abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:21:52 #151
46169 80-jb-gl
j0n0 = m0f0
pi_27986015
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 13:33 schreef Leshy het volgende:
Icy Chill is alleen goed voor Hunters.
onzin...ik ben rogue....en heb een mooi geweer en als ik die kan enchanten met icy-chill zou ik heel blij zijn
Hardsoul (60) | rogue officer Justice | Talnivarr
M a X X u s
pi_27987020
geloof dat ze op bloodscalp niet meer als 10 gold waar zijn :nosmile:

heb nog een tijdje gehad dat ik ze achter makaar verkocht voor 35 gold

toen ik aan het grinden was naar lv l60 op het meer bij winterspring vond ik die dingen achter mekaar
hardcoholic
  donderdag 16 juni 2005 @ 18:44:32 #153
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_27992510
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:21 schreef 80-jb-gl het volgende:
onzin...ik ben rogue....en heb een mooi geweer en als ik die kan enchanten met icy-chill zou ik heel blij zijn
Jammer alleen dat Icy Chill een melee weapon enchant is
pi_27995983
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 22:30 schreef Verbal het volgende:

Is het nou Tauren (en waarom dan?) of moet ik mezelf dan Verbal noemen?
[..]

V.
Je moet jezelf dan Verbal noemen.
Want dan weet ik wie ik moet killen
  donderdag 16 juni 2005 @ 20:39:32 #155
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_27996013
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 18:44 schreef Leshy het volgende:

[..]

Als warrior zocht ik al langer naar een stun/slow geval, tijdens het vechten heb ik veel rage nodig voor Thunder Clap.
The Internets, I needs it..
pi_27996015
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 18:44 schreef Leshy het volgende:

[..]

Mja, gewoon kut dat je alleen melee kan enchanten.
Ik wil mijn bow ook enchanten.
Icy Chill op bow is super
Maar ja, dat zal ons wel overpowered maken
pi_27996083
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 09:46 schreef deff het volgende:

[..]

DM is toch voor jouw lvl?

LBRS en UBRS is 58+
DM heeft mobs (elite uiteraard) vanaf lvl 58 rondhuppelen.
North dan iig. Waar ik alleen kom (enige deel van DM dat interessant is).
  donderdag 16 juni 2005 @ 20:46:03 #158
32652 GeorgeW.Bush
President of the USA
pi_27996180
lvl58
Komende dagen ff flink grinden
Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef Tamme het volgende:
Waarom doe jij zo tegen mij? Zijn we even oud ofzo>?
beetje respect hier op deze fora anders is het klit bang en gaan we schoonmaken
  donderdag 16 juni 2005 @ 20:48:41 #159
32652 GeorgeW.Bush
President of the USA
pi_27996272
Heb 1 icy chill verkocht voor 8G aan een gast.
Wilde die later dat ik hem terug zou kopen, omdat er in de AH iemand ze aanbood voor 6G bo, zag die pas nadat ik hem aan hem had verkocht voor 8G
Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef Tamme het volgende:
Waarom doe jij zo tegen mij? Zijn we even oud ofzo>?
beetje respect hier op deze fora anders is het klit bang en gaan we schoonmaken
  donderdag 16 juni 2005 @ 21:04:27 #160
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_27996713
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 20:39 schreef Dr_Crouton het volgende:
Als warrior zocht ik al langer naar een stun/slow geval, tijdens het vechten heb ik veel rage nodig voor Thunder Clap.
Je maakt een grapje... hoop ik
  donderdag 16 juni 2005 @ 22:32:17 #161
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_27999718
Vraagje: als ik mijn computer ga formatteren en ik gooi dus WoW eraf, hoe zit het dan met mijn chars als ik alles weer erop zet? Is dan niks verloren gegaan omdat alle gegevens op internet staan? Of ben ik ze kwijt?
  donderdag 16 juni 2005 @ 22:36:07 #162
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_27999847
Gisteren een mooi gevalleke ...

Ik word als super Guuske gevraagd of ik kom helpen in ubrs raid. Guuske gaat.

Al vanaf het begin zitten ze elkaar zo te eikelen dat ik na de Leeroy kamer maar eens de guild names aanzet om eens te kijken wat er allemaal rondloopt aan morons en blijkt dat op 3 na (v/d 15) van Ashes is. Die beschouwen zichzelf als de elite guild van alliance bij ons. De droplul warrior bleef maar roepen dat ik achter hem moest blijven ....

Komen we bij rend, die dropt de valor shoulders (die de warrior van hun nodig had) outrolled hun pally hem Ik lag krom hier thuis Hun warrior verlaat vervolgens de raid waarop ik op zijn goed oud Guuskes hun guild helemaal heb uitgescholden waarna hij ook nog een netjes terug kwam MET excuses. Valt er bij de draak erop (the beast) lightforge shoulders Nou Guuske kon je toen wel oprapen. Komen we bij de eindbaas ninjade een druid van ashes dat blood (quest item) en was weer die hele clan over de plas

Best wel veel plezier gehad eigenlijk voor alleen maar Valorbracers (die ik al heb en maar de ah in heb geketst)
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  donderdag 16 juni 2005 @ 22:37:12 #163
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_27999889
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 22:32 schreef Takje het volgende:
Vraagje: als ik mijn computer ga formatteren en ik gooi dus WoW eraf, hoe zit het dan met mijn chars als ik alles weer erop zet? Is dan niks verloren gegaan omdat alle gegevens op internet staan? Of ben ik ze kwijt?
volgens mij staat alles gesaved op hun servers. Zelfs als ik inlog met een ander account staan zelfs alle knopen naar dat account (ja ik heb 3 accounts op dit adres)
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  donderdag 16 juni 2005 @ 22:49:33 #164
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_28000278
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 22:36 schreef Furby het volgende:
Gisteren een mooi gevalleke ...

Ik word als super Guuske gevraagd of ik kom helpen in ubrs raid. Guuske gaat.

Al vanaf het begin zitten ze elkaar zo te eikelen dat ik na de Leeroy kamer maar eens de guild names aanzet om eens te kijken wat er allemaal rondloopt aan morons en blijkt dat op 3 na (v/d 15) van Ashes is. Die beschouwen zichzelf als de elite guild van alliance bij ons. De droplul warrior bleef maar roepen dat ik achter hem moest blijven ....

Komen we bij rend, die dropt de valor shoulders (die de warrior van hun nodig had) outrolled hun pally hem Ik lag krom hier thuis Hun warrior verlaat vervolgens de raid waarop ik op zijn goed oud Guuskes hun guild helemaal heb uitgescholden waarna hij ook nog een netjes terug kwam MET excuses. Valt er bij de draak erop (the beast) lightforge shoulders Nou Guuske kon je toen wel oprapen. Komen we bij de eindbaas ninjade een druid van ashes dat blood (quest item) en was weer die hele clan over de plas

Best wel veel plezier gehad eigenlijk voor alleen maar Valorbracers (die ik al heb en maar de ah in heb geketst)
En dat noemt zichzelf elite
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  donderdag 16 juni 2005 @ 23:08:38 #165
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_28000967
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 22:32 schreef Takje het volgende:
Denk dat de characters gewoon op de servers van Blizzard worden bewaard. Enige wat je nodig hebt is je gebruikersnaam en wachtwoord invoeren; m'n broer heeft bijvoorbeeld een eigen exemplaar van het spel, speelt meestal thuis, maar kan op mijn pc ook spelen.
The Internets, I needs it..
pi_28001509
BRD is een rotinstance en niet geschikt om compleet in één keer te doen; geloof me. Je kan beter de gedeeltes doen. Voor deel 1 is lvl 54 waarschijnlijk wel geschikt, al ben ik pas o p56 gegaan. Deel 2 heeft de meeste bosses, en de eindbaas is lvl 59; dus... Hoger lvl aan te raden; serieus rottig. Massive, daar niet van. Nadeel is, de hoofdquests van de Alliance voor Onyxia zitten daar; dus als Alliance zal je daar een stuk of 4, 5 keer heen moeten...

Ik mag nu door een grot rennen; vanmorgen gedaan, doodgegaan door Scryer tijdens de teleport; ligt mijn lichaam boven op de berg en onbereikbaar ook nog...
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_28001967
Net ff in Alterac Valley geweest, met ong. 25 Horde tegen 40 Alliance.

Gelukkig wat quests kunnen doen, maar verder was het vooral huilen...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 00:01:20 #168
17061 mvt
blame Canada
pi_28002513
Verbal, als je het nog niet gekocht hebt en toevallig iemand kent die ooit een Limited edition gekocht heeft kan je ook aan die persoon vragen of die de "10 dagen vrij spelen voor een vriend"-kaart nog heeft. Install je de game van zijn schijven en ga je 10 dagen gamen, als het bevalt koop je zelf de game en re-activeer je je account met de gegevens die je bij het spel krijgt
We were to understand there would be pie and punch?
pi_28004087
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 09:18 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

''Lekker levelen'', oftewel, grinden tot ik er bij neerval ?

En vanaf welk lvl kan een Warlock naar LBRS en DM dan ?
Echt een vast level is er niet, ligt een beetje aan je 'reputatie' in de server. Ik zat op lvl 57 in een 5man groep naar LBRS (samen met een 57 druid die mij erin had gekregen). Geen een keer gewiped, en het is echt ENORM lekker voor je exp
  vrijdag 17 juni 2005 @ 01:35:40 #170
112203 Aelalcallorgan
ladi fokkin da
pi_28004280
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 00:01 schreef mvt het volgende:
Verbal, als je het nog niet gekocht hebt en toevallig iemand kent die ooit een Limited edition gekocht heeft kan je ook aan die persoon vragen of die de "10 dagen vrij spelen voor een vriend"-kaart nog heeft. Install je de game van zijn schijven en ga je 10 dagen gamen, als het bevalt koop je zelf de game en re-activeer je je account met de gegevens die je bij het spel krijgt
Alle normale versies hadden op een gegeven moment ook een guest-pass inbegrepen, alleen hebben ze dat van de week afgeschaft met het oog op 'piracy' Bitches. Ik heb er dus NET geen meer, al staat het wel verdomme met sticker en al op me doos.. denk dat ik die winkel eens ga stalken of anders blizzard eens mailen. Ze maken me mooi blij met een dooie mus nou.

Maar goed, wat ik wou zeggen dus, de normale versies hadden ze ook, dat maakt de zoektocht wat makkelijker. Overigens zit de pass er nog wel bij (iig 2 dagen terug) als je hem bij bol.com besteld. Die hebben natuurlijk ook een grotere lading op voorraad liggen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Aelalcallorgan op 17-06-2005 01:41:13 ]
Corporeal equals destructive, happiness is relative, in solitude lies preservation?
  vrijdag 17 juni 2005 @ 02:56:56 #171
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_28005211
BRD is zeker wel een mooie instance, maar je moet hem spelen met een goede party. De instance is namelijk met een goede party al aan de lange kant, met screw ups duurt het helemaal lang. ST is wel lachen, maar imo wat overbodig.

Eigenlijk is wel het meest suffe aan de game dat je vanaf 58 geen normale quests meer kan doen: of alles is instance, of alles is elite. Ik ben blij dat ik 60 ben, dat hoeren gegrind van 59 naar 60 doe ik niet graag nog een keer.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  vrijdag 17 juni 2005 @ 03:01:21 #172
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_28005244
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 20:39 schreef Migwi het volgende:

[..]

Mja, gewoon kut dat je alleen melee kan enchanten.
Ik wil mijn bow ook enchanten.
Icy Chill op bow is super
Maar ja, dat zal ons wel overpowered maken
Je hoerige eeuwige hunter gewine is trouwens ook echt bullshit. Hunters zijn in eigenlijk in elke end game instance behoorlijk gewild vanwege DPS, die niet direct afhankelijk is van mana. Dat hunters gebugged zijn alla, maar waardeloos, rot toch op. En als je nou eens op houd met whinen en je hunter epic quest eens zou doen, dan zou je ook nog eens een behoorlijke boog hebben.
pi_28005630
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 03:01 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Je hoerige eeuwige hunter gewine is trouwens ook echt bullshit. Hunters zijn in eigenlijk in elke end game instance behoorlijk gewild vanwege DPS, die niet direct afhankelijk is van mana. Dat hunters gebugged zijn alla, maar waardeloos, rot toch op. En als je nou eens op houd met whinen en je hunter epic quest eens zou doen, dan zou je ook nog eens een behoorlijke boog hebben.
/signed
  vrijdag 17 juni 2005 @ 04:31:15 #174
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_28005674
Ow en bovendien Migwi, sinds Ragnaros nieuwe trucjes heeft geleerd is fire res toch wel weer erg belangrijk. Je hebt vast wel weer een passend antwoord, maar met mijn guild, die toch wel aan de aardige kant is (Majordomo met slechts 3 doden, dat soort dingen) denk ik dat ik het ondertussen toch ook wel aardig weet.

Bovendien doen zijn sons alleen maar fire damage, dus resisten is toch weer het toverwoord geworden. DPS zerg werkt niet meer.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 08:26:28 #175
120146 IntruderAlert
Beware of the Leopard
pi_28006571
Ik zou gister ff gaan grinden en eindelijk eens met mijn water totem quest te beginnen.
Op de een of andere manier kom ik daar maar niet aan toe.
Wat een pest eind lopen is dat zeg.
Eert met de Zeplin naar de andere kant. Dan nog ff door 3 landjes heen draven (thank god voor GW).
Om allerlei alliance heen waven (/w), want ik wilde die waterzak gevuld hebben en niet weer door een skul de grond in gemept worden. Verbazingwekkend genoeg ging dat goed. (naar min mening kom je nu er BattleGrounds zijn veel makkelijker door contested terretory). Maar goed waterzak gevuld bijd e put. Jeej. En weer terug. Lalala. Hee weer war alliance.... MEP!... %^*()). Ach je kunt niet altijd geluk hebben. DAn maar met mijn SoulStone naar STM. ZAp.
Hier was het ook gezellig. Er was kennelijk een kleine raid aan de gang.
Ff meemeppen voor de horde natuurlijk. (I am Hero and obay)
Voor de verandering eens een leike raid voor mij. Meestal zijn het skulls voor mij en houd ik me een beetje bezig met het healen van de voorhoede en het plaatsen van wat totems. Maar deze raid bestond uit een heel groepje lvl26-34 + wat hoger grut. Mele R Us
Het gevecht was erg leuk totdat de horde kant aangevuld werd met wat al te veel hoge lvl chars.
Het werd al snel een wait for spawn, run em down, kill em in masses . Ben ik niet zo van, dus na een aantal salutes weer opgestapt.

Waterzak. Dawaswaarook. Terug naar Xr. door naar south barrens. In de tussentijd nog even wat laag lvl grut een handje/heal toegestoken en hier en daar een armour upgradje weg gedaan. (Kan toch niks leuks voor mezelf maken, dan maar weggeven).
Waterzak aanvrouke gegeven, vrouwke blij? Neeee... nog meer water. Naar Ashenvale jij en daar weer een zakje vullen. OK.

Dan komik onderweg dus langs de BG. leuk. Ff ingeschreven en Ashenvale ingegaan. Huppel ik weer langs die mini raid quest met orc. Staat nog een Orc player bij. Hmm.... Ff teamen en die met zijn tween afmaken. Zogezegd..
Huppelen we vrolijk naar dat hutje waar het omgaat. Kaniemoeilijkwezen met zijn tween. MEP.. MEP..
Quepassa/whathapned.... Revive teruglopen.. eerst scouten. Ohh er loopt een lvl 36 Alliance tussen. Die vond dat niet zo,n goed idee dat wij daar ook waren. Nou weten we dat. Doen we hem eerst het dasje om. . Weer met zijn tween aan die q begonnen. En nu ff goed de ogen open voor dat alliance scum.. Que.... AhhhNEEee... Hij heeft vriedjes. Veul en Hoog (2 skulls/ 2 lvl 45+ enz) Crap... rennen... MEP.. MEP.... lamaar.
Goed dat zit er dus niet in voor vanavond.

Niet getreurd. Op mijn resuection krijg ik meteen de BG join te zien: Die maar ff doen dan.
Nou dat was lachen. Als shaman in GW langs de rand met 2 anderen naar de vlag, Vlag halen.
De Alliance zit nog keurig met de rest van onze groep in het midden of aan de andere kant. Prima werk jongens. Zo vlag 1. Dat hebben we twee keer herhaald. ingemaakt met 3-0 in 10 min. Aangezien ik in het runner defend groepje zat slechts 12 HK gemaakt.

Ach t is ook al weer heel laat, laten we maar eens ophouden. Eens even de balans opmaken.
Eperiance gained 4%
Quest af : waarschijnlijk 1/6
HK : t waren er een stuk of 25 dacht ik.

Goed dat was dus een avondje grinden questen. Niet veel van terecht gekomen, maar wel lol gehad.

Connection reset by little gnomes with hatchets.
Plato: To Be is to Do, Socrates: To Do is to Be, Sinatra: Do Be Do Be Do.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')