Ja het moet er weer eens van komen.quote:
Kan je beter gewoon 1 pak vla kopen, goedkoper dan die dure kant en klaar toetjes, je kan er meer van eten en het is net zo lekker. En je kan het nog lekkerder maken ookquote:
Een echte vlaflip maak je zelf. En de vla en Yoghurt horen dan uit glazen flessen te komen. Is de fles bijna leeg heb je een plastic dingetje waarmee je de bodem kunt leegschrapen.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:17 schreef BossFight het volgende:
Bestaan nog steeds hoor.
Heb nog trauma's van die kutdingen bijvullen in de c1000.
Zo'n steel met een flexibele 'halve maan'.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een echte vlaflip maak je zelf. En de vla en Yoghurt horen dan uit glazen flessen te komen. Is de fles bijna leeg heb je een plastic dingetje waarmee je de bodem kunt leegschrapen.
Ja, net als de kaasschaaf onbekend in het buitenland.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo'n steel met een flexibele 'halve maan'.
Zo'n rubbere maantje jaquote:Op maandag 13 juni 2005 19:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een flessenlikker heet dat.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
M'n ex uit Engeland had zo'n ding om flessen uit te schrapen gekocht omdat hij maar niet kon bedenken waar het voor was. Toen ik het hem uitlegde heeft hij voor al z'n familieleden er één meegenomen als typisch Hollands souvenir.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, net als de kaasschaaf onbekend in het buitenland.
Maar de kaasschaaf is uitgevonden door een Noorquote:Op maandag 13 juni 2005 19:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, net als de kaasschaaf onbekend in het buitenland.
Wij als echt Hollanders hebben die allebij, net als 3 kaasschavenquote:Op maandag 13 juni 2005 19:36 schreef SCH het volgende:
OH die flessenlikker - wij hadden eentje met een oranje steeltje.
Later kreeg je zo'n geval waarin het pak of de fles op de kop moesten staan.
Kaasschaven.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wij als echt Hollanders hebben die allebij, net als 3 kaasschaven(wat is het meervoud van kaasschaaf?)
Een flesselikkerquote:Op maandag 13 juni 2005 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een echte vlaflip maak je zelf. En de vla en Yoghurt horen dan uit glazen flessen te komen. Is de fles bijna leeg heb je een plastic dingetje waarmee je de bodem kunt leegschrapen.
Kaasschaaf is bekend in scandinavische landen, maar ook in Duitsland.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar de kaasschaaf is uitgevonden door een Noor
Boeboe, baba we hebben Domo vla, boe boe baba vanille of chocola! In die makkelijke pakkeeeeeen! Woehoe...!quote:Op maandag 13 juni 2005 23:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat was er nou fijner dan na het warme eten om te pakken dan een pak vanillevla, een pak yoghurt, en dat samen in 1 bakje te gieten
En wat doen ze, komen ze met dubbelvla
DAT WIL IK GODVERDOMME ZELF DOEN JAH
Als je daarmee probeert te zeggen dat de losse pakken uit de winkel zijn verdwenen dan moet je misschien zelf eens naar de winkel (in plaats van je moeder) om tot de ontdekking te komen dat je die nog steeds gewoon los kunt kopenquote:Op maandag 13 juni 2005 23:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat was er nou fijner dan na het warme eten om te pakken dan een pak vanillevla, een pak yoghurt, en dat samen in 1 bakje te gieten
En wat doen ze, komen ze met dubbelvla
DAT WIL IK GODVERDOMME ZELF DOEN JAH
Nooit Theo Maasen gezienquote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je daarmee probeert te zeggen dat de losse pakken uit de winkel zijn verdwenen dan moet je misschien zelf eens naar de winkel (in plaats van je moeder) om tot de ontdekking te komen dat je die nog steeds gewoon los kunt kopen![]()
...en die flessen horen dan natuurlijk ook door de melkboer op de stoep te worden gezet... (als we toch op die toer zijn...quote:Op maandag 13 juni 2005 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je daarmee probeert te zeggen dat de losse pakken uit de winkel zijn verdwenen dan moet je misschien zelf eens naar de winkel (in plaats van je moeder) om tot de ontdekking te komen dat je die nog steeds gewoon los kunt kopen![]()
In zo'n mandje van ijzerdraadquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:35 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
...en die flessen horen dan natuurlijk ook door de melkboer op de stoep te worden gezet... (als we toch op die toer zijn...)
Inderdaad.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:35 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
...en die flessen horen dan natuurlijk ook door de melkboer op de stoep te worden gezet... (als we toch op die toer zijn...)
mn vader eet zn vla uit hetzelfde kopje waar hij eerst tomatensap uit had gedronkenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:24 schreef Frollo het volgende:
Wat mijn moeder altijd deed: als we appelmoes bij de maaltijd hadden gehad, dan deed ze vanillevla in het bakje van de appelmoes!!!Werkelijk waar, mjin broertje en ik gruwden ervan
![]()
Nu lijkt het me eigenlijk best wel lekker, maar ik heb vrijwel nooit appelmoes in huis en ook heel zelden vla, en zeker nooit tegelijkertijd.
Dát gaat te verquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mn vader eet zn vla uit hetzelfde kopje waar hij eerst tomatensap uit had gedronken
Ja of gele vla over appeltaart (warm dan hè).quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:38 schreef timmeeeh het volgende:
wat trouwens ook gruwelijk lekker is: warme appeltjes met kaneel en dan gele vla eroverheen gekiepert
Je bent gemeenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:30 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja of gele vla over appeltaart (warm dan hè).!
Wel beschuit met daarop aarbeien en daar overheen vanile vlaquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:57 schreef tong80 het volgende:
Aten jullie wel eens gekookte melk met beschuit ?
Dat ken ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:14 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wel beschuit met daarop aarbeien en daar overheen vanile vla
wel koude melk met beschuiten en veeel suikerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:57 schreef tong80 het volgende:
JAquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:57 schreef tong80 het volgende:
Klutsen!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wel koude melk met beschuiten en veeel suiker
en vlaflip is mij te zoetalle siroop blijft altijd over aan het eind *gruwelt*
zodat alle goddelijke vla door die smerige joghurt zit zekerquote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |