De protector is iets kleiner dan het scherm. Met lange nagels zou je het voorzichtig eraf kunnen trekken. Of anders met een plakbandje proberen ofzo.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:39 schreef Zartos het volgende:
What to do...?
hmm..quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Met een compatible wifi kaart en speciale drivers en een speciale applicatie. Meer info
Hoera. Nog eventjes en danquote:Items Invoiced on Thursday, June 16 2005 Invoice #*** Invoice Details
• 1 of: Kirby: Canvas Curse
Status: Shipped
Zie ik daar een weerspiegeling van twee sappige billetjes in het onderste scherm?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIntendo DS
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Profietsgejat!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:17 schreef RaymanNL het volgende:
Hey cool, ik ben vandaag jarig, ...
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:17 schreef RaymanNL het volgende:
Hey cool, ik ben vandaag jarig, ( en je moest toen ook bijk het begin instellen wanneer je jarig was) en toen deed ik de DS net aan en toenTof heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIntendo DS![]()
Nintendo DS
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Een zilveren Yoshiquote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:58 schreef Zartos het volgende:
Gisteren nieuw record bij Marathon bij Yoshi...
Bij de 7000m kreeg ik opeens een zilveren Yoshi...
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The greatest of teachers won't hesitate to leave you there by yourself, chained to faith.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Heeft iemand cocoto racer al? is het wat, hoeveel circuits zijn er enzo?
Het is niet echt zilver, meer wit met een lichtblauwe gloed. Hij staat bekend als de White Yoshi. Hij vult je gehele eiervoorraad aan en je verliest geen eieren als je met hem schiet.quote:
Gaafquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:20 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Het is niet echt zilver, meer wit met een lichtblauwe gloed. Hij staat bekend als de White Yoshi. Hij vult je gehele eiervoorraad aan en je verliest geen eieren als je met hem schiet.
Goh, volgens mij zei ik dat hierboven ook al. Mooi met een spoilertagje er omheen en zo...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:20 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Hij vult je gehele eiervoorraad aan en je verliest geen eieren als je met hem schiet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |