serieus?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:38 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik heb er inmiddels al 33 gewonnen allemaal op verschillende adressen.
In your face!
Zwak hoor, tonks..quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:38 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik heb er inmiddels al 33 gewonnen allemaal op verschillende adressen.
In your face!
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:45 schreef Skv het volgende:
[..]
Zwak hoor, tonks..
http://www.marktplaats.nl/markt/kleding/tshirts/111481.htm![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:45 schreef Skv het volgende:
[..]
Zwak hoor, tonks..
http://www.marktplaats.nl/markt/kleding/tshirts/111481.htm![]()
Hij moest zeker wat aanklikken en had daar geen zin in?quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:04 schreef lenin het volgende:
Arnhem provinicie Flevoland?
Of was het stiekum een andere usertquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:05 schreef Skv het volgende:
[..]
Hij moest zeker wat aanklikken en had daar geen zin in?
Hoe doe ik datquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:06 schreef Biancavia het volgende:![]()
Die Tonks.
Je moet er een foto bij zetten!
Ik bedoel, hoe doet tonks dat?quote:
Eh ja morgen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:11 schreef Biancavia het volgende:![]()
Die Skv.
Op 'foto toevoegen' klikken natuurlijk.
shirts.aspx?random=26258quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wel interessant die temporary internetfiles die de quiz gebruikt![]()
Ben benieuwdquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
Iedereen heeft het al opgegeven ofzo?![]()
Ik heb nu 6 vensters openstaan bij het uitzoeken van t-shirt, en er wordt vrij rap, continu bestandjes aangemaakt met een random nummer in mijn temporary internetfiles. Dus ik laat die 6 vensters lekker openstaan en dan probeer ik over een tijd wel of dat ook iets oplevert![]()
dus hoe langer je het probeert hoe meer kans?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
In 10 seconden worden er 12 aangemaakt.. heb nu al 1700 1850 files
Wat gebeurt er nou precies? Zes vensters open en dan?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
Iedereen heeft het al opgegeven ofzo?![]()
Ik heb nu 6 vensters openstaan bij het uitzoeken van t-shirt, en er wordt vrij rap, continu bestandjes aangemaakt met een random nummer in mijn temporary internetfiles. Dus ik laat die 6 vensters lekker openstaan en dan probeer ik over een tijd wel of dat ook iets oplevert![]()
ja.. of ik had gewoon mazzel, dat kan ook.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:14 schreef jojarno het volgende:
er worden allemaal random nummer bestandjes aangemaakt in je tijdelijke bestanden map.
en nu zou het zo kunnen zijn dat hoe meer bestanden er zijn, hoe meer kans je heb op een prijs..
Ah, ik snap het.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:14 schreef jojarno het volgende:
er worden allemaal random nummer bestandjes aangemaakt in je tijdelijke bestanden map.
en nu zou het zo kunnen zijn dat hoe meer bestanden er zijn, hoe meer kans je heb op een prijs..
Inderdaad.. heb niks meer gewonnen. Dus internet files weggesmeten en opnieuw met 6 vensters open. Even wachten dusquote:
Hehe ik was er veel langer mee bezig..quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:45 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
JammerBen denk nu ongeever 2 uur totaal bezig al
![]()
wazza? hoe doet ie da?quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:34 schreef woeeiiii het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik heb een man large olijfDankzij een fokker in mn msn, die me hielp
![]()
Hij zat met 1 venstertje relax aan te doen, en wint m in 5 minuten
Zit ik met mn 5 vensters gestressed te klikken voor 2.5 uur
quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:51 schreef Skv het volgende:
Whoeii
Mijn vriendin heeft er een voor me gewonnen
Speelde ze dus blijkbaar met mijn naam
Lievv
Dat laatstequote:Op maandag 13 juni 2005 18:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk niet dat dit topic nog zo'n succes gaat worden.
Iedereen heeft óf al 1 of meerdere shirts gewonnen óf zijn na uren van mislukte pogingen gestopt met de quiz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |