Normaal heb ik Mquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:41 schreef TheMassive het volgende:
De L is ook aan de kleine kant, heb je normaal L, kun je gerust XL nemen. Oja, de XL's zijn op.
Stuur die ene dan naar mijquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:04 schreef tonks het volgende:
dan hoop ik dat mijne (2) ook vandaag komen
Jij ook altijd met je naakt foto's..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:07 schreef tonks het volgende:
[..]
Naaktfoto's graag mailen naar: Zie profiel
Denk et niet, en ik kan niet pimpen zonder t-shirtquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:09 schreef Biancavia het volgende:
Is er al een US Pimp hier met je Daddy Cool shirt topic geopend?
Pimp *hier* met je Daddy Cool t-shirt!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:09 schreef daeri het volgende:
[..]
Denk et niet, en ik kan niet pimpen zonder t-shirt
Allemaal?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:35 schreef NeoDweezil het volgende:
net mijn shirts binnengekregen, maar helaas allemaal niet de kleur die ik besteld had...mja boeie
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:45 schreef bassiebas het volgende:
Ja, ik heb er ook 1 .. en dat in nog geen kwartier tijd
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 juni 2005 18:44 schreef Vogel87 het volgende:
JAAAH! GEWONNEN! EINDELIJK!
De aanhouder wint dus toch! Ik ben echt meer dan 2 uur continu bezig geweest, dus ik verdien echt dat shirt. Ik schrok me rot toen ik ineens zag dat ik had gewonnen. Ik was de 1308ste winaar!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, echt vanaf zondag bezig geweest, uren en uren zwoegen, maar ik heb er eentje voor m'n allerbestigste vriendje gewonnen!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb er na tien minuten ook eentje.
heuh? Ik dacht dat dat juist hele lichte waren..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:15 schreef tonks het volgende:
olijf
ze vallen schijnbaar klein, dus je kan ook een L pakkenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:35 schreef MikelenniuM het volgende:
Net shirtje voor mn vriendin gewonnen.... wil k nu voor mezelf, zijn de mediums op
![]()
Ze raken echt op nu!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:35 schreef MikelenniuM het volgende:
Net shirtje voor mn vriendin gewonnen.... wil k nu voor mezelf, zijn de mediums op
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |