Mooi!!quote:Op maandag 13 juni 2005 20:25 schreef ArTiC het volgende:
geen tentamens..nooit meer
arbeidscontract is verlengd dus ik kan er weer tegen
Geinig! maar om daar nou een isa in te doen?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:39 schreef daNpy het volgende:
Begrijpend lezen natuurlijk, anders heb je er niets aan.
Staan een hoop makkelijke dingen in het boek die je leessnelheid zowiezo kunnen bevorderen, zonder echt héél snel te gaan lezen. Ook de 'technisch/medische" achtergronden qua oog & hersen info enzo.
En hoe staat het met jou arbeidsleven? Al nieuwe sollicitaties lopen?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:40 schreef amaranta het volgende:
Leuk!
weer een jaar..economische situatie enzo he..had ook liever een vast contract gehad maarja. Ben nergens bang voor, in het eerste jaar 2x promotie gemaakt dus het ziet er goed uit.quote:
Ja, is in alle winstgevende sectoren zo volgens mij...quote:Op maandag 13 juni 2005 20:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
weer een jaar..economische situatie enzo he..had ook liever een vast contract gehad maarja. Ben nergens bang voor, in het eerste jaar 2x promotie gemaakt dus het ziet er goed uit.
Klinkt heel fijn....respect voor mensen die het leuk vinden om dat soort mensen te helpen maar ik ben blij dat ik het niet ben. Zou mezelf van kant maken als ik dat 10x meemaakte.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:54 schreef gazylady2 het volgende:
Damn, scriptie vergelijking lukt niet echt.. valt het op?
Grappig detail, had net een gesprekje met 2 collega's over m'n scriptie vergelijking (suicide, en dan theorie met praktijk vergelijken), kwamen eigenlijk een beetje tot de conclusie dat er niet veel bij ons op de afdeling daarover te doen was, komt een collega ons roepen of we even in de badkamer wilden gaan kijken. Doen wij de deur open, zo'n vrouwke: Ik wil niet meer leven.. nog meer blabla, borderline, bij haar was het daar dus niet om te doen had ze met een kapot parfumflesje in d'r polsen en armen gekrast...![]()
Ach, d'r wordt ook kei veel gelachen daar! En pas de 1e x dat ik zoiets meemaakte..quote:Op maandag 13 juni 2005 20:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Klinkt heel fijn....respect voor mensen die het leuk vinden om dat soort mensen te helpen maar ik ben blij dat ik het niet ben. Zou mezelf van kant maken als ik dat 10x meemaakte.
Ik fungeer wel eens als 'praatpaal' voor intieme vrienden en hoe beter zij zich voelen na zo'n gesprek zoveel slechter voel ik me dan. Op 1 of andere manier kan ik problemen van anderen niet loslaten...blijf erover piekeren. Zou echt alle narigheid van het werk dan mee naar huis nemen ben ik bang.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:01 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Ach, d'r wordt ook kei veel gelachen daar! En pas de 1e x dat ik zoiets meemaakte..
Maar wat precies vind je niet cool dan? Zoiets specifiek of wat?
Haha, tsjaa, dan is het idd niet zo'n slim plan nee..quote:Op maandag 13 juni 2005 21:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik fungeer wel eens als 'praatpaal' voor intieme vrienden en hoe beter zij zich voelen na zo'n gesprek zoveel slechter voel ik me dan. Op 1 of andere manier kan ik problemen van anderen niet loslaten...blijf erover piekeren. Zou echt alle narigheid van het werk dan mee naar huis nemen ben ik bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |