 13 juni 2005 22:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Berg die kat maar goed op als ik of wij ooit bij jou komen. Blauwe rus?
Maar heel mooi voor onsquote:Op maandag 13 juni 2005 22:44 schreef blieblie het volgende:
[..]
Britse Korthaar.
Kweenie of dat hetzelfde is, want die lijken allemaal behoorlijk op elkaar.
Blauwe Rusquote:Land van herkomst: Engeland
Oorsprong: Deze blauwe variëteit van de Britse korthaar ofwel Brit is voortgekomen uit de Kartuizer, in Frankrijk Chartreux. De katten zouden ooit zijn gefokt door Kartuizer monniken (uit het klooster La Grande Chartreuse in Afrika). Nu komt de Karthuizer alleen nog voor in Frankrijk (deze wordt op een andere manier gefokt dan de blauwe Britse korthaar).
Uiterlijke raskenmerken: De bouw van de Britse korthaar is gedrongen, middelgroot tot groot. Zijn vacht is fijn, dicht en zijdeachtig en staan omhoog. Dit komt doordat de ondervacht erg dik is. De kop is rond met goed ontwikkelde kin en wangen, en een brede korte neus. Wijd uiteen staande en hoog geplaatste oren.
Karakter: Zelfbewust, moedig en vastberaden. Enthousiaste jager. Actief, ligt nooit lang stil. Hun stemgeluid is zwak. Houdt wel van aandacht, maar niet teveel.
Variëteiten: Kittens worden bijna altijd geboren met een tabbypatroon en een geringde staart, dit trekt later weg. Ook de ogen zijn aanvankelijk blauw. Van een volwassen kat moeten de haren egaal gekleurd zijn. De kleur mag blauw of grijs zijn.
Cattery:
Cattery d'Grasmayer Amsterdam
quote:De Blauwe Rus
De historie van de Blauwe Rus. Hoewel er verschil van mening bestaat omtrent de oorsprong van de Blauwe Rus, wordt toch algemeen aangenomen dat het ras zijn origine heeft in de omgeving van de Witte Zeehaven Archangelsk in het noordwesten van Rusland. Verder komen er tegenwoordig nog blauwe katten in de natuur voor in het gebied van de Kaukasus in Rusland. Verondersteld wordt, dat handeldrijvende zeelieden rond 1860 vanuit de Noord-Russische havenstad Archangelsk enkele blauwe katten naar Engeland meebrachten.
Deze katten onderscheiden zich van de Brittish Blue katten door een langer en slanker gebouwd lichaam en een minder ronde kop. Ze hebben een tamelijk kleine, driehoekige kop met een lang gelaat. Opvallend bij deze Russische katten is echter hun vacht, welke uitzonderlijk dik, kort, zijdeachtig en zilverblauw van kleur is. Vooral over de speciale textuur van de vacht, aangepast aan het in Archangelsk veelal heersende poolklimaat, waren de toenmalige Engelse kattenliefhebber enthousiast. Ze werden daarom ook wel "Archangel-Blue" genoemd. Kortharige, effen blauwe katten vindt men echter ook in andere streken, met als gevolg dat Russisch Blauw ook wel wordt aangeduid als Maltese Blauwe Kat, Spaanse Blauwe Kat en Uitheems Blauwe Kat. In 1880 verschijnt de Blauwe Rus voor het eerst op tentoonstellingen. Ze werden ondanks aanzienlijke verschillen in dezelfde klasse als het Brittish Blue ras gekeurd. Het Brittish Blue viel door zijn pluizige vacht en gedrongen uiterlijk meer in de smaak bij het Britse publiek en de toenmalige keurmeesters. De Blauwe Rus kwam hierdoor in de verdrukking en raakte uit de mode.
Pas begin deze eeuw werd het ras door de keurmeester en publiek weer beter gewaardeerd. In 1912 werd eindelijk de beide rassen in de klassen Brittish Blue en Foreign Blue ingedeeld. Het Foreign Blue wordt steeds populairder, totdat de tweede wereldoorlog uitbreekt. Dankzij mevrouw Rochford bleven er gelukkig drie fokkatten over in Engeland.
Door deze geringe populatie van de Blauwe Rus in Engeland werden er kruisingen met andere rassen gedaan, bijvoorbeeld met Blauwe Siamezen en Brittish Blue. Dit was voor het ras natuurlijk schadelijk, de specifieke kenmerken verdwenen meer en meer. De amberkleurige ogen van de oorspronkelijke Blauwe Rus waren niet langer een kenmerk voor het ras. In 1950 wordt de Britse Standaard van de Blauwe Rus herzien. Onder Foreign Blue vallen dan "alle soorten effen blauwe Siamezen", die maar weinig gelijkenis vertonen met de originele Russen. In 1965 besluiten enkele Russisch Blauw fokkers dit ras weer zijn oorspronkelijke uiterlijk terug te bezorgen. De Standaard wordt dan opnieuw herzien. In 1967 wordt de Russian Blue Association opgericht. Ook komt in de Standaard de vermelding dat " het Siamese type" ongewenst is.
Het karakter.
Het Russisch Blauw wordt vaak als een " kat voor individualisten" of een " kat voor kenners" aangeduid. Mede door het karakter van de kat wordt dit bevestigd. Het is een kat die een evenwichtige indruk en elegantie uitstraalt, en erg gehecht is aan zijn baas. Voor een buitenstaander kan hij wat schuw overkomen. Het is een kat die weinig eisen stelt aan de omvang van zijn leefomgeving, en is daarom uitermate geschikt op een flat . Het is wel een kat die gerespecteerd wil worden. Zijn stemgeluid is zacht. Bij een hechte relatie met z'n baas is het net of ze antwoord geven als er tegen ze gepraat wordt.
Aan lawaai en drukte hebben ze een hekel, maar beklagen doen ze zich niet.Ook voor een spelletje zijn ze als volwassen kat nog graag over te halen. Het is een sterk ras met weinig gezondheidsproblemen. In het algemeen wordt dit ras met het klimmen der jaren pas echt volmaakt voor wat het uiterlijk betreft.
Kenmerken
Het meest opvallende kenmerk van de Blauwe Rus is zijn dubbele vacht, die bestaat uit zeer dicht ingeplant kort haar, dat door sommigen vergeleken wordt met de vacht van een jonge zeehond. Deze vacht laat zien dat de Russisch Blauwe Kat van oorsprong uit polaire gebieden komt. De zilverglans wordt veroorzaakt door de bovenvacht waarvan de uiteinden van de haren minder gepigmenteerd zijn. De kleur kan variëren van licht-, midden-, of donker blauw.
De vacht moet bij een volwassen kat egaal blauw zijn. Bij kittens ziet men vaak tabby-strepen in de vacht. Deze zijn meestal na een jaar volledig verdwenen. Bij de geboorte hebben deze katten blauwe ogen en het kan wel twee jaar duren voordat deze de gewenste groene kleur hebben gekregen. Het lichaam is langgerekt, stevig en toch sierlijk gebouwd, met lange slanke poten, sierlijke ovaalvormige voeten en een lange, spits toelopende staart. De voetzooltjes zijn donker en de neus leikleurig. Op de lange rechte hals een korte, wigvormige en vlakke kop. Door de geprononceerde snorhaarkussentjes kan het soms lijken dat de kin minder naar voren staat.
De oren moeten groot en puntig zijn, bijna transparant, breed aan de basis en recht op het hoofd geplaatst. Kortom de kat moet in z'n geheel een evenwichtige, harmonieuze indruk maken.In de zomermaanden kan de vacht door te veel zonlicht iets bruin verkleuren. Dit verdwijnt vanzelf weer.
Het verharen valt in vergelijking tot verschillende andere rassen erg mee. De kleur van de ogen kan, bijvoorbeeld wanneer hij opgewonden is, enigszins geel worden, hetgeen op een tentoonstelling als fout wordt aangemerkt. De beoordeling van dit ras op tentoonstellingen is vaak heel verschillend en meer omstreden dan van welk ander ras dan ook. Hieruit blijkt, dat het beeld dat men van het ideale uiterlijk van het Russisch Blauw heeft, nogal uiteen kan lopen, ondanks de standaard.
I.i.g. minder dan een mensen poesquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:04 schreef FlowDesign het volgende:
En wat kost zo'n poes Okke?
Iig wel meer dan een poes voor 1 avondquote:
Een hoopquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:04 schreef FlowDesign het volgende:
En wat kost zo'n poes Okke?
Das ongeveer evenredig met mijn stapfrequentiequote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:24 schreef febster het volgende:
[..]
Iig wel meer dan een poes voor 1 avond
I know... Ik ben alleen een zeer kieskeurig persoon op dat vlakquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:31 schreef FlowDesign het volgende:
En niet raskat heb je net zo veel plezier van hoor en bovendien hoef je dan niet bang te zijn dat ie gejat wordt ofzo.
Vrienden Floris:quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:49 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Allang... voeg me maar toe. http://-flow-.hyves.nl
Ik heb elke keer niet alle vragen goedquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:40 schreef Inu het volgende:
En ook eentje voor Jobgeniaal die internetprijsvragen
Ow... keb gegoogled en kwam direct bij Ohra uitquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:03 schreef Inu het volgende:
Uhm...de antwoorden staan in het topic erbij....
Zelfs ik weet alles van Boney M.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik heb elke keer niet alle vragen goed.
Naja, gelukkig weet ik nog niet genoeg van Boney M.
Is dat bijzonder?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:11 schreef Inu het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat een van de beste vrienden van Job uit Rozenburg komt
We hebben er meerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:32 schreef blieblie het volgende:
[..]
Is dat bijzonder?
Of heeft dat gat 2 inwoners.
In het laatste geval is het wel btje toevallig ja...
Ken je alle 2 de inwoners van Rozenburg.
Wil je er ook eentje voor mij winnen pls?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:32 schreef Inu het volgende:
Kvinnet wel lolligIk heb tot nu toe al een turqoise voor mezelf en een zandkleurige voor Job
Ben nu bezig voor Biancavia... heb toch niet veel te doen (stiekem wel, maar geen zin in...)
Ik heb morgen tentamen economie, ik dacht gister "laat ik vast beginnen met leren"... heb ik die boeken nooit gekochtquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:17 schreef blieblie het volgende:
Ja joh... Dat doet ze ff.
*zucht* hoezo studieontwijkend gedrag. Kben om 10 uur opgestaan om LAN te leren en tot nu toe is het resultaat: een schone woonkamer, weggeplamuurde/geschuurde oneffenheden in de muur rond 2 contactdozen, 2 opgehangen planken en een schoongemaakte toilet & badkamer.
Blegh.
Voor de kerst? Moet maar ....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:44 schreef FlowDesign het volgende:
Lau, ga je je P nog halen voor de kerst?
Same here.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:17 schreef blieblie het volgende:
*zucht* hoezo studieontwijkend gedrag. Kben om 10 uur opgestaan om LAN te leren en tot nu toe is het resultaat: een schone woonkamer, weggeplamuurde/geschuurde oneffenheden in de muur rond 2 contactdozen, 2 opgehangen planken en een schoongemaakte toilet & badkamer.
Blegh.
Als Amaranta dat nou ook door zou hebben dan zou ze misschien wat minder klagenquote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:06 schreef Partygurl het volgende:
Yeah geslaagd
Eindelijk een flutdiploma in mn bezit
Psst... Amaranta heeft Pabo gedaan, PG heeft Opleiding tot Onderwijsassistente (MBO) gedaan (toch??) en gaaaat Pabo doenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als Amaranta dat nou ook door zou hebben dan zou ze misschien wat minder klagen
LAN? Je hebt een datacom tentamen toevallig?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:42 schreef blieblie het volgende:
[..]
Psst... Amaranta heeft Pabo gedaan, PG heeft Opleiding tot Onderwijsassistente (MBO) gedaan (toch??) en gaaaat Pabo doen.
Damn... waarom onthou ik dat wel en LAN niet.
Gefeliciteerd PG!!! Waar is vant weekend feest?
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
LAN? Je hebt een datacom tentamen toevallig?
Ik probeer der 1 te regelen. Maar ik vrees dat ik die morgen in Geldrop op moet gaan halen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:48 schreef FlowDesign het volgende:
Okke, heb jij nog oude tentamens van LAN ?
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:48 schreef blieblie het volgende:
[..]
Niet dat ik weet![]()
.
Data Link Simulatie is het.
Protocol gezeik enzo.
Euhm.. je komt in de buurt, maar tis wel anders.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zeg ikDatacommunicatie. Krijg je dingen zoals TCP, IP, UDP, Linkstate protocollen (BGP), Distance Vector protocollen (RIP)? Of zit ik nu heel erg uit de buurt?
Ah, ongeveer hetzelfde als het tentamen dat ik morgen heb dusquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:55 schreef blieblie het volgende:
[..]
Euhm.. je komt in de buurt, maar tis wel anders.
meer richting Full Duplex, Simple Duplex, Half Duplex & Idle Request, GO-BACK-N, Selective Retransmission en het uittekenen van de protocollen als in T_CONNECT.req -> L_CONNECT.req -> P_UNITDATA.req -> P_UNITDATA.ind -> L_CONNECT.ind enz. enz. + de bijbehorende variabelen, predikaten en de hele flikkerse zooi.
En je diktaat om de toestanden & predikaten in op te zoeken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:01 schreef FlowDesign het volgende:
Je mag het boek of die kopie van het boek er bij houden toch?
Almere strand, defqonquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:42 schreef blieblie het volgende:
[..]
Psst... Amaranta heeft Pabo gedaan, PG heeft Opleiding tot Onderwijsassistente (MBO) gedaan (toch??) en gaaaat Pabo doen.
Damn... waarom onthou ik dat wel en LAN niet.
Gefeliciteerd PG!!! Waar is vant weekend feest?
Vroeger zeiden ze, Ricardo is ziekquote:
Het is me ook niet gelukt er een voor Biancavia te winnen....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wil je er ook eentje voor mij winnen pls?
Uhm jaquote:
*noteerd: geen verjaardagscadeautje voor Lotte meenemen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Het is me ook niet gelukt er een voor Biancavia te winnen....
In principe zijn we levensgenieters,quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:14 schreef febster het volgende:
[..]
Vroeger zeiden ze, Ricardo is ziek
Ik speelde niet met auto'tjes, nee het liefst met barbie's
Maar barbie's had ik niet, mijn buurmeisje wel..
De barbie's kwamen niet, maar mijn buurmeisje wel...
Jawel...
Zolang de wind maar naar Son staat, de bedrijven staan in Son en daar hoef ik geen last van te hebben.quote:SON EN BREUGEL - Momenteel woedt er een grote brand bij een afvalverwerkingsbedrijf op industrieterrein Ekkersrijt in Son en Breugel. De brand woedt in dezelfde opslagloods als ruim een jaar geleden. In de loods liggen diverse soorten afval opgeslagen. Voor communicatie op zowel hulpverlenend als gemeentelijk vlak is opgeschaald tot GRIP 2. Mogelijk moet er een woonwijk in Son en Breugel ontruimd worden. Meer info volgt.
(bericht 06.45 uur).
Rendac is een destructiebedrijf heeft wel een verbrandingsoven, Bowie is een afvalscheidings en verwerkingsbedrijf en heeft geen verbrandingsoven.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:25 schreef daNpy het volgende:
Dat ís toch al een verbrandings oven? En die staat nu nog in de fik ook![]()
Ja via de hoge schoorstenen, en dan slaat het hier in de 8se Barrier neerquote:Geurbestrijding
Geurbestrijdingsinstallaties reinigen de ruimte- en proceslucht van stankstoffen. Deze installaties bestaan uit luchtwassers en biofilters, die ook wel biobedden worden genoemd. De gezuiverde en vochtige lucht wordt daarna via hoge schoorstenen afgevoerd. Sterk geconcentreerde stankstoffen worden in het ketelhuis verbrand door speciale branders.
leuke hobbyquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:17 schreef Inu het volgende:
Hoeft morgen pas ingeleverd te worden![]()
En ik ben al klaar
Netjes 1351 woorden over hoe de machtspositie van mannen in de koloniale tijd door Mr. Rochester wordt belichaamt in de roman Wide Sargasso Sea en alles netjes onderbouwt door middel van citaten uit 7 secundaire werken... Pfew
quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:17 schreef Inu het volgende:
Hoeft morgen pas ingeleverd te worden![]()
En ik ben al klaar
Netjes 1351 woorden over hoe de machtspositie van mannen in de koloniale tijd door Mr. Rochester wordt belichaamt in de roman Wide Sargasso Sea en alles netjes onderbouwt door middel van citaten uit 7 secundaire werken... Pfew
Nee man..het OSI model is hartstikke funkyquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En ik dacht dat netwerkprotocollen saai zijn
OSI modelquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee man..het OSI model is hartstikke funky
Ah.... Ik was bijna bang dat ze op de Fontys een vak gaven op basis van zinvolle stof.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
OSI model![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het theoretisch perfecte model wat in de praktijk niet tot amper gebruikt wordt
Jezus... issie zo euh... minder dun dan?quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Ohw mooiIk heb een XL gepakt voor mn vriend
Die laatste opdracht is nog vrij nuttig trouwens. Persoonlijk zou ik wel voor een Java applicatie gaan dan. Maar dat is meer omdat het platform onafhankelijk isquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:58 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ah.... Ik was bijna bang dat ze op de Fontys een vak gaven op basis van zinvolle stof.
Maar zoals altijd behoort het tot de groep nooit gebruikte verouderde ontwerpmethodes, ontwikkelmethodes, modellen etc. waar ik me de afgelopen 4 jaar mee bezig heb gehouden.
Ook zoiets, we moeten een gedistribueerd systeem maken (stand alone client server "iets").
Op basis van welke technieken moeten we het maken?
Java icm. Corba
Java icm. RMI
of een ".NET" taal icm. .NET remoting
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!!!!
Geef dan gelijk mijn diploma ipv. me eerst allerlei zinloze troep te laten leren.
Nja, echt klein issiej niet... dus vooral voor de lengte ensowquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:04 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jezus... issie zo euh... minder dun dan?
Of heeftie een nieuwe pyama nodig.
Ik heb ook XLquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Nja, echt klein issiej niet... dus vooral voor de lengte ensow
We hadden een ienieminie onderzoekje gedaan naar de 3 mogelijkheden en er kwamen bar weinig praktijkvoorbeelden voorbij. Ik kreeg daarom een vermoeden dat het of een dermate vage techniek met een veel beter alternatief (bijv. .NET Remoting) of dat het enigszins verouderd was.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die laatste opdracht is nog vrij nuttig trouwens. Persoonlijk zou ik wel voor een Java applicatie gaan dan. Maar dat is meer omdat het platform onafhankelijk is
Mijn datacom tentamen van vandaag was trouwens een lachertje.
Issie 2m+ ?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Nja, echt klein issiej niet... dus vooral voor de lengte ensow
Eindelijke gelukt?quote:
Ik loop ook altijd in een XL omdat een L echt te klein is. Veels te krap rond mijn schouders en armen en het lijkt net alsof ik in een strak truitje ben gestoken. Nee, liever een XLquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:38 schreef blieblie het volgende:
[..]
We hadden een ienieminie onderzoekje gedaan naar de 3 mogelijkheden en er kwamen bar weinig praktijkvoorbeelden voorbij. Ik kreeg daarom een vermoeden dat het of een dermate vage techniek met een veel beter alternatief (bijv. .NET Remoting) of dat het enigszins verouderd was.
Alleen bij Corba kwamen een paar grote projecten voorbij.
[..]
Issie 2m+ ?
Want een L gaat bij mij int algemeen zeer goed qua lengte.
M wordt na wassen net te klein en XL is een jurk.
[..]
Eindelijke gelukt?
Owww hadden jullie het over die T-shirts...quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:38 schreef blieblie het volgende:
Eindelijke gelukt?
Hier idem, maar ik ben ook gewoon 2,00 meter en dan is een XL wel makkelijkquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik loop ook altijd in een XL omdat een L echt te klein is. Veels te krap rond mijn schouders en armen en het lijkt net alsof ik in een strak truitje ben gestoken. Nee, liever een XL
Plus dat ik het goddelijke lichaam er gewoon niet voor heb.
Same herequote:Op donderdag 16 juni 2005 11:03 schreef FlowDesign het volgende:
Straks tentamen maken om 13:15.
Ik ben eerder opgestaan om op school te gaan leren.
Volgens mij heb ik me leven gebeterd
quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:58 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ah.... Ik was bijna bang dat ze op de Fontys een vak gaven op basis van zinvolle stof.
Maar zoals altijd behoort het tot de groep nooit gebruikte verouderde ontwerpmethodes, ontwikkelmethodes, modellen etc. waar ik me de afgelopen 4 jaar mee bezig heb gehouden.
Ook zoiets, we moeten een gedistribueerd systeem maken (stand alone client server "iets").
Op basis van welke technieken moeten we het maken?
Java icm. Corba
Java icm. RMI
of een ".NET" taal icm. .NET remoting
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!!!!
Geef dan gelijk mijn diploma ipv. me eerst allerlei zinloze troep te laten leren.
Pas ik niet. Ik moet minimaal een XXL hebben anders krijg ik hem niet over mijn schouders heen. Maar een XXXXL is nog lekkerder want die zijn lekker lang.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik loop ook altijd in een XL omdat een L echt te klein is. Veels te krap rond mijn schouders en armen en het lijkt net alsof ik in een strak truitje ben gestoken. Nee, liever een XL
Plus dat ik het goddelijke lichaam er gewoon niet voor heb.
Neem dan gewoon een jurk van je moeder of schoonmoeder.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Pas ik niet. Ik moet minimaal een XXL hebben anders krijg ik hem niet over mijn schouders heen. Maar een XXXXL is nog lekkerder want die zijn lekker lang.
Trieeeeeeeestquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:03 schreef FlowDesign het volgende:
http://users.telenet.be/nahoj/fun/The%20best%20of%20hakken.wmv
Die krijg ik ook niet over mijn schouders heen, wat die zijn kleiner en smaller dan ik.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Neem dan gewoon een jurk van je moeder of schoonmoeder.
Als het een goed werkende 17"is wil ik hem wel hebbenquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:31 schreef blieblie het volgende:
Jow! Vakantie!.
En ik heb er een tftjebij.
Hup, weg met de CRT's.
Motorola?quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:07 schreef blieblie het volgende:
Yeah... keb mijn chello modem opgehaald... misschien heb ik nu btje (edele hoop) stabiel internet
.
Goed werkende 17inch DELL monitorquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als het een goed werkende 17"is wil ik hem wel hebben
Jupz... Die grijzequote:
Kosten?quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:12 schreef blieblie het volgende:
[..]
Goed werkende 17inch DELL monitor.
http://forum.fok.nl/topic/715572/1/25#27995758quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:13 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jupz... Die grijze. Motorola Surfboard.
Zeg Juup, weet jij dit toevallig?
Triplexplaat meterkast
Ik kom niet eens uit Brabantquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:28 schreef SuperFruitig het volgende:
Is dit voor alle Eindhovuuh De Gekstuuuh bewoners of is dit een inside inteelt kliekje ?
25 euro lijkt me wel reasonable.quote:
Jupz... heb ik ookquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Triplexplaat meterkast
Bij ons is hij beige o.i.d. (de modem)
Deze dus:
[afbeelding]
Ben je een vrouw?quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:28 schreef SuperFruitig het volgende:
Is dit voor alle Eindhovuuh De Gekstuuuh bewoners of is dit een inside inteelt kliekje ?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:04 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ben je een vrouw?
*checkt profiel*
Ah... kzie het al... We zijn een inside inteelt kliekje.
Dell kent dat type niet eens, dus antiek?quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:02 schreef blieblie het volgende:
[..]
25 euro lijkt me wel reasonable.
Tis een Dell 770e.
[..]
Jupz... heb ik ook.
Beide argumenten hoeven toch geen reden te zijn dat je geen goede grap weet over Helmond?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar woon er wel al 30 jaar
Ik ben er maar 1 keer geweest. Dus ik waag me er niet eens aanquote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:14 schreef Hellemond het volgende:
[..]
Beide argumenten hoeven toch geen reden te zijn dat je geen goede grap weet over Helmond?![]()
Goed punt. Dit weekend bij jou dus?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 03:45 schreef FlowDesign het volgende:
Ow en zet de BBQ en de kolen maar vast klaar voor dit weekend
Ik kom er nooitquote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben er maar 1 keer geweest. Dus ik waag me er niet eens aan
Kleine correctiequote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:04 schreef r8ality het volgende:
Ik omschrijf deze dag mijn leven als, "lui".
Dat zit in je genen, lapzwans.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:04 schreef r8ality het volgende:
Ik omschrijf deze dag als, "lui".
Ja bij m'n ouders om precies te zijn, maar jij bent niet uitgenodigdquote:
Wat flauw.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja bij m'n ouders om precies te zijn, maar jij bent niet uitgenodigd
¤20.- en dan kom ik hem van de week halen (de monitor hequote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:46 schreef blieblie het volgende:
Okeeeeee.... die Daddy cool shirts zijn idd "ietwat" aan de krappe kant.
Tis zeg maar model bodybuild-shirt![]()
Als je 'm niet past mag ik 'm dan hebben? Ah toe ah toequote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:46 schreef blieblie het volgende:
Alleen op zondag?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:49 schreef FlowDesign het volgende:
4daagse?
Hij past prima. Kmoet alleen non stop mijn adem inhoudenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:34 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als je 'm niet past mag ik 'm dan hebben? Ah toe ah toe![]()
![]()
Doe maar gewoon aan mij gevenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:58 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hij past prima. Kmoet alleen non stop mijn adem inhouden![]()
Idd erg leuk.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:50 schreef FlowDesign het volgende:
Dit moet wel het vetste speelgoed ooit zijn: http://www.dumpalink.com/media/1118914992
Wat flauwquote:Op zaterdag 18 juni 2005 09:12 schreef blieblie het volgende:
[..]
Moet je wel ff geduld hebben. Kga niet met dat kreng door Eindhoven fietsen.
Bij de AH gekochtquote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:57 schreef Inu het volgende:
Ik ben bijna 19* Inu heeft zin in verjaardag
En ik heb hele gave doesjgel gekocht voor mn vader. Staat op: Mijn papa is een sportmeneer en dit is zijn doesjdjel
Kind of...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:49 schreef FlowDesign het volgende:
4daagse?
Lerenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:40 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Kind of...
Handel. Waarschijnlijk zegt jullie dat niet veel..?
Maar kan ik niet omschrijven, moet je gewoon meemaken!
En, damn! Het is nu al heet! Verjaardag, 2 sollicitatie brieven schrijven etc.. Geen tijd om te zwemmen dus![]()
Maar have fun in the sun gullie!![]()
Alleen 1 spier van m'n triceps in m'n linkerarm. Die net boven m'n elleboog.quote:
Weleens van gehoord. Deed PG daar vorig jaar niet aan mee?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:40 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Kind of...
Handel. Waarschijnlijk zegt jullie dat niet veel..?
Maar kan ik niet omschrijven, moet je gewoon meemaken!
Nope... was Lise die dat vorig jaar ook deedquote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Weleens van gehoord. Deed PG daar vorig jaar niet aan mee?
Leren kan in de zon met een pilsje erbij.quote:
Hm.. vreemde plek voor een tricepsquote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Alleen 1 spier van m'n triceps in m'n linkerarm. Die net boven m'n elleboog.
quote:
Die heb je gebruikt bij bankdrukken. Ik heb last van mn borstspieren, maar heb dan ook iets meer gedrukt als jij (en nog niet echt veelquote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Alleen 1 spier van m'n triceps in m'n linkerarm. Die net boven m'n elleboog.
Aan de straat :tquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:05 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Leren kan in de zon met een pilsje erbij.
Fietsband plakken in een grote teil water, als je dat dan even voor aan de straat doet heb je zo een watergevecht met de buur-kindjes..
Problem fixed!!
Denk dat ik dat bankdrukken volgende keer wat meer naar het einde doe en niet meteen mee begin danquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Die heb je gebruikt bij bankdrukken. Ik heb last van mn borstspieren, maar heb dan ook iets meer gedrukt als jij (en nog niet echt veel)
Nee juist niet. Bankdrukken kost veel kracht en moet je daarom in het begin doen, anders heeft het geen effect.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:26 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Denk dat ik dat bankdrukken volgende keer wat meer naar het einde doe en niet meteen mee begin dan
Watjequote:Op zaterdag 18 juni 2005 09:12 schreef blieblie het volgende:
[..]
Moet je wel ff geduld hebben. Kga niet met dat kreng door Eindhoven fietsen.
Of je bent dikquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:46 schreef blieblie het volgende:
quote:
Nee jaah, fijn is datquote:Hoi
Zondagmiddag willen moeders en ikke graag nog even naar Kamermuziek in 't
Groen.
Komen jullie tegen etenstijd?
Kunnen jullie mooi voor mij het vlees op de BBQ leggen.
=papa=
Ik zou willen dat het zo bij ons ging. Het is meer altijd maar raden of iemand uberhaupt mee eet.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:56 schreef blieblie het volgende:
mail van mijn pa:
[..]
Nee jaah, fijn is dat.
Kom helpen met verven joh... Das pas leukquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:43 schreef ArTiC het volgende:
zaterdagavond..fijn lekker in je eentje niks te doen![]()
Wat brengt het op?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:02 schreef blieblie het volgende:
[..]
Kom helpen met verven joh... Das pas leuk![]()
Zuiplap.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:00 schreef FlowDesign het volgende:
Ik weet niet wat jullie gaan doen, maar ik ga me kansloss bezatten op stratumsend. Laters
Ik doe mee, tequila en mooie half naakte vrouwen here I comequote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:00 schreef FlowDesign het volgende:
Ik weet niet wat jullie gaan doen, maar ik ga me kansloss bezatten op stratumsend. Laters
Doe er dan ook eens iets mee.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:24 schreef febster het volgende:
[..]
mooie half naakte vrouwen here I come
Wat je overigens aardig gelukt isquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:00 schreef FlowDesign het volgende:
Toch typisch hoe mensen per direct in hersenloze debielen veranderen met wal alcohol opquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:00 schreef FlowDesign het volgende:
Je had ons eens moeten zien/horen gisterquote:Op zondag 19 juni 2005 13:50 schreef daNpy het volgende:
[..]
Toch typisch hoe mensen per direct in hersenloze debielen veranderen met wal alcohol op
Ik hoorde jequote:Op zondag 19 juni 2005 14:00 schreef r8ality het volgende:
[..]
Je had ons eens moeten zien/horen gister.
*Jaloers is*quote:Op zondag 19 juni 2005 13:11 schreef Inu het volgende:
Ik heb een vakantiebon van mn ouders gekregen voor mn verjaardag* Inu gaat naar Euro Disney!!!
En ook een heel mooi schilderijDie foto van Audrey Hepburn die in mn avatar zit, maar dan heel groot en ingelijst en verder nog een lieve case voor om mn harde schijf die niet meer in mn pc pastte
en de rest moet nog komen
De betere manier van wakker wordenquote:
Nee, ik hoorde Joost pas nadat Flow me wakker had geroepenquote:Op zondag 19 juni 2005 14:28 schreef blieblie het volgende:
[..]
De betere manier van wakker worden.
Joost die buiten staat te bleren. (Of stondtie naast je bed?)
ProTour wielerevenementquote:Op zondag 19 juni 2005 02:04 schreef Exirion het volgende:
Wie weet wat er in Eindhoven aan de gang is? Ik hoor de hele tijd muziek dus er moet ergens een feest zijn ofzo
Nouw... wie houdt je tegen?quote:Op zondag 19 juni 2005 22:48 schreef Juup© het volgende:
Eigenlijk veel te warm om achter de pc te zitten. Kan mij beter in de slaapkamer bevinden, daar is het 20°C en hier is het ongeveer 30°C
Nog een paar uur en dan is hij binnen.quote:Op maandag 20 juni 2005 03:05 schreef r8ality het volgende:. Madagascar is echt TE vet. Mijn god wat heb ik een scheur gelegen. En die aftiteling moet echt een prijs krijgen
.
Dan pasquote:
quote:
Ik denk al, wat ben jij vroeg opquote:Op maandag 20 juni 2005 10:41 schreef r8ality het volgende:
Fijn, als Ergon-mensen denken dat ze de bocht wel halen met hun pick-upbus. Dan krijg je vaneigens een keer een kapotte achterbumper en lakschade. Kutmongolen. Uiteraard netjes schadeformulier ingevuld, maar om 7.30 's morgens daarvoor wakker te moeten worden is vrij irritant. (Auto stond geparkeerd, ik was er niet bij!)
Sja, dat kan een keer gebeuren als je 200x per jaar (oude) auto's haaltquote:En the story continues, mijn pa (rijdende terug vanuit Zweden) staat nu 80 kilometer voor de Nederlandse grens (in Duitsland dus) met een kapotte motor..
Nee pa, ik heb ook schadequote:Op maandag 20 juni 2005 10:43 schreef r8ality het volgende:
Ik mag dus naar Duitsland. Jeuh.
Heel V'waard was uitgelopen?quote:Op maandag 20 juni 2005 11:58 schreef gazylady2 het volgende:
Whoeiii! Lekker vrij vandaag!![]()
Men, toch een pijn in m'n heupen en kuiten.. Maja, gister wél uitgelopen!!![]()
Inu, gefeliciteerd meid!![]()
Zo te zien doet die truck er alleen maar " staan"quote:Op maandag 20 juni 2005 14:43 schreef daNpy het volgende:
Wat doet die DAF Rally truck bij de Fontys (R1)?
Geef mij maar een snelle link.quote:
Al tijd voor de monitor?quote:Op maandag 20 juni 2005 20:22 schreef blieblie het volgende:
"Terug op de werkvloer" Geweldig programma.
De CEO van de Hema mocht gaan orderpicken en appelbollen draaien.
Altijd leuk om die kerels op hun bek te zien gaan op regeltjes en gezever wat ze zelf verzonnen hebben in de vergaderkamer.
Volgende week is trouwens Peter Swinkels in dat programma.
Aanrader.
De baas van Bavaria.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:51 schreef gazylady2 het volgende:
Wie is Peter Swinkels?
ps ben je nu helemaal gesetteld al? Niet veel meer van gehoord de laatste tijd, dus neem aan dat alles in orde is..? Oja, en foto's!![]()
ik iig niet...quote:Op maandag 20 juni 2005 17:38 schreef gazylady2 het volgende:
Idd een lekkere mix haha..
Maar je gaat toch niet tellen hoevéél je op een avond allemaal drinkt he?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |