quote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:23 schreef hollander172 het volgende:
Ga wel lekker naar huis om het gevoel vast te houden dat ik wel normaal ben.![]()
Toch nog altijd 45 pk bij 130 kilo.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:12 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Waar was je bang voor?
Dat ze je op de rollerbank zetten en tot de conclusie komen dat er meer dan 1,5 kW op het achterwiel zit?
Misschien is ie met vakantie?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:42 schreef Gebakken_vissie het volgende:
damn, de [afbeelding] meneer die in dat apperaat zit is dood. Mijn capucino wat doen ze
Ik heb een Honda NTV uit 1994. Toen ik rijlessen had kwam ik regelmatig in dit topic, maar er is een tijdje overheengegaan tussen het moment dat ik mijn rijbewijs haalde en het moment dat ik een motor kon kopen.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:46 schreef bwt het volgende:
[..]
Hey wat rij je eigelijk??
In de (korte) tijd dat ik hier rond wandel heb ik je nog niet veel gezien geloof ik.
Hij hep'm al langer dan 1 maand.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:23 schreef hollander172 het volgende:
Ik ga d'r ook vandoor, kijk in mijn pauze wel weer.
Ik weiger te lunchen met die Corky's.Ga wel lekker naar huis om het gevoel vast te houden dat ik wel normaal ben.
![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:47 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Hij hep'm al langer dan 1 maand.
joH, dan gaat ie eruit!
we willen de veluwe route gaan rijdenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Toch nog altijd 45 pk bij 130 kilo.![]()
Maar geloof niet dat we vermogensbegrenzing hebben op motorfietsen.![]()
Op de banden staat trouwens ook: for offroad use only.
Dus heb ook geen goedgekeurde bandjes.![]()
En ik kan misschien wel meeten dit weekend.![]()
Mogelijk op de KLX.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
we willen de veluwe route gaan rijden![]()
dus je komt op de SM ?![]()
Geef liever nog 200 euro uit dat ik iets goeds verkoop dan iemand nog weer werk in zijn maag te splitsen.quote:
daar is ook wel iets op te vinden hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:26 schreef Youssef het volgende:
Jawel
Zeg bwt, tot morgen weer heZit een meet er dit weekend weer in voor jou?
![]()
Martie & raus, ik heb het idee van die vakantie uitgelegd en de reactie was niet bepaald negatief
Uiteraard gaat mijn moeder er nog over denken en moet ik nog even kijken hoe mijn vader erover denkt
![]()
![]()
waarom moet ie weg ? hij is net helemaal goed kan je er lol mee gaan maken en dan verkoop je hemquote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mogelijk op de KLX.![]()
[..]
Geef liever nog 200 euro uit dat ik iets goeds verkoop dan iemand nog weer werk in zijn maag te splitsen.![]()
Best een leuk ding. Enne Honda natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:45 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ik heb een Honda NTV uit 1994. Toen ik rijlessen had kwam ik regelmatig in dit topic, maar er is een tijdje overheengegaan tussen het moment dat ik mijn rijbewijs haalde en het moment dat ik een motor kon kopen.
Helaas is mijn digicam kapot en bleek de vervanger die ik op marktplaats kocht ook niet tof te zijn. Ooit zet ik wel een foto neer...
Ik bied er ¤ 250,- voorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:59 schreef Patrick281 het volgende:
Geef liever nog 200 euro uit dat ik iets goeds verkoop dan iemand nog weer werk in zijn maag te splitsen.![]()
Hij is mintgroen oid.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:10 schreef Rausdouwer het volgende:
Best een leuk ding. Enne Honda natuurlijk.![]()
Welke kleur?![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:14 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Hij is mintgroen oid.
Ik heb hem laatst per ongeluk gepost
Hij staat nu alleen nog maar in de cache van google.
vierde regel, derde plaatje
oftewel, het 14eplaatje
(1) Volgens NT-T.BartMan zit er al een ander zadel op.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:22 schreef Rausdouwer het volgende:
(1)aparte kleuren, vooral met dat zadel.
(2) Alweer? (3) Heb je inmiddels geen buikpijn?
Moet 1 goede motor voor terugkomen, stappen plan: CR weg, direct daarna de KLX > nieuwe SM, al dan niet van de Postbank.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
waarom moet ie weg ? hij is net helemaal goed kan je er lol mee gaan maken en dan verkoop je hem![]()
Jij krijgt 250 euro korting, moet je wel zelf naar Grûnn rijden.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:12 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Ik bied er ¤ 250,- voor![]()
Voor zo'n bougievretende, herriemakende crossbrommer.
Wat voor 1?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:49 schreef Patrick281 het volgende:
Moet 1 goede motor voor terugkomen, stappen plan: CR weg, direct daarna de KLX > nieuwe SM, al dan niet van de Postbank.![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
[afbeelding]
zoiets zou ik wel willen hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |