Ik zou gister ff gaan grinden en eindelijk eens met mijn water totem quest te beginnen.
Op de een of andere manier kom ik daar maar niet aan toe.
Wat een pest eind lopen is dat zeg.
Eert met de Zeplin naar de andere kant. Dan nog ff door 3 landjes heen draven (thank god voor GW).
Om allerlei alliance heen waven (/w), want ik wilde die waterzak gevuld hebben en niet weer door een skul de grond in gemept worden. Verbazingwekkend genoeg ging dat goed. (naar min mening kom je nu er BattleGrounds zijn veel makkelijker door contested terretory). Maar goed waterzak gevuld bijd e put. Jeej. En weer terug. Lalala. Hee weer war alliance.... MEP!... %^*()). Ach je kunt niet altijd geluk hebben. DAn maar met mijn SoulStone naar STM. ZAp.
Hier was het ook gezellig. Er was kennelijk een kleine raid aan de gang.
Ff meemeppen voor de horde natuurlijk. (I am Hero and obay)
Voor de verandering eens een leike raid voor mij. Meestal zijn het skulls voor mij en houd ik me een beetje bezig met het healen van de voorhoede en het plaatsen van wat totems. Maar deze raid bestond uit een heel groepje lvl26-34 + wat hoger grut. Mele R Us
Het gevecht was erg leuk totdat de horde kant aangevuld werd met wat al te veel hoge lvl chars.
Het werd al snel een wait for spawn, run em down, kill em in masses
![]()
. Ben ik niet zo van, dus na een aantal salutes weer opgestapt.
Waterzak. Dawaswaarook. Terug naar Xr. door naar south barrens. In de tussentijd nog even wat laag lvl grut een handje/heal toegestoken en hier en daar een armour upgradje weg gedaan. (Kan toch niks leuks voor mezelf maken, dan maar weggeven).
Waterzak aanvrouke gegeven, vrouwke blij? Neeee... nog meer water. Naar Ashenvale jij en daar weer een zakje vullen. OK.
Dan komik onderweg dus langs de BG. leuk. Ff ingeschreven en Ashenvale ingegaan. Huppel ik weer langs die mini raid quest met orc. Staat nog een Orc player bij. Hmm.... Ff teamen en die met zijn tween afmaken. Zogezegd..
Huppelen we vrolijk naar dat hutje waar het omgaat. Kaniemoeilijkwezen met zijn tween. MEP.. MEP..
Quepassa/whathapned.... Revive teruglopen.. eerst scouten. Ohh er loopt een lvl 36 Alliance tussen. Die vond dat niet zo,n goed idee dat wij daar ook waren. Nou weten we dat. Doen we hem eerst het dasje om.
![]()
. Weer met zijn tween aan die q begonnen. En nu ff goed de ogen open voor dat alliance scum.. Que.... AhhhNEEee... Hij heeft vriedjes. Veul en Hoog (2 skulls/ 2 lvl 45+ enz) Crap... rennen... MEP.. MEP.... lamaar.
Goed dat zit er dus niet in voor vanavond.
Niet getreurd. Op mijn resuection krijg ik meteen de BG join te zien: Die maar ff doen dan.
Nou dat was lachen. Als shaman in GW langs de rand met 2 anderen naar de vlag, Vlag halen.
De Alliance zit nog keurig met de rest van onze groep in het midden of aan de andere kant. Prima werk jongens. Zo vlag 1. Dat hebben we twee keer herhaald. ingemaakt met 3-0 in 10 min. Aangezien ik in het runner defend groepje zat slechts 12 HK gemaakt.
Ach t is ook al weer heel laat, laten we maar eens ophouden. Eens even de balans opmaken.
Eperiance gained 4%
Quest af : waarschijnlijk 1/6
HK : t waren er een stuk of 25 dacht ik.
Goed dat was dus een avondje grinden questen. Niet veel van terecht gekomen, maar wel lol gehad.