quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:38 schreef hollander172 het volgende:
Corky's
Jij en scherp?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
middag
ik schijn nogal scherp te zijn geweest gisteravond![]()
hierbij mijn excuses in het geval ik iemand heb beledigd oid
Zie med. in editquote:
Dat zadel stond dus gewoon spuuglelijk. Inmiddels zit er weer een 'gewoon zwart' zadel op. Ook zit er nu een koffertje achterop.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:22 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
aparte kleuren, vooral met dat zadel.
Hoe staat het eigenlijk daarmee?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ik herstel mijn brokken tenminste
Idd, ik pas ook overal tussen, van balletjes gedrag tot aan de zelfkant.quote:
Coolquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
middag
ik schijn nogal scherp te zijn geweest gisteravond![]()
hierbij mijn excuses in het geval ik iemand heb beledigd oid
[..]
Mail gestuurd naar deze FZRbinnenkort een proefritmeet
dat meer posten is je al niet gelukt laat staan mij van snelle niet 22.3 KW motor afschoppenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Als ik je op zo een ding zie trap ik je er persoonlijk vanafLelijk ding
![]()
![]()
Veel pottenkijkers hierIk denk dat ik maar ergens anders ga zitten, post veel te weinig
Zei ik ook al, hij was hoogstens wat kortaf gisteravond, en veelquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
hoe kom je aan het idee dat je iemand beledigd zou hebben ?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat meer posten is je al niet gelukt laat staan mij van snelle niet 22.3 KW motor afschoppen![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zei ik ook al, hij was hoogstens wat kortaf gisteravond, en veelsmileys.
![]()
![]()
Vond hem naar OPM begrippen juist vrij scherpmoest er wel om lachen.
![]()
Pijn in je been?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:30 schreef hicham het volgende:
Heb nog niet eens alles kunnen bijlezenvoel me zo Raus
Dat moet haast wel, want bijlezen hoef ik tegenwoordig niet meer zo veel.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Pijn in je been?![]()
![]()
Last van hormonen?![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:51 schreef Rausdouwer het volgende:
Dat moet haast wel, want bijlezen hoef ik tegenwoordig niet meer zo veel.![]()
ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe Raus hij zich voelt. Zou hij in rokjes rond gaan lopen?![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:51 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe Raus hij zich voelt. Zou hij in rokjes rond gaan lopen?![]()
Dat doen die schotten toch ook niet onder hun kilt????quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan hoop ik wel dat ie zijn benen geschoren heeft
![]()
die hebben wel meer niet onder hun kiltquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:25 schreef bwt het volgende:
[..]
Dat doen die schotten toch ook niet onder hun kilt????
ja dat klopt maar vind jij die mooi dan ?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:25 schreef bwt het volgende:
[..]
Dat doen die schotten toch ook niet onder hun kilt????
Wanneer is een SM een SM?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Duurde ongeveer 3 weken na aankoop voordat ik dat voor het eerst dacht.![]()
![]()
Ik heb 600 euro geboden op die schade CBR.![]()
Ergens voel ik dat er een splinternieuwe SM komt.![]()
Maar dat hang ook samen met vakantieplannetjes misschien.![]()
Stroop in een boterhamzakje meequote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
gewoon voor 8 dagen pannekoeken bakken voor 2 man en die in aparte zakjes mee nemen![]()
![]()
Hmm, als uitbreiding op mijn eennalaatste post, waarom zet je niet gewoon wegbanden onder de KLXquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Moet 1 goede motor voor terugkomen, stappen plan: CR weg, direct daarna de KLX > nieuwe SM, al dan niet van de Postbank.![]()
[..]
Jij krijgt 250 euro korting, moet je wel zelf naar Grûnn rijden.![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:30 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Dan trap ik die m*slimkop van je persoonlijk naar Mekka zonder dat je de grond raakt
![]()
![]()
Op schoolquote:Pottenkijkers?
Hier @ Topic of daar @ school?
Met zo een gedachtengang kan je net zo goed een chopper kopenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar had er zo graag even 300 mee gereden, maar leek mij toch niet zo goed voor de mechaniek.
Hmmquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Pijn in je been?![]()
![]()
Last van hormonen?![]()
Ok, dan compenseer ik het Fok!MC niveau dus door even jouw rol in te nemenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:51 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nee, ik dans alleen in rokjesquote:ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe Raus hij zich voelt. Zou hij in rokjes rond gaan lopen?![]()
Zie openingspostquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:10 schreef dribbel79 het volgende:
Wie is die user met die fucking mooie Ninja??
Dus je 'moet' al twee rollen overnemen?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:13 schreef hicham het volgende:
en ik ben richting huis nu
Heb mijn dagje wel even gecompenseerd met een mercystijl afscheid
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:13 schreef hicham het volgende:
en ik ben richting huis nu
Heb mijn dagje wel even gecompenseerd met een mercystijl afscheid
Ja hij maakt zich er wel wat makkelijk vanaf he?quote:
alles kopieren die gastenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:37 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja hij maakt zich er wel wat makkelijk vanaf he?![]()
<<<<<quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:10 schreef dribbel79 het volgende:
Wie is die user met die fucking mooie Ninja??
Die moet ik hebbenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
hey Youssef
als je vlug ben kun je een koopje scoren
hier
voor een nieuwe set ben je net geen 300 euro kwijt en volgens mij past dit precies op jouw motorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:55 schreef Youssef het volgende:
[..]
Die moet ik hebben![]()
Zijn dat goede banden?
Hoeveel zal ik maximaal bieden?
![]()
Hmmm ...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
en ja dat zijn goede banden, heb ik onder mijn VFR en OPM als voorband
![]()
Ja dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:50 schreef Youssef het volgende:
Ik had Raus trouwens bijna gedouwt![]()
tijdens de meet
![]()
Ten eerste begreep ik niet wat er nou moeilijk was aan het tankgebeuren, begreep je het nu wel of niet?Toen we dus stopten bij dat stoplicht en ik dat nog even duidelijk wilde maken was ik vergeten dat we rechtsaf gingen
![]()
![]()
Dus ik ging vol overtuiging rechtdoor achter de vrachtwagen en toen 'sneed' Raus me.
![]()
Volgens mij had ze ook iets van![]()
Want ze keek zo schichtig naar rechts omdat ik kennelijk in de buurt kwam, ik meteen
![]()
Maar toen ik het opmerkte aan degene achter me had ie er niets van gemerkt, terwijl ik toch flink in de remmen ging en hem naar rechts ramde.
![]()
Tot zover een 'after meet verhaaltje'
Ging meer dat je voorband de laatste keer niet genoeg grip leverde. Magoed toen remde je ookquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb je mijn excuses niet gezien![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:00 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik vroeg al steeds of je TANKEN bedoelde, maar je begon steeds opnieuw te wijzen en zo, dus ik dacht al dat ik het verkeerd begreep.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |