Hoogstens nieuwe kleuren.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:07 schreef Thomper het volgende:
[..]
Maar rond 1 september gebeurt er iets. Launch van de PSP. Als Nintendo dan niets doet.. ik gok dat we wel iets zien.
Animal Crossing (en daarmee de online lancering van de DS) staat toch gepland voor september? Of is dat alleen in Amerika?quote:Op zondag 19 juni 2005 23:43 schreef __Saviour__ het volgende:
In september moeten ze toch echt wel met iets belangrijkers komen dan alleen speciale kleuren, willen ze wat aandacht van de PSP afsnoepen. Play-Yan, Nintendogs en Kirby hier releasen bijvoorbeeld.
Inderdaad, ze is bijna jarig!quote:
Zoiets?quote:Op maandag 20 juni 2005 14:06 schreef lelibel het volgende:
Hoi DS-ers! Ik weet niet of ik hier in het helemaal juiste topic zit maar ik dacht wel dat dit het algemene DS topic was? Anyway ik vraag me af waar ik case holders kan krijgen voor mijn spellen, gewoon om mee te nemen. Kleine losse is prima maar een grotere waar meer in kunnen ook. Ik zag die kleintjes op ebay staan maar die moet je importeren dan en dat kost natuurlijk iets meer verzendkosten. Weet iemand waar ik ze kan krijgen??
Aangezien Mario Kart ijn november uitkomt, en ACDS als eerste online gaat van de DS spellen, zal ACDS voor november uitkomen, ik schat ook septemberquote:Op maandag 20 juni 2005 14:30 schreef lelibel het volgende:
Ik weet trouwens van nog wat spellen de datum, staan er heel wat nog niet bij die uitkomen, en die toch wel heel leuk zijn!!! Komen ze:
mario kart
nov 2005
zoo tycoon
sept 2005
legend of zelda ds
2005
harvest moon ds
2005
Ik weet er ook nog een paar niet, wie weet de data van de volgende spellen?:
Phoenix Wright Ace Attorney
Kirby
Mario bros
Animal Crossing
quote:Op maandag 20 juni 2005 15:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Aangezien Mario Kart ijn november uitkomt, en ACDS als eerste online gaat in de vs en japan van de DS spellen, ik schat begin volgend jaar
Gaat de DS eigenlijk wereld wijd tegelijk online?
Kheb hem allang verslagenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er in de tussentijd al iemand bij de eindbaas van Pac Pix?Ik heb nog steeds geen idee hoe ik die moet verslaan
Nouquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:42 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Kheb hem allang verslagenBij de 2e keer proberen had ik hem
![]()
Alleen weet ik niet meer hoe je hem ook alweer moet verslaan, ik ga even wat proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het verder ook leuk om te spelen?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:01 schreef dstopgames.nl het volgende:
Heb GoldenEye Rogue Agent gespeeld, echt de mooiste graphics voor de DS die ik gezien heb! Zelfs beter dan MP: Hunters !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |