Ja weet ik het, ik weet niet eens wat wel of wat niet kanquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:12 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Vind het interessanter hoe een Hordie jou whispert.
Spookjes?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:35 schreef Platina het volgende:
Gewoon Spookjes in Winterspring grinden
die dingen om het meerquote:
Highbourne, Lake Kel'Theril ofzo. Droppen redelijk geld en redelijk wat runecloth. Undead en als je niet uit je doppen kijkt een add halverwege het gevecht. Niet mijn favoriete mobs, maar ook niet de slechtste qua drops.quote:
ff een onzinnege opmerking erbij geplaatstquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:34 schreef Ferdii het volgende:
migwi!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-general-en&t=332250&s=new&tmp=1#new
werelds dat topic![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ok, maar die zijn maar lvl 55-56, is het dan niet verstandiger om lvl 58-59 te slopen xp-wijs?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:13 schreef Ancient het volgende:
[..]
die dingen om het meer![]()
Ik ben net lvl 59 geworden door Felcloth grindenduurde 2 weken met dingen doen voordat ik eindelijk were eens lvl-de
![]()
heb meteen als kadootje voor mezelf een mooncloth bag van de auction geplukt, misschien 10 gold duurder dan een travelers backpack, maar het ziet er wel veel toffer uitnu nog een travelers backpack en nog een mooncloth bag en ik ben weer goed met bags (zal wel weer een tijdje duren voordat ik het geld heb). Dan nog ergens een schematic van Thorium shells vinden voor arrows en dan is alles helemaal goed
![]()
Van lvl 55 kan je er meer in dezelfde tijd slopen en de experience verschilt niet erg veel, dus het maakt weinig uit. Ik had tenminste een heel lvl rested en ik kreeg van elke lvl 53 mob 450 exp ongeveer. Schiet wel lekker opquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:28 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Ja, ok, maar die zijn maar lvl 55-56, is het dan niet verstandiger om lvl 58-59 te slopen xp-wijs?
Nooit last van gehad. DIe mobs heb je sowieso binnen enkele seconden dood dus geen tijd voor een addquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Highbourne, Lake Kel'Theril ofzo. Droppen redelijk geld en redelijk wat runecloth. Undead en als je niet uit je doppen kijkt een add halverwege het gevecht. Niet mijn favoriete mobs, maar ook niet de slechtste qua drops.
Ik heb 59-60 relatief snel gedaan, maar dat kwam ook door een volle rested bar.
En ik weet weer waarom Essence of Water voor mij zeldzaam is; ik heb een pokkepleurispesthekel aan Water Elementals. Zelfde als een Fire Mage met Fire Elementals enzo. Water Elementals voor Hydraxis in Azshara enzo. Toch nog een leuke Thorium Lockbox gevonden, en na wat hulp van een vriendelijke Gnomish Rogue een Traveler's Backpack gevonden. Heb m'n 2e hands Runecloth Bag toen maar op AH gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |