quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook een Horde char aanmaken.
Ja zeker, ik speel het nu een weekje (mwah spelen, ik wacht totdat mn neefje niet meer kan spelen en dan mag ik op zijn account)quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:45 schreef Verbal het volgende:
Okee, en jullie zijn fans, maar is het het ook waard voor iemand die voor het eerst in de wereld van de MMPORG stapt?
Ik krijg een beetje het gevoel dat je dan dus ook MOET spelen, want anders is het zonde van je abonneegeld.
En ik ben geen zeikerd, ik kan het betalen, maar is het werkelijk zo gek dat ik mij afvraag of het het waard is? Sjonge.
V.
ik heb het spel ongeveer 900 uur gespeeld, voor 130 euro had ik de collecters edition + 7 maanden gamen, kzit nog niet op de helft, ik heb me kosten er echt al dik uitquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:45 schreef Verbal het volgende:
Okee, en jullie zijn fans, maar is het het ook waard voor iemand die voor het eerst in de wereld van de MMPORG stapt?
Ik krijg een beetje het gevoel dat je dan dus ook MOET spelen, want anders is het zonde van je abonneegeld.
En ik ben geen zeikerd, ik kan het betalen, maar is het werkelijk zo gek dat ik mij afvraag of het het waard is? Sjonge.
V. <-------------------- We weten dat je verbal bent dat hoef je niet iedere keer neer te zetten
Je zult er geen spijt van krijgen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:32 schreef Verbal het volgende:
Okee dan. Hartelijk dank voor het meedenken en het beantwoorden van mijn vragen. Ik denk dat ik binnenkort de gok ga wagen
V.
Zie startpost.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:38 schreef TheTh1ng het volgende:
Zitten d'r nog mensen op bloodfeather hier?
Ben op zoek naar een guild op bloodfeather namelijk maar kan niet echt een fatsoenlijke vinden
Tips?
Nou Stormrage doet ook weinig meer... Retrieving character list...quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:17 schreef Da_Koen het volgende:
Hebben momenteel meer mensen problemen met Skullcrusher?
Bah, same herequote:Op woensdag 15 juni 2005 16:21 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Nou Stormrage doet ook weinig meer... Retrieving character list...
quote:He said,
"I want 2 be an ubar tank?!11", and Blizzard gave him shield and mail
He said,
"lolo I wunt 2 be a maege 2", and Blizzard gave him instant nukes
He said,
"I want to heal", and Blizzard gave him heals
He said,
"but WTF? Druids getz formz so ken i tu plxz?", and Blizzard gave him wolf form
He said,
"OMGLOLOL, my heals r not teh instantz", and Blizzard gave him nature's swift
He said,
"OMG but warriorz r teh hit so hard wit teh weaponz?", And Blizzard gave him Windfury
He said,
"BUT TETZ NO FAIRZ, teh enemyz r having pewerful bufforz?", And Blizzard gave him an instant low mana
cast Purge
He said,
"K BUT I STILL KENT kite 4ever lyk teh OMG?", and Blizzard made the frostshock effect last longer than
the cooldown
So the kid went on killing lowbies, shouting "WTFLOLOL PWND n00Bz0Rs" and using /spit.
After 7 hours of corpse camping, something terrible happened! A bunch of level 60 alliance guys managed
to kill the shaman!
The kid went to the Blizzard God and said,
"OMGWTF, I R TEH DIEDZ BT I DUNT WUNT 2 do teh corpze runzors? i die lyk wtf i shundnt ROFL!"", And Blizzard
gave him a self rez with no sickness
And so the shaman class was born.
Dat kloteding is de enige epic die ik tot nu toe gevonden heb.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:05 schreef -Muse- het volgende:
Ik ga vandaag mijn tijd nemen om te grinden voor deze leuke epic mace;
http://www.thottbot.com/?i=5818
[..]
Hoop dat hij snel dropped, zal wel niet, maar ik heb daar toch zat quests die ik nog moet doen![]()
Ik heb eerst de gratis MMORPG R.O.S.E Online in een grote beta gespeeld, m'n eerste stap in zo'n online RPG. Vergeleken met WoW loopt R.O.S.E ver achter.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:32 schreef Verbal het volgende:
Okee dan. Hartelijk dank voor het meedenken en het beantwoorden van mijn vragen. Ik denk dat ik binnenkort de gok ga wagen
V.
Hehequote:
BRD SUCKS!quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Hmm, is het op alle servers zo dat er vrijwel nooit iemand naar Sunken Temple of Blackrock Depths gaat ?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:43 schreef Dr_Crouton het volgende:
Heb je trouwens BF1942:RtR al ontvangen?
speel je trouwens nog op je hunter ik ben btw achillias (hunter bloodscalp alliance)quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:57 schreef Migwi het volgende:
[..]
BRD SUCKS!
Blegh, wat een kut instance.
Enige waarom ik er nog een keer naar toe moet is om het repairbot schematic te halen. En om Dark Iron Ore te leren smelten.
Ben er met het levelen ook nooit geweest, ik ben meegesleurd naar LBRS en heel BRD overgeslagen. GELUKKIG
ST = hetzelfde verhaal. Niks aan. Enige leuke was de troll boss doen, want daar had ik een beduidende rol en dat was de add off tanken terwijl de andere 4 de boss deden. Meestal had ik die add in m'n eentje al neer voordat hun de boss hadden. Daar kwam m'n Hunter echt goed tot z'n recht dus dat is uiteraard leuk.
Gewoon ST doen voor je quests en dan lekker levelen totdat je naar LBRS en DM kan
Op dit moment is het nog een beetje geekspeak voor me.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:49 schreef Migwi het volgende:
Hey Verbal.
Maak dan een Horde char aan op Bloodscalp.
Het klinkt woest, is dat ook zo?quote:Ik vind jou wel iemand voor de Horde.
Is het nou Tauren (en waarom dan?) of moet ik mezelf dan Verbal noemen?quote:Verbal = furball = Tauren
Als je je dan ook nog Verbal noemt gaat het helemaal goed komen met jou![]()
quote:/moo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |