quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:38 schreef hollander172 het volgende:
Corky's
Jij en scherp?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
middag
ik schijn nogal scherp te zijn geweest gisteravond![]()
hierbij mijn excuses in het geval ik iemand heb beledigd oid
Zie med. in editquote:
Dat zadel stond dus gewoon spuuglelijk. Inmiddels zit er weer een 'gewoon zwart' zadel op. Ook zit er nu een koffertje achterop.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:22 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
aparte kleuren, vooral met dat zadel.
Hoe staat het eigenlijk daarmee?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ik herstel mijn brokken tenminste
Idd, ik pas ook overal tussen, van balletjes gedrag tot aan de zelfkant.quote:
Coolquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
middag
ik schijn nogal scherp te zijn geweest gisteravond![]()
hierbij mijn excuses in het geval ik iemand heb beledigd oid
[..]
Mail gestuurd naar deze FZRbinnenkort een proefritmeet
dat meer posten is je al niet gelukt laat staan mij van snelle niet 22.3 KW motor afschoppenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Als ik je op zo een ding zie trap ik je er persoonlijk vanafLelijk ding
![]()
![]()
Veel pottenkijkers hierIk denk dat ik maar ergens anders ga zitten, post veel te weinig
Zei ik ook al, hij was hoogstens wat kortaf gisteravond, en veelquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
hoe kom je aan het idee dat je iemand beledigd zou hebben ?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat meer posten is je al niet gelukt laat staan mij van snelle niet 22.3 KW motor afschoppen![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zei ik ook al, hij was hoogstens wat kortaf gisteravond, en veelsmileys.
![]()
![]()
Vond hem naar OPM begrippen juist vrij scherpmoest er wel om lachen.
![]()
Pijn in je been?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:30 schreef hicham het volgende:
Heb nog niet eens alles kunnen bijlezenvoel me zo Raus
Dat moet haast wel, want bijlezen hoef ik tegenwoordig niet meer zo veel.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Pijn in je been?![]()
![]()
Last van hormonen?![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:51 schreef Rausdouwer het volgende:
Dat moet haast wel, want bijlezen hoef ik tegenwoordig niet meer zo veel.![]()
ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe Raus hij zich voelt. Zou hij in rokjes rond gaan lopen?![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:51 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat moet haast wel, want bijlezen hoef ik tegenwoordig niet meer zo veel.![]()
ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe Raus hij zich voelt. Zou hij in rokjes rond gaan lopen?![]()
Dat doen die schotten toch ook niet onder hun kilt????quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan hoop ik wel dat ie zijn benen geschoren heeft
![]()
die hebben wel meer niet onder hun kiltquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:25 schreef bwt het volgende:
[..]
Dat doen die schotten toch ook niet onder hun kilt????
ja dat klopt maar vind jij die mooi dan ?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:25 schreef bwt het volgende:
[..]
Dat doen die schotten toch ook niet onder hun kilt????
Wanneer is een SM een SM?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Duurde ongeveer 3 weken na aankoop voordat ik dat voor het eerst dacht.![]()
![]()
Ik heb 600 euro geboden op die schade CBR.![]()
Ergens voel ik dat er een splinternieuwe SM komt.![]()
Maar dat hang ook samen met vakantieplannetjes misschien.![]()
Stroop in een boterhamzakje meequote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
gewoon voor 8 dagen pannekoeken bakken voor 2 man en die in aparte zakjes mee nemen![]()
![]()
Hmm, als uitbreiding op mijn eennalaatste post, waarom zet je niet gewoon wegbanden onder de KLXquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Moet 1 goede motor voor terugkomen, stappen plan: CR weg, direct daarna de KLX > nieuwe SM, al dan niet van de Postbank.![]()
[..]
Jij krijgt 250 euro korting, moet je wel zelf naar Grûnn rijden.![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:30 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Dan trap ik die m*slimkop van je persoonlijk naar Mekka zonder dat je de grond raakt
![]()
![]()
Op schoolquote:Pottenkijkers?
Hier @ Topic of daar @ school?
Met zo een gedachtengang kan je net zo goed een chopper kopenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar had er zo graag even 300 mee gereden, maar leek mij toch niet zo goed voor de mechaniek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |