Helaas geen druid buff, once again. Imo zouden ze een stat bonus op catform en bearform moeten gooien. Het zou logisch zijn, en het zou de druid net even die tik richting perfect geven. Bearform +40 str, catform +50 agi, of iets dergelijks. Nu is catform leuk voor prowl, en bearform noodzakelijk voor pvp. Maar als je ziet hoe hard dier beer slaat, das echt zielig gewoon.quote:
Will of the Forsaken wordt generfed, dus UD hebben nog maar 5sec Fear Immunity tegen jequote:Op zondag 19 juni 2005 14:20 schreef DjNivek het volgende:
Voor de rest blijven Warlocks voer voor UD's...
--Priestsquote:Op zondag 19 juni 2005 14:56 schreef Ancient het volgende:
--Hunters
Counterattack - Will now cause damage to targets immune to immobilizing effects. --> geen een zelf respecterende hunter gebruikt dit volgens mij
Wing Clip - Will now cause damage to targets immune to immobilizing effects. Yes, 20 damage, wohoo
Explosive Trap - Fixed a bug where the trap's effects suffered inappropriate damage reduction against high level targets. In addition, damage caused by this trap should no longer kill opponents in duels. niets op aan te merken
Aspect of the Cheetah/Pack - Non-damaging spells and abilities will no longer cause the dazed effect. In addition, when switching between Pack and Cheetah, you should no longer receive the "A more powerful spell is already active" error message. die error vond ik wel lastig, maar je kan evengoed de buff dispellen (op het icoontje klikken) en dan cheetah klikken
Beast Lore - Will no longer flag you for PvP or cause guard retaliation when used on an enemy faction target. zal wel![]()
ik had wel verwacht dat ze iets beters konden verzinnen
waarom krijgen de horde er een flightpath bij in de barrens? slaat nergens op, laatr ze maar een stukje lopen. In ashenvale zijn er 2 flightpaths voor horde omdat Astranaar ertussen zit, dat is ook zo voor Alliance in Feralas, maar tussen Crossroads en dat kamp zit helemaal niets, dus ze kunnen evengoed lopen.
De nieuwe faction van de Theramore alliance slaat volgens mij ook nergens opvolgens het verhaal in de game guide waren die toch neutral tot de horde, ze hadden een wapenstilstand met ze, gesloten door Proudmoore (die dochter van de admiraal) waarom zijn ze dan in war met ze?
Je maakt een grapje?quote:Op zondag 19 juni 2005 17:14 schreef Dr_Crouton het volgende:
Weer geen significante verandering voor mijn lvl 34 warrior...
Nee. De meeste talents zijn nog niet voor mij beschikbaar en wat ik al wel heb krijgen wellicht wat UI/grafische tweakjes. Ik moet berserker stance nog halen...quote:
Erm, als je level 34 bent en je hebt nog geen Berserker Stance zou ik dat gauw gaan doen, en bovendien heb je Hamstring al wel, waarschijnlijk ook nog wel Improved Demoralizing Shout, dus dat zijn al dingen waar je beter van wordtquote:Op zondag 19 juni 2005 18:12 schreef Dr_Crouton het volgende:
De meeste talents zijn nog niet voor mij beschikbaar
Counterattack is juist heel goedquote:Op zondag 19 juni 2005 14:56 schreef Ancient het volgende:
--Hunters
Counterattack - Will now cause damage to targets immune to immobilizing effects. --> geen een zelf respecterende hunter gebruikt dit volgens mij
Wing Clip - Will now cause damage to targets immune to immobilizing effects. Yes, 20 damage, wohoo
Explosive Trap - Fixed a bug where the trap's effects suffered inappropriate damage reduction against high level targets. In addition, damage caused by this trap should no longer kill opponents in duels. niets op aan te merken
Aspect of the Cheetah/Pack - Non-damaging spells and abilities will no longer cause the dazed effect. In addition, when switching between Pack and Cheetah, you should no longer receive the "A more powerful spell is already active" error message. die error vond ik wel lastig, maar je kan evengoed de buff dispellen (op het icoontje klikken) en dan cheetah klikken
Beast Lore - Will no longer flag you for PvP or cause guard retaliation when used on an enemy faction target. zal wel![]()
ik had wel verwacht dat ze iets beters konden verzinnen
Hamstring aye. Improved Demoralizing Shout no.quote:Op zondag 19 juni 2005 18:25 schreef Leshy het volgende:
[..]
Erm, als je level 34 bent en je hebt nog geen Berserker Stance zou ik dat gauw gaan doen, en bovendien heb je Hamstring al wel, waarschijnlijk ook nog wel Improved Demoralizing Shout, dus dat zijn al dingen waar je beter van wordt
Ze hebben armor and resistances. Ligt allemaal aan je attackpower ed.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:12 schreef bupatH het volgende:
ik snap iets niet helemaal, heb het al elders gevraagd maar kwam er daar niet aan uit.
Ik ben lvl 22 mage, heb een staff die 50-70 dmg moet doen. Mijn skill in staves is 90 uit 100 ofzo. Maar toen ik undead ging hakken op duskwood deed hij maar 1-9 damage, iemand een id hoe dit komt ?
De durability is ook ok trouwens
Zeg maar gerust dat JIJ van ze houdt.quote:
Zodra ik me Kodo heb ga ik ook door Stormwind baggeren samen met de guildquote:Op maandag 20 juni 2005 08:24 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Wij hadden ze vandaag door Stormwind baggeren.
Laat me dit zeggen: Mounts zijn anaal..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |