doe je goedquote:Op maandag 13 juni 2005 18:28 schreef PBateman1978 het volgende:
GoT crosspost, en TvP.
Mijn +196 shadow/spell dmg gear :
Felcloth Hood : increases dmg done by shadow spells and effects up to 30
Gaea's Amice of Shadow Wrath : +21 shadowspell dmg
Robe of Winter Night : increases dmg done by shadow spells and effects up to 40
Arachnidian Bracelets of Shadow Wrath : +17 shadowspell dmg
Wizard's Hand of Shadow Wrath : +17 shadowspell dmg
Band of the Unicorn : increases dmg done by magical spells and effects up to 13
Felcloth Pants : increases dmg done by shadow spells and effects up to 26
Ata'lai gloves of the Eagle : increases dmg done by magical spells and effects up to 9
mijn spell/shadow/crit set:quote:Op maandag 13 juni 2005 18:28 schreef PBateman1978 het volgende:
GoT crosspost, en TvP.
Mijn +196 shadow/spell dmg gear :
Felcloth Hood : increases dmg done by shadow spells and effects up to 30
Gaea's Amice of Shadow Wrath : +21 shadowspell dmg
Robe of Winter Night : increases dmg done by shadow spells and effects up to 40
Arachnidian Bracelets of Shadow Wrath : +17 shadowspell dmg
Wizard's Hand of Shadow Wrath : +17 shadowspell dmg
Felcloth Pants : increases dmg done by shadow spells and effects up to 26
Ata'lai gloves of the Eagle : increases dmg done by magical spells and effects up to 9
Netjesquote:Op maandag 13 juni 2005 19:32 schreef mooiegek het volgende:
[..]
mijn spell/shadow/crit set:
Robe o/t void: +49 shadow damage
Deadwalker mantle: +13 shadow damage
felcloth gloves: +33 shadow damage
maleki's footwraps: +27 shadow damage
witchblade: +14 shadow damage
Briarwood reed: +29 all spells
Songstone of ironforge: +18 all spells
heliotrope cloak: +1% crit chance
crown of the ogre king: +1% crit chance
belt of the archmage: +1% crit chance
eye of the beast: +2% crit chance
![]()
Heb het meeste felcloth gekocht, al dropt het vrij vaak bij de goeie mobs.quote:hoeveel tijd koste het je om al de felcloth voor die tailor dingen bij elkaar te rapen?
Dat zijn geen hunterbugsquote:Op maandag 13 juni 2005 22:06 schreef Migwi het volgende:
Yay for Blizzard!
Level 300 Mining is veranderd in level 1 Leatherworking.
Al mijn schematics voor Engineering zijn weg.
Al mijn recipes voor First Aid zijn weg.
Ach....quote:En mijn pet doet geen automatische "Dash" meer, moet je steeds zelf selecteren zelfs als het op auto-cast staat.
De speed van pets zijn omhoog gegooid outside and out of combat, maar ik ren m'n pet er nog steeds uit.
Kan je wel zeggen dat ook ik vind dat Blizzard heeft laten zien dat buggs maken net zo makkelijk is als het maken van een cool spel.quote:Ik heb het nu wel ff helemaal gehad. De Hunter fixes/buffs staan nog steeds op de lange baan en krijg er alleen maar bugs/nerfs bij.
Fuck it.
Wat was er dan?quote:Op maandag 13 juni 2005 23:49 schreef PBateman1978 het volgende:
lvl 56, yay.
En het was weer zover vanavond :
[[url=http://img254.echo.cx/img254/7750/ja9zz.th.jpg]afbeelding][/url]
Die paal die je ziet staan, daar zit het hoofd van Onyxia op, een draak, die je als raid-group kan gaan doden in endgame.quote:
En dat is zo geweldig blijkbaar?quote:Op maandag 13 juni 2005 23:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die paal die je ziet staan, daar zit het hoofd van Onyxia op, een draak, die je als raid-group kan gaan doden in endgame.
En die patsers op hun mounts eromheen zijn degenen die het gedaan hebben, met wat wannabe volk ertussen.
quote:
Ooit wanneer ik groot ben, wil ik dat ook meemakenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kijk hoe groot ie is, lijkt me zeker geweldig ja.
Je gaat RFC niet halen met een groep level 10 characters. Taragaman is level 16, alles onder level 13 gaat problemen hebben om hem überhaupt te raken.quote:
Pfff, bij je 3e keer duurt 't 30 minuten en is er vrij weinig meer aan. Alleen voor de loot sta je er dan nog. Enige leuke is dan nog om te proberen de hoogste dmg te halen. Mja, ik ben volgens mij de enige NW zonder epics dus ik doe al niet meer mee met die wedstrijdquote:
That's the spirit!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:13 schreef HansvanOchten het volgende:
Gister werd ik ineens lekker geganked. Ben zelf lvl 27 en een lvl 40+ (hij zat op een mount) dacht even leuk te zijn.
Voor mij is het nu vriend af. Al ben je lvl 1 eraan ga je. No mercy anymore.
waarom denk je dat ik verder ben gegaan met mij ud roguequote:Op maandag 13 juni 2005 22:06 schreef Migwi het volgende:
Yay for Blizzard!
Level 300 Mining is veranderd in level 1 Leatherworking.
Al mijn schematics voor Engineering zijn weg.
Al mijn recipes voor First Aid zijn weg.
En mijn pet doet geen automatische "Dash" meer, moet je steeds zelf selecteren zelfs als het op auto-cast staat.
De speed van pets zijn omhoog gegooid outside and out of combat, maar ik ren m'n pet er nog steeds uit.
Ik heb het nu wel ff helemaal gehad. De Hunter fixes/buffs staan nog steeds op de lange baan en krijg er alleen maar bugs/nerfs bij.
Fuck it.
55gquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Betere titel.![]()
Ik heb maar één + dmg gear, meer omdat ik voor mijn Frostweave Tailoring patterns Essence of Water nodig heb, en high lvl water elementals, kan iemand me de weg wijzen behalve die in EPL? Ook zit er bijna geen int op en veel spirit.Dan heb ik liever Magister.
2 set items, Magister Belt en Dreadmist Sandals. Deden Strat in een 10 man, 1.5 uur omdat we wat gekloot hadden met een semi-ninja van de Key en die ging daarna ook nog afk vlak voor Rivendare... Rivendare zelf ging wel dood, dus.En ik blijf erbij, IAE is handig maar niet nodig. Een goede timing op AE is al voldoende en met talents raakt CoC ze voor een hele hoop. Als de healers nu maar bij elkaar blijven; zij krijgen de meeste 'overall aggro', i.t.t. warriors. Dus als je een priest en een druid healer hebt. (Dat is voorkeur bij mij.), die twee bij elkaar. De skellies gaan dan daar op af, AE voor de aggro en CoC als afmakertje. En ja, die skellies komen ongeveer rond de 10 sec langs, dus past precies.
En blizzard moet echt eens stoppen met het indirect promoten van Fire magi. Ik dacht toch echt dat Cold Snap alle cooldowns weghaalde. Ik hit zo Cold Snap in de BG's omdat ik SW:P op me heb en de dichtstbijzijnde graveyard erg ver weg is. (Graveyard attack, dus moet een linie terug.), zit er nog 45 sec cooldown op Ice Block.En dit is me al vaker gebeurd.
http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=14136 voor 55g uit AH geplukt, en het ook echt waard.
Das toch een net iets andere orde, maar alla, dat telt ookquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:46 schreef VoreG het volgende:
Oeh dan is Onyxia inderdaad een bezienswaardigheid![]()
.
Ik heb Ancient Protectors gezien en die vond ik al groot en mooi, telt dat ook?
Het is rogue! Rogue!! /slapquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:48 schreef bupatH het volgende:
krijgt de roque nog speciale shit btw ? rond level 10 ?? bijna alle chars hebben wel iets op lvl 10 is dat ook zo voor de roque ??
Kon ik dat ook maarquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga vanavond maar weereens een keertje niet spelen.
Essence of Undeath dropt vrij vaak in WPL/EPL, hooguit 3 uurtjes gefarmed voor 4 stuks, daarna naar Felwood gegaan, Toxic Horrors, nog geen 90 minuten gefarmed en ik had 4 x essence of water en een rare worlddrop.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Bateman: Die mobs daar zijn, tja, nogal rottig, zogezegd. (De mobs waarvan ze droppen.) Frost Resistance, niet leuk. Tel het feit dat het de cave voor een Ony quest is waar het recept dropt daar bij op en je komt vaak al over de week.Essence of Water = Zeldzaam. Essence of undeath = roll van 10 man; moet maar geluk hebben dat je het krijgt. Felcloth is ook niet de meest voorkomende resource en 50 runecloth is makkelijk.
Gewoon een rondje Stratholme doen en je zit al op 30 ofzo.
Toch een goede investering, zeker aangezien ik plan om wat meer + dmg items te gaan halen. En passant toch ook even het recept proberen te halen en voor winst verkopen.
Ah dat ken ik nog nietquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:45 schreef DjNivek het volgende:
Eastern Plague Lands, hoog level gebied
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ah dat ken ik nog niet. Ik loop rond bij de Ruins of the Ancients (ofzoiets) en toen kreeg ik ineens een whisper van een of andere Horde die me af wou maken
. Gelukkig mocht ik doorlopen, maar hij was nergens te bekennen de hond!
.
Ja weet ik het, ik weet niet eens wat wel of wat niet kanquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:12 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Vind het interessanter hoe een Hordie jou whispert.
Spookjes?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:35 schreef Platina het volgende:
Gewoon Spookjes in Winterspring grinden
die dingen om het meerquote:
Highbourne, Lake Kel'Theril ofzo. Droppen redelijk geld en redelijk wat runecloth. Undead en als je niet uit je doppen kijkt een add halverwege het gevecht. Niet mijn favoriete mobs, maar ook niet de slechtste qua drops.quote:
ff een onzinnege opmerking erbij geplaatstquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:34 schreef Ferdii het volgende:
migwi!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-general-en&t=332250&s=new&tmp=1#new
werelds dat topic![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ok, maar die zijn maar lvl 55-56, is het dan niet verstandiger om lvl 58-59 te slopen xp-wijs?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:13 schreef Ancient het volgende:
[..]
die dingen om het meer![]()
Ik ben net lvl 59 geworden door Felcloth grindenduurde 2 weken met dingen doen voordat ik eindelijk were eens lvl-de
![]()
heb meteen als kadootje voor mezelf een mooncloth bag van de auction geplukt, misschien 10 gold duurder dan een travelers backpack, maar het ziet er wel veel toffer uitnu nog een travelers backpack en nog een mooncloth bag en ik ben weer goed met bags (zal wel weer een tijdje duren voordat ik het geld heb). Dan nog ergens een schematic van Thorium shells vinden voor arrows en dan is alles helemaal goed
![]()
Van lvl 55 kan je er meer in dezelfde tijd slopen en de experience verschilt niet erg veel, dus het maakt weinig uit. Ik had tenminste een heel lvl rested en ik kreeg van elke lvl 53 mob 450 exp ongeveer. Schiet wel lekker opquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:28 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Ja, ok, maar die zijn maar lvl 55-56, is het dan niet verstandiger om lvl 58-59 te slopen xp-wijs?
Nooit last van gehad. DIe mobs heb je sowieso binnen enkele seconden dood dus geen tijd voor een addquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Highbourne, Lake Kel'Theril ofzo. Droppen redelijk geld en redelijk wat runecloth. Undead en als je niet uit je doppen kijkt een add halverwege het gevecht. Niet mijn favoriete mobs, maar ook niet de slechtste qua drops.
Ik heb 59-60 relatief snel gedaan, maar dat kwam ook door een volle rested bar.
En ik weet weer waarom Essence of Water voor mij zeldzaam is; ik heb een pokkepleurispesthekel aan Water Elementals. Zelfde als een Fire Mage met Fire Elementals enzo. Water Elementals voor Hydraxis in Azshara enzo. Toch nog een leuke Thorium Lockbox gevonden, en na wat hulp van een vriendelijke Gnomish Rogue een Traveler's Backpack gevonden. Heb m'n 2e hands Runecloth Bag toen maar op AH gezet.
Hoop dat hij snel dropped, zal wel niet, maar ik heb daar toch zat quests die ik nog moet doenquote:Ardent Custodian
Binds when equipped
Main Hand Mace
48 - 90 Damage Speed 2.10
(32.9 damage per second)
100 Armor
Durability 105 / 105
Requires Level 38
Equip: Increased Defense +7.
Item Level 43
Als je snel een makkelijk wapen voor je warrior wilt, kan je ook gewoon voor deze gaan: http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=19106 .quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:05 schreef -Muse- het volgende:
Ik ga vandaag mijn tijd nemen om te grinden voor deze leuke epic mace;
http://www.thottbot.com/?i=5818
[..]
Hoop dat hij snel dropped, zal wel niet, maar ik heb daar toch zat quests die ik nog moet doen![]()
Poe hee wat veel, 13 euro per maand, en reken maar dat jij heeeel veel uurtjes gaat spelen, dus dan is ie het zeker waard... !!!quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:23 schreef Verbal het volgende:
Zat erover te denken het spel aan te schaffen, maar als ik de bijkomende kosten bekijk...
V.
Nou, dan moet je het maar niet kopen lijkt me...quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:28 schreef Verbal het volgende:
Geen bijkomende kosten? Er zijn spellen, ik noem een BF1942, waar je voor 50 Euro het spel aanschaft, en voor dat bedrag jaren kunt spelen.
Hier zie ik een game die mij bij de FRS iets meer dan 40 kost, maar verder nog een behoorlijk bedrag per maand.
Dat noem ik bijkomende kosten, ja.
V.
Dat probleem heeft iedereen. Het beste is gewoon veel BRD te doen en veel te grindenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:58 schreef Denni5 het volgende:
Ben nu met mn orc hunter op lvl 59 aanbeland, maar ik kan geen quests meer vinden die te solo'en zijn en ook een goede xp beloning geven.
Ik heb alleen nog maar elite quests, maar ik kan daar niet echt veel mensen voor vinden, iemand enig idee waar ik evt nog aan een goede quest zou kunnen komen?
Weer zo´n zeurpiet. Voor die 12 euro per maand hebben we anders al wel het PvP honor systeem, Dire Maul en Battlegrounds terug gekregen. Blackwing Lair komt er binnenkort ook aan. Je moet gewoon accepteren dat het geen BF1942 is, het is een MMORPG. En MMORPG´s kosten geld per maand vanwege de hoge serverkosten en de constante toevoeging van nieuwe content.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:28 schreef Verbal het volgende:
Geen bijkomende kosten? Er zijn spellen, ik noem een BF1942, waar je voor 50 Euro het spel aanschaft, en voor dat bedrag jaren kunt spelen.
Hier zie ik een game die mij bij de FRS iets meer dan 40 kost, maar verder nog een behoorlijk bedrag per maand.
Dat noem ik bijkomende kosten, ja.
V.
Ik vind dat je helemaal geen gekke vraag stelt, ik vroeg het me ook af voordat ik begon. Voordeel is wel dat je per maand kan betalen, dus als het tegenvalt, je slechts 1 maand geld kwijt bent (afgezien de aankoop op zich, maar dat heb je ook met BF1942)quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:45 schreef Verbal het volgende:
Okee, en jullie zijn fans, maar is het het ook waard voor iemand die voor het eerst in de wereld van de MMPORG stapt?
Ik krijg een beetje het gevoel dat je dan dus ook MOET spelen, want anders is het zonde van je abonneegeld.
En ik ben geen zeikerd, ik kan het betalen, maar is het werkelijk zo gek dat ik mij afvraag of het het waard is? Sjonge.
V.
Dit is de perfecte eerste MMORPG, en hij is het 100% waard.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:45 schreef Verbal het volgende:
Okee, en jullie zijn fans, maar is het het ook waard voor iemand die voor het eerst in de wereld van de MMPORG stapt?
Ik krijg een beetje het gevoel dat je dan dus ook MOET spelen, want anders is het zonde van je abonneegeld.
En ik ben geen zeikerd, ik kan het betalen, maar is het werkelijk zo gek dat ik mij afvraag of het het waard is? Sjonge.
V.
Je kunt natuurlijk ook een Horde char aanmaken.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:57 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik vind dat je helemaal geen gekke vraag stelt, ik vroeg het me ook af voordat ik begon. Voordeel is wel dat je per maand kan betalen, dus als het tegenvalt, je slechts 1 maand geld kwijt bent (afgezien de aankoop op zich, maar dat heb je ook met BF1942)
Persoonlijk heb ik m vanaf het begin (11feb) helemaal grijs gespeeld, tot 3 wekjen geleden. Om een of ander manier ben ik het nu HELEMAAL zat
Redenen zijn een saaie main character (paladin) maar ook het feit dat ik de wereld wel gezien heb en dat er weinig meer "te ontdekken" valt. (grootse fun had ik met het ontdekken en verkennen van de wereld met mijn char. Als ik nu weer een nieuw char aanmaak, weet ik al waar ik het mithril kan vinden en waar de snelste gryphon verbindingen met IF liggen..)
PVP spreekt mij niet zo aan, waardoor er een groot gedeelte al afvalt. Echter er komt steeds meer content bij, dus mogelijk ben ik binnenkort weer toe aan een flinke portie WOW en pak ik de draad weer op.
Wat is PVP?quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:57 schreef The_stranger het volgende:
PVP spreekt mij niet zo aan, waardoor er een groot gedeelte al afvalt. Echter er komt steeds meer content bij, dus mogelijk ben ik binnenkort weer toe aan een flinke portie WOW en pak ik de draad weer op.
Er zijn twee kanten in het spel, Alliance en Horde. Spelers van beide partijen willen elkaar nog wel eens tegenkomen. Met PvP kan je elkaar dan fijn inelkaar slaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |