Jammer dat je een plaatje uit de tour de france hebt genomen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:14 schreef Echtwelkloon het volgende:
[afbeelding]
Met z'n allen met de sleurhut naar Duitsland.
Verwacht van mij geen hoge google-vaardigheden op een warme dag als deze.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer dat je een plaatje uit de tour de france hebt genomen.
Van mij ook niet hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:22 schreef Echtwelkloon het volgende:
[..]
Verwacht van mij geen hoge google-vaardigheden op een warme dag als deze.
En dat het allemaal campers ipv caravans zijn op de fotoquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer dat je een plaatje uit de tour de france hebt genomen.
hutspot is het grootste dieptepunt in de culinaire werelgeschiedenis.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:58 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Hutspot is volledig geniaal. Hebben wij echt die eer?
Kom net uit Assen, dat worden regenbandenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Elk jaar een regenachtige TT met de dag er voor en er na prachtig weer.
Hutspot is volledig geniaal. Hebben wij echt die eer?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hutspot is het grootste dieptepunt in de culinaire werelgeschiedenis.
het enige dat het onderscheidt van babyvoedsel is de naam.
hutspot is het grootste dieptepunt in de culinaire werelgeschiedenis.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:17 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Hutspot is volledig geniaal. Hebben wij echt die eer?
De wondersloffen van Sjakie is volgens mij Engels.quote:
Ja en z'n held heet Voltreffer Vick. Maar Sjakie heet Meulendijks dus dat is weer Nederlands.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:32 schreef Frollo het volgende:
[..]
De wondersloffen van Sjakie is volgens mij Engels.
In een bepaald album kan ie vanwege een blessure niet voetballen en gaat dan een seizoen cricketen.
Nou, dan weet ik al genoeg.
Misschien is het wel vertaald!quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:13 schreef tong80 het volgende:
Maar Sjakie heet Meulendijks dus dat is weer Nederlands.
Johquote:
Hutspot blijkt iers te zijn (kan het ook niet helpen zwaar teleurgesteld sind een paar jaar)quote:Op maandag 13 juni 2005 19:41 schreef flugeltje het volgende:
Kaas uit het vuistje met een bakkie mosterd d'r naast.
Bitterballen, frikadel speciaal, hutspot, erwtensoep etc etc etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |