quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook een Horde char aanmaken.
Ja zeker, ik speel het nu een weekje (mwah spelen, ik wacht totdat mn neefje niet meer kan spelen en dan mag ik op zijn account)quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:45 schreef Verbal het volgende:
Okee, en jullie zijn fans, maar is het het ook waard voor iemand die voor het eerst in de wereld van de MMPORG stapt?
Ik krijg een beetje het gevoel dat je dan dus ook MOET spelen, want anders is het zonde van je abonneegeld.
En ik ben geen zeikerd, ik kan het betalen, maar is het werkelijk zo gek dat ik mij afvraag of het het waard is? Sjonge.
V.
ik heb het spel ongeveer 900 uur gespeeld, voor 130 euro had ik de collecters edition + 7 maanden gamen, kzit nog niet op de helft, ik heb me kosten er echt al dik uitquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:45 schreef Verbal het volgende:
Okee, en jullie zijn fans, maar is het het ook waard voor iemand die voor het eerst in de wereld van de MMPORG stapt?
Ik krijg een beetje het gevoel dat je dan dus ook MOET spelen, want anders is het zonde van je abonneegeld.
En ik ben geen zeikerd, ik kan het betalen, maar is het werkelijk zo gek dat ik mij afvraag of het het waard is? Sjonge.
V. <-------------------- We weten dat je verbal bent dat hoef je niet iedere keer neer te zetten
Je zult er geen spijt van krijgen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:32 schreef Verbal het volgende:
Okee dan. Hartelijk dank voor het meedenken en het beantwoorden van mijn vragen. Ik denk dat ik binnenkort de gok ga wagen
V.
Zie startpost.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:38 schreef TheTh1ng het volgende:
Zitten d'r nog mensen op bloodfeather hier?
Ben op zoek naar een guild op bloodfeather namelijk maar kan niet echt een fatsoenlijke vinden
Tips?
Nou Stormrage doet ook weinig meer... Retrieving character list...quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:17 schreef Da_Koen het volgende:
Hebben momenteel meer mensen problemen met Skullcrusher?
Bah, same herequote:Op woensdag 15 juni 2005 16:21 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Nou Stormrage doet ook weinig meer... Retrieving character list...
quote:He said,
"I want 2 be an ubar tank?!11", and Blizzard gave him shield and mail
He said,
"lolo I wunt 2 be a maege 2", and Blizzard gave him instant nukes
He said,
"I want to heal", and Blizzard gave him heals
He said,
"but WTF? Druids getz formz so ken i tu plxz?", and Blizzard gave him wolf form
He said,
"OMGLOLOL, my heals r not teh instantz", and Blizzard gave him nature's swift
He said,
"OMG but warriorz r teh hit so hard wit teh weaponz?", And Blizzard gave him Windfury
He said,
"BUT TETZ NO FAIRZ, teh enemyz r having pewerful bufforz?", And Blizzard gave him an instant low mana
cast Purge
He said,
"K BUT I STILL KENT kite 4ever lyk teh OMG?", and Blizzard made the frostshock effect last longer than
the cooldown
So the kid went on killing lowbies, shouting "WTFLOLOL PWND n00Bz0Rs" and using /spit.
After 7 hours of corpse camping, something terrible happened! A bunch of level 60 alliance guys managed
to kill the shaman!
The kid went to the Blizzard God and said,
"OMGWTF, I R TEH DIEDZ BT I DUNT WUNT 2 do teh corpze runzors? i die lyk wtf i shundnt ROFL!"", And Blizzard
gave him a self rez with no sickness
And so the shaman class was born.
Dat kloteding is de enige epic die ik tot nu toe gevonden heb.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:05 schreef -Muse- het volgende:
Ik ga vandaag mijn tijd nemen om te grinden voor deze leuke epic mace;
http://www.thottbot.com/?i=5818
[..]
Hoop dat hij snel dropped, zal wel niet, maar ik heb daar toch zat quests die ik nog moet doen![]()
Ik heb eerst de gratis MMORPG R.O.S.E Online in een grote beta gespeeld, m'n eerste stap in zo'n online RPG. Vergeleken met WoW loopt R.O.S.E ver achter.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:32 schreef Verbal het volgende:
Okee dan. Hartelijk dank voor het meedenken en het beantwoorden van mijn vragen. Ik denk dat ik binnenkort de gok ga wagen
V.
Hehequote:
BRD SUCKS!quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Hmm, is het op alle servers zo dat er vrijwel nooit iemand naar Sunken Temple of Blackrock Depths gaat ?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:43 schreef Dr_Crouton het volgende:
Heb je trouwens BF1942:RtR al ontvangen?
speel je trouwens nog op je hunter ik ben btw achillias (hunter bloodscalp alliance)quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:57 schreef Migwi het volgende:
[..]
BRD SUCKS!
Blegh, wat een kut instance.
Enige waarom ik er nog een keer naar toe moet is om het repairbot schematic te halen. En om Dark Iron Ore te leren smelten.
Ben er met het levelen ook nooit geweest, ik ben meegesleurd naar LBRS en heel BRD overgeslagen. GELUKKIG
ST = hetzelfde verhaal. Niks aan. Enige leuke was de troll boss doen, want daar had ik een beduidende rol en dat was de add off tanken terwijl de andere 4 de boss deden. Meestal had ik die add in m'n eentje al neer voordat hun de boss hadden. Daar kwam m'n Hunter echt goed tot z'n recht dus dat is uiteraard leuk.
Gewoon ST doen voor je quests en dan lekker levelen totdat je naar LBRS en DM kan
Op dit moment is het nog een beetje geekspeak voor me.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:49 schreef Migwi het volgende:
Hey Verbal.
Maak dan een Horde char aan op Bloodscalp.
Het klinkt woest, is dat ook zo?quote:Ik vind jou wel iemand voor de Horde.
Is het nou Tauren (en waarom dan?) of moet ik mezelf dan Verbal noemen?quote:Verbal = furball = Tauren
Als je je dan ook nog Verbal noemt gaat het helemaal goed komen met jou![]()
quote:/moo
tis waar gebeurt...quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:33 schreef Slomy het volgende:
[..]
Hij blijft grappig.
Vandaag lvl 54 geworden. Nog maar 6 lvls.
Alliance rassen zijn Night-Elf, Human, Gnome en Dwarf. Horde rassen zijn Orc, Undead, Troll en Tauren (uit de kluiten gegroeide runderen).quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
Op dit moment is het nog een beetje geekspeak voor me.
Horde kan beter organiseren (om tegen Alliance te vechten), Alliance spelers zijn vaak meer op zichzelf gericht, maar beginnen steeds beter samen te werken is mijn indruk op realm Bloodscalp.quote:[..]
Het klinkt woest, is dat ook zo?
Zijn koetjes. Misschien doet Verbal toch echt denken aan furball.quote:[..]
Is het nou Tauren (en waarom dan?)
Moet je helemaal zelf weten. Ik als Alliance Night-Elf word te vaak in de rug aangevallen door 10 lvls hogere Horde spelers als ik half health heb na een gevecht met een computer monster. Erg laf natuurlijk. Maar datzelfde verhaal zul je ook van Horde spelers over Alliance horen.quote:of moet ik mezelf dan Verbal noemen?
/mooquote:[..]
V.
''Lekker levelen'', oftewel, grinden tot ik er bij neerval ?quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:57 schreef Migwi het volgende:
[..]
BRD SUCKS!
Blegh, wat een kut instance.
Enige waarom ik er nog een keer naar toe moet is om het repairbot schematic te halen. En om Dark Iron Ore te leren smelten.
Ben er met het levelen ook nooit geweest, ik ben meegesleurd naar LBRS en heel BRD overgeslagen. GELUKKIG
ST = hetzelfde verhaal. Niks aan. Enige leuke was de troll boss doen, want daar had ik een beduidende rol en dat was de add off tanken terwijl de andere 4 de boss deden. Meestal had ik die add in m'n eentje al neer voordat hun de boss hadden. Daar kwam m'n Hunter echt goed tot z'n recht dus dat is uiteraard leuk.
Gewoon ST doen voor je quests en dan lekker levelen totdat je naar LBRS en DM kan
in je settings aanzetten denk ik..quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:33 schreef IntruderAlert het volgende:
Hmmm...
Ff vraagje, ja ik had t mischien in de fine manual kunnen vinden, maar shamans zijn nu eenmaal lui.
Het gaat over chatten, kent het wel /p voor party /g guild .enz.
Vuld dat in en het zit onder je enter toests. handig.
Maar hoe kom ik terug in "Bubble mode" ? Ik bediel dat iedereen je text ballonetje kan lezen.
Moets gister heel moeilijk iemand whisperen omdat ik iets in het algemeen wilde zeggen. in zo'n text ballontje. Is daar ook een / command voor?
Dank
Nee dat bedoel ik niet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:35 schreef The_stranger het volgende:
[..]
in je settings aanzetten denk ik..
/squote:Op donderdag 16 juni 2005 09:38 schreef IntruderAlert het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet.
Je logt in in het spel. En als je dan een enter geeft en wat intypt zit je nog niet in een speciaal kanaal.
Alles wat je intypt komt in een txt balon te staan. Dat lukt wel.
Dan komt er een Guild maatje online. Ik doe /g en dan activeer je de guild channel onder de enter toest.
En dan wil ik weer wat in dat eerste kanaal zeggen. als txt bubble.
Ja je kunt ook alle party chat in bubble mode zetten maar dat bedoel ik niet.
Is er ook een command om weer uit zo'n kanaal te gaan. Dat bedoel ik
Ik vind ST ook cool, maar gisteravond 3 uur niks gedaan omdat we geen volledige group konden krijgen...quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:44 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Ik vind ST wel een coole instance, ben er een paar keer geweest(guild only) en was wel tof
BRD ben ik 1x geweest, alleen ff in het begin van de instance, daarna moesten er een paar mensen weg om te eten
Maar zag er ook wel cool uit, alleen duurt die volgens mij echt lang als je hem helemaal doet
DM is toch voor jouw lvl?quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
''Lekker levelen'', oftewel, grinden tot ik er bij neerval ?
En vanaf welk lvl kan een Warlock naar LBRS en DM dan ?
Geen idee, dacht dat ik net hoog genoeg was voor BRD.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:46 schreef deff het volgende:
[..]
DM is toch voor jouw lvl?
LBRS en UBRS is 58+
Dude, lvl 28!? Dat ding is ontworpen voor lvl 20. Je moet niet 3 mob groups pullen ofzo maar als je geen debielen als partymembers hebt (Dat komt wel vaak voor) moet het echt makkelijk zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:19 schreef IntruderAlert het volgende:
Ik ben niet zo van de instances. K weet niet wat ik er tegen heb. Ze duren lang, Je moet er persee met een groep in anders geen kans.
Ik vind met een groep quests aflopen helemaal niet erg, maar toch. Bij een instance voelt het anders.
Het is een moetje..
Heb laasts in mijn eentje WC gerpobeerd op lvl 28. No dice. Kwam wel een endje maar als de mobs gaan gangen. No Chance.
Mischien ga ik t nog wel leuk vinden, per slot van rekening nog geen een instance afgemaakt.
nah das dan el snel weer 15/25g erbij afhankelijk van je serverquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:39 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
lol, vind er net weer 1
Zelfde enchant
onzin...ik ben rogue....en heb een mooi geweer en als ik die kan enchanten met icy-chill zou ik heel blij zijnquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:33 schreef Leshy het volgende:
Icy Chill is alleen goed voor Hunters.
Jammer alleen dat Icy Chill een melee weapon enchant isquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:21 schreef 80-jb-gl het volgende:
onzin...ik ben rogue....en heb een mooi geweer en als ik die kan enchanten met icy-chill zou ik heel blij zijn
Je moet jezelf dan Verbal noemen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:30 schreef Verbal het volgende:
Is het nou Tauren (en waarom dan?) of moet ik mezelf dan Verbal noemen?
[..]
V.
Als warrior zocht ik al langer naar een stun/slow geval, tijdens het vechten heb ik veel rage nodig voor Thunder Clap.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:44 schreef Leshy het volgende:
[..]
Jammer alleen dat Icy Chill een melee weapon enchant is
Mja, gewoon kut dat je alleen melee kan enchanten.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:44 schreef Leshy het volgende:
[..]
Jammer alleen dat Icy Chill een melee weapon enchant is
DM heeft mobs (elite uiteraard) vanaf lvl 58 rondhuppelen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:46 schreef deff het volgende:
[..]
DM is toch voor jouw lvl?
LBRS en UBRS is 58+
Je maakt een grapje... hoop ikquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:39 schreef Dr_Crouton het volgende:
Als warrior zocht ik al langer naar een stun/slow geval, tijdens het vechten heb ik veel rage nodig voor Thunder Clap.
volgens mij staat alles gesaved op hun servers. Zelfs als ik inlog met een ander account staan zelfs alle knopen naar dat account (ja ik heb 3 accounts op dit adres)quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:32 schreef Takje het volgende:
Vraagje: als ik mijn computer ga formatteren en ik gooi dus WoW eraf, hoe zit het dan met mijn chars als ik alles weer erop zet? Is dan niks verloren gegaan omdat alle gegevens op internet staan? Of ben ik ze kwijt?
En dat noemt zichzelf elitequote:Op donderdag 16 juni 2005 22:36 schreef Furby het volgende:
Gisteren een mooi gevalleke ...
Ik word als super Guuske gevraagd of ik kom helpen in ubrs raid. Guuske gaat.
Al vanaf het begin zitten ze elkaar zo te eikelen dat ik na de Leeroy kamer maar eens de guild names aanzet om eens te kijken wat er allemaal rondloopt aan morons en blijkt dat op 3 na (v/d 15) van Ashes is. Die beschouwen zichzelf als de elite guild van alliance bij ons. De droplul warrior bleef maar roepen dat ik achter hem moest blijven ....
Komen we bij rend, die dropt de valor shoulders (die de warrior van hun nodig had) outrolled hun pally hemIk lag krom hier thuis
Hun warrior verlaat vervolgens de raid waarop ik op zijn goed oud Guuskes hun guild helemaal heb uitgescholden waarna hij ook nog een netjes terug kwam MET excuses. Valt er bij de draak erop (the beast) lightforge shoulders
Nou Guuske kon je toen wel oprapen. Komen we bij de eindbaas ninjade een druid van ashes dat blood (quest item) en was weer die hele clan over de plas
Best wel veel plezier gehad eigenlijk voor alleen maar Valorbracers (die ik al heb en maar de ah in heb geketst)
Denk dat de characters gewoon op de servers van Blizzard worden bewaard. Enige wat je nodig hebt is je gebruikersnaam en wachtwoord invoeren; m'n broer heeft bijvoorbeeld een eigen exemplaar van het spel, speelt meestal thuis, maar kan op mijn pc ook spelen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:32 schreef Takje het volgende:
Vraagje: als ik mijn computer ga formatteren en ik gooi dus WoW eraf, hoe zit het dan met mijn chars als ik alles weer erop zet? Is dan niks verloren gegaan omdat alle gegevens op internet staan? Of ben ik ze kwijt?
Echt een vast level is er niet, ligt een beetje aan je 'reputatie' in de server. Ik zat op lvl 57 in een 5man groep naar LBRS (samen met een 57 druid die mij erin had gekregen). Geen een keer gewiped, en het is echt ENORM lekker voor je expquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
''Lekker levelen'', oftewel, grinden tot ik er bij neerval ?
En vanaf welk lvl kan een Warlock naar LBRS en DM dan ?
Alle normale versies hadden op een gegeven moment ook een guest-pass inbegrepen, alleen hebben ze dat van de week afgeschaft met het oog op 'piracy'quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:01 schreef mvt het volgende:
Verbal, als je het nog niet gekocht hebt en toevallig iemand kent die ooit een Limited edition gekocht heeft kan je ook aan die persoon vragen of die de "10 dagen vrij spelen voor een vriend"-kaart nog heeft. Install je de game van zijn schijven en ga je 10 dagen gamen, als het bevalt koop je zelf de game en re-activeer je je account met de gegevens die je bij het spel krijgt
Je hoerige eeuwige hunter gewine is trouwens ook echt bullshit. Hunters zijn in eigenlijk in elke end game instance behoorlijk gewild vanwege DPS, die niet direct afhankelijk is van mana. Dat hunters gebugged zijn alla, maar waardeloos, rot toch op. En als je nou eens op houd met whinen en je hunter epic quest eens zou doen, dan zou je ook nog eens een behoorlijke boog hebben.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:39 schreef Migwi het volgende:
[..]
Mja, gewoon kut dat je alleen melee kan enchanten.
Ik wil mijn bow ook enchanten.
Icy Chill op bow is super![]()
Maar ja, dat zal ons wel overpowered maken![]()
/signedquote:Op vrijdag 17 juni 2005 03:01 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Je hoerige eeuwige hunter gewine is trouwens ook echt bullshit. Hunters zijn in eigenlijk in elke end game instance behoorlijk gewild vanwege DPS, die niet direct afhankelijk is van mana. Dat hunters gebugged zijn alla, maar waardeloos, rot toch op. En als je nou eens op houd met whinen en je hunter epic quest eens zou doen, dan zou je ook nog eens een behoorlijke boog hebben.
quote:Saved Template
Class: Paladin
Level: 60
Holy Talents (18 points)
# Improved Holy Light - 3/3 points
Increases the amount healed by your Holy Light spell by 12%.
# Improved Lay on Hands - 2/2 points
Gives the target of your Lay on Hands spell a 30% bonus to their armor value from items for 1 minute.
# Spiritual Focus - 5/5 points
Gives your Flash of Light and Holy Light spells a 70% chance to not lose casting time when you take damage.
# Revelation - 2/2 points
Reduces the cooldown of your Lay on Hands and Divine Intervention spells by 20 minutes.
# Illumination - 5/5 points
After getting a critical effect from your Flash of Light or Holy Light spell, gives you a 100% chance to gain Mana equal to the base cost of the spell.
# Divine Favor - 1/1 point
When activated, gives your next Flash of Light or Holy Light spell a 100% critical effect chance.
Protection Talents (3 points)
# Improved Devotion Aura - 3/5 points
Increases the armor bonus of your Devotion Aura by 15%.
Retribution Talents (30 points)
# Improved Blessing of Might - 5/5 points
Increases the Attack Power bonus of your Blessing of Might by 20%.
# Two-Handed Weapon Specialization - 5/5 points
Increases the damage you deal with two-handed melee weapons by 5%.
# Seal of Command - 1/1 point
Fills the Paladin with the spirit of command for 30 seconds, giving the Paladin a chance to deal additional Holy damage equal to the damage of the Paladin's weapon. Only one Seal can be active on the Paladin at any one time.
Unleashing this Seal's energy will judge an enemy for 30 seconds, causing 24 Holy damage any time the enemy becomes stunned. Only one Judgement per Paladin can be active at any one time.
# Vengeance - 5/5 points
Gives you a 15% bonus to Physical and Holy damage you deal for 8 seconds after dealing a critical strike.
# Deflection - 5/5 points
Increases your Parry chance by 5%.
# Consecration - 1/1 point
Consecrates the land beneath the Paladin, doing 120 Holy damage over 8 seconds to enemies who enter the area.
# Precision - 3/3 points
Increases your chance to hit with melee weapons by 3%.
# Conviction - 5/5 points
Increases your chance to get a critical strike with melee weapons by 5%.
Winterspring? Furbolg en yeti zijn ong. 54-58 en er lopen er genoeg rond.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Iemand dan een plek waar veel lvl 53-58 mobs spawnen ??
Mja, die Yetis vond ik niet echt snel respawnen moet ik zeggen, ga zondag ofzo wel in EPL grinden, heb dan vast ook rested tot aan 57.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:34 schreef kipknots het volgende:
[..]
Winterspring? Furbolg en yeti zijn ong. 54-58 en er lopen er genoeg rond.
tjsa jij mag helemaal niet zeiken je hebt tenminste een wapen enchant met nut,quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:39 schreef Migwi het volgende:
[..]
Mja, gewoon kut dat je alleen melee kan enchanten.
Ik wil mijn bow ook enchanten.
Icy Chill op bow is super![]()
Maar ja, dat zal ons wel overpowered maken![]()
Onze tanks reporten toch echt meer physical dan fire dmg, zal wel verandert zijn in de patch dan.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 04:31 schreef Rodie83 het volgende:
Ow en bovendien Migwi, sinds Ragnaros nieuwe trucjes heeft geleerd is fire res toch wel weer erg belangrijk. Je hebt vast wel weer een passend antwoord, maar met mijn guild, die toch wel aan de aardige kant is (Majordomo met slechts 3 doden, dat soort dingen) denk ik dat ik het ondertussen toch ook wel aardig weet.
Bovendien doen zijn sons alleen maar fire damage, dus resisten is toch weer het toverwoord geworden. DPS zerg werkt niet meer.
Ehm, hunters kregen toch ook een gratis mount?!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:23 schreef R_o_N het volgende:
Ben vandaag met een Alt. Dwarf Paladin begonnen, best leuk dat healen... en makkelijk... met deze wil ik veel gold gaan farmen ( heb mining en wil ook leatherworking gaan halen ) en mocht ik in de buurt van lvl 40 ( ben nu 8 ofzo ) komen dan kan ik daarmee toch een free mount halen... met me Hunter ben ik nu namelijk wel lvl 40, maar heb nog zeker 40 Gold nodig
Cheers...
Da's goedquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:38 schreef Migwi het volgende:
[..]
Je moet jezelf dan Verbal noemen.
Want dan weet ik wie ik moet killen![]()
![]()
Dan kun je Dark Iron Plate en Dark Iron Leggings Bracers al helemaal vergeten, omdat die Bind on Pickup zijnquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:55 schreef Killjoy het volgende:
hehe mooie daarvan is, ik doe niet aan Blacksmithing
Hunters? Waardeloos? Waar heb ik dat nou weer gezegd? En dat we niet gewild zijn in end instances?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 03:01 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Je hoerige eeuwige hunter gewine is trouwens ook echt bullshit. Hunters zijn in eigenlijk in elke end game instance behoorlijk gewild vanwege DPS, die niet direct afhankelijk is van mana. Dat hunters gebugged zijn alla, maar waardeloos, rot toch op. En als je nou eens op houd met whinen en je hunter epic quest eens zou doen, dan zou je ook nog eens een behoorlijke boog hebben.
Dan ga je volledig voorbij aan het nut van je pet, die de mobs behoord te aggroen, waardoor jij rustig je gang kan gaan met ranged attack. Om die reden alleen al zou icy chill dubbelop zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:29 schreef Migwi het volgende:
[..]
Hunters? Waardeloos? Waar heb ik dat nou weer gezegd? En dat we niet gewild zijn in end instances?![]()
Dat heb ik nooit gezegd. Ik heb zelfs altijd het tegenovergestelde beweerd.
En je hoeft mij niet te vertellen dat ik bij de top damage dealers hoor, dat weet ik zelf al langer dan vandaag. Ik speel Hunter weet je...
Hunters pwn PvE.
Het ging om de enchant op m'n bow smartass. En dan het liefste icy chill. En dat ik niet inzie hoe dat ons overpowered zou maken.
Want wij doen alleen dmg van afstand (NEE, melee is een Hunter niks waard) en vooral als we stilstaan en auto-shooting gebruiken. Het kiten met arcane shot, concussive shot en viper/serpent sting duurt eeuwen en is ook nog eens redelijk risicovol.
En aangezien we alleen concussive shot hebben (duur: 4 secs.. cooldown: 12 secs) wat ons de nodige tijd geeft om wat auto-shot dmg te doen zou icy chill op m'n bow imo echt niet overpowered zijn. Alleen tegen Rogues misschien.
En ja, we hebben wing clip, dat spammable is en 10 seconden duurt (en PvP trinket heft 't op trouwens), maar daarvoor moet je in melee range zijn. En ik hoop dat je weet dat dat iets is wat Hunters juist NIET willen.
Nou, ipv mij woorden in de mond te leggen zou je misschien iets nuttigs kunnen toevoegen volgende keer zoals Gamedemon die wel inhoudelijk op wat ik WEL gezegd heb inga.
Je stukje over Ragnaros was wel interessant. Maar dat gezever laat ik aan de strategy freaks van de guild over en hou ik me niet mee bezig. Voor zover is mijn crit chance outfit zondere enige resists fantastisch en heb ik geen fire resist gear nodig.
Gamedemon. Yay, freeze trap. Zoals je weet kan je dat alleen gebruiken OUT of combat. Wat dus alleen gebruikt wordt als je iemand spot en het gevecht op jouw termen gevochten wordt. Freeze trap breekt trouwens als je target gehit wordt.
Concussive Shot, zoals ik net gezegd heb. 4 secs durations en 12 secs cooldown. Nah, that doesn't cut it mate.
En met al die andere ongein doel je dus op Scatter Shot, 4 secs duration wederom en breekt ook wanneer je target gehit wordt, dus ook met dots.
Wing Clip telt niet, dan moet ik in melee range zijn en dat is zo goed als dood.
Melee range = dead Hunter. Dus, ik heb ook eigenlijk niks aan al die enchants Gamedemon. Alleen voor de show ziet het er gaaf uit
Leshy, dark iron ore heb je ook volop in MC. Zit nu over de 60 bars. Keertje gaan smelten en verkopen die zooi, misschien brengt 't wat op en kan ik m'n epic mount kopen eindelijk. Nog 200g meen ik. Heb trouwens nog arcane crystals in bank, ook maar verkopen, hmz, minder dan 200g dan![]()
Domo is idd niet zo heel hard, Kwestie van netjes tanken, netjes spreiden, tanks degelijk healen en de DPS'ers rustig het werk laten doen. Dat er doden vallen, tsja, ongelukjes, zegmaarquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:27 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Onze tanks reporten toch echt meer physical dan fire dmg, zal wel verandert zijn in de patch dan.
Resists zijn keihard gebuffed deze patch, maar onze 2nd tank kan met 0 moeite de 290 resist al pakken dus no worries there.
PS: Domo 0 deaths.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |