abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 juni 2005 @ 14:31:42 #226
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_28063252
quote:
Op zondag 19 juni 2005 14:03 schreef existenz het volgende:

[..]

Interessant, ben benieuwd...
Helaas geen druid buff, once again. Imo zouden ze een stat bonus op catform en bearform moeten gooien. Het zou logisch zijn, en het zou de druid net even die tik richting perfect geven. Bearform +40 str, catform +50 agi, of iets dergelijks. Nu is catform leuk voor prowl, en bearform noodzakelijk voor pvp. Maar als je ziet hoe hard dier beer slaat, das echt zielig gewoon.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  zondag 19 juni 2005 @ 14:38:09 #227
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_28063380
quote:
Op zondag 19 juni 2005 14:20 schreef DjNivek het volgende:
Voor de rest blijven Warlocks voer voor UD's...
Will of the Forsaken wordt generfed, dus UD hebben nog maar 5sec Fear Immunity tegen je
pi_28063433
Omg, hoe kon ik er overheen lezen. Zag het net Leshy. Werd tijd
pi_28063741
--Hunters

Counterattack - Will now cause damage to targets immune to immobilizing effects. --> geen een zelf respecterende hunter gebruikt dit volgens mij
Wing Clip - Will now cause damage to targets immune to immobilizing effects. Yes, 20 damage, wohoo
Explosive Trap - Fixed a bug where the trap's effects suffered inappropriate damage reduction against high level targets. In addition, damage caused by this trap should no longer kill opponents in duels. niets op aan te merken
Aspect of the Cheetah/Pack - Non-damaging spells and abilities will no longer cause the dazed effect. In addition, when switching between Pack and Cheetah, you should no longer receive the "A more powerful spell is already active" error message. die error vond ik wel lastig, maar je kan evengoed de buff dispellen (op het icoontje klikken) en dan cheetah klikken
Beast Lore - Will no longer flag you for PvP or cause guard retaliation when used on an enemy faction target. zal wel

ik had wel verwacht dat ze iets beters konden verzinnen

waarom krijgen de horde er een flightpath bij in de barrens? slaat nergens op, laatr ze maar een stukje lopen. In ashenvale zijn er 2 flightpaths voor horde omdat Astranaar ertussen zit, dat is ook zo voor Alliance in Feralas, maar tussen Crossroads en dat kamp zit helemaal niets, dus ze kunnen evengoed lopen.

De nieuwe faction van de Theramore alliance slaat volgens mij ook nergens op volgens het verhaal in de game guide waren die toch neutral tot de horde, ze hadden een wapenstilstand met ze, gesloten door Proudmoore (die dochter van de admiraal) waarom zijn ze dan in war met ze?

edit: bah, ziet er naaruit dat dit de echte patchnotes dus echt zijn, die van hunter is tenminste hetzelfde: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?fn=wow-hunter&t=434018&p=1&tmp=1#post434018

[ Bericht 9% gewijzigd door Ancient op 19-06-2005 16:47:02 ]
pi_28063976
Omdat ze de regels die ze opgesteld hadden verbroken hadden en in het Horde gebied begonnen uit te breiden.
pi_28064508
Wat gebeurt er in het Horde Gebied? Is het goed of niet goed voor mijn lieve en pluizige Tauren ?
pi_28064990
Nah, je pluizige Tauren mag human npc's afslachten
  zondag 19 juni 2005 @ 16:11:11 #233
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_28065042
quote:
Op zondag 19 juni 2005 14:56 schreef Ancient het volgende:
--Hunters

Counterattack - Will now cause damage to targets immune to immobilizing effects. --> geen een zelf respecterende hunter gebruikt dit volgens mij
Wing Clip - Will now cause damage to targets immune to immobilizing effects. Yes, 20 damage, wohoo
Explosive Trap - Fixed a bug where the trap's effects suffered inappropriate damage reduction against high level targets. In addition, damage caused by this trap should no longer kill opponents in duels. niets op aan te merken
Aspect of the Cheetah/Pack - Non-damaging spells and abilities will no longer cause the dazed effect. In addition, when switching between Pack and Cheetah, you should no longer receive the "A more powerful spell is already active" error message. die error vond ik wel lastig, maar je kan evengoed de buff dispellen (op het icoontje klikken) en dan cheetah klikken
Beast Lore - Will no longer flag you for PvP or cause guard retaliation when used on an enemy faction target. zal wel

waarom krijgen de horde er een flightpath bij in de barrens? slaat nergens op, laatr ze maar een stukje lopen. In ashenvale zijn er 2 flightpaths voor horde omdat Astranaar ertussen zit, dat is ook zo voor Alliance in Feralas, maar tussen Crossroads en dat kamp zit helemaal niets, dus ze kunnen evengoed lopen.

De nieuwe faction van de Theramore alliance slaat volgens mij ook nergens op volgens het verhaal in de game guide waren die toch neutral tot de horde, ze hadden een wapenstilstand met ze, gesloten door Proudmoore (die dochter van de admiraal) waarom zijn ze dan in war met ze?
--Priests

Mind Flay - Will now cause damage to targets immune to movement slowing effects.

Lijkt standaard te zijn bij alle effects nu, heb de spell niet.

Shadowform - Changed so all spells except Holy can be cast rather than only Shadow and Discipline spells. Tooltip updated. This fixes several bugs that prevented various actions (creating tradeskill items, mining, summoning a mount, using a hearthstone and many more).

Bugfix/tooltip change, heb deze spell ook niet.

Spirit of Redemption - Tooltip updated to be more clear.

Tooltip change. Heb ik niet.

Touch of Weakness - Stronger versions of this effect on enemy targets will no longer be replaced by weaker versions.

Heb ik niet.

Duuuuuus.
pi_28065577
Ik heb een lvl 49 druid, maareh ik heb nu ook een undrad priest rondlopen van lvl 13...
ga zo ffies questen in de barrens..
Nog andere priests hier van een hoger lvl die nog wat basic tips voor me hebbe, ik gooi eerst alles in shadow talents en op een later lvl naar holy toe ivm instances.
Meer tips zijn welkom
  zondag 19 juni 2005 @ 16:55:47 #235
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28065800
WoTf word generft naar 5 seconde ,
Eindelijk kunnen undead rogues geslacht worden
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zondag 19 juni 2005 @ 17:14:44 #236
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_28066119
Weer geen significante verandering voor mijn lvl 34 warrior...
The Internets, I needs it..
  zondag 19 juni 2005 @ 18:09:54 #237
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_28067119
quote:
Op zondag 19 juni 2005 17:14 schreef Dr_Crouton het volgende:
Weer geen significante verandering voor mijn lvl 34 warrior...
Je maakt een grapje?
  zondag 19 juni 2005 @ 18:12:48 #238
6290 Dr_Crouton
pi_28067162
quote:
Op zondag 19 juni 2005 18:09 schreef Leshy het volgende:

[..]

Je maakt een grapje?
Nee. De meeste talents zijn nog niet voor mij beschikbaar en wat ik al wel heb krijgen wellicht wat UI/grafische tweakjes. Ik moet berserker stance nog halen...
  zondag 19 juni 2005 @ 18:21:38 #239
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_28067307
-te laat-
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zondag 19 juni 2005 @ 18:25:12 #240
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_28067385
quote:
Op zondag 19 juni 2005 18:12 schreef Dr_Crouton het volgende:
De meeste talents zijn nog niet voor mij beschikbaar
Erm, als je level 34 bent en je hebt nog geen Berserker Stance zou ik dat gauw gaan doen, en bovendien heb je Hamstring al wel, waarschijnlijk ook nog wel Improved Demoralizing Shout, dus dat zijn al dingen waar je beter van wordt

Overigens maakte deze Ancient Core Hound weinig grapjes tegen mijn 4,5k armor

pi_28072496
quote:
Op zondag 19 juni 2005 14:56 schreef Ancient het volgende:
--Hunters

Counterattack is juist heel goed
Elke extra manier om een tegenstander te immobiliseren is van harte welkom.
Alleen ik vergeet het altijd te gebruiken zelfs al staat het onder een hotkey, dus ik ga weer terug naar Trueshot Aura zodra ik genoeg geld heb. (maar eerst epic mount zien te verkrijgen)
Voor de rest zijn het bugfixes, en Beast Lore is gewoon een nutteloos iets.

Dat ze Dash maar eens fixen, of de beloofde pet skills implementeren.
Ugh, ze hadden van mijn pet af moeten blijven! Ik heb 10x liever de oude King B dan een pet met Dash
  zondag 19 juni 2005 @ 22:30:30 #242
6290 Dr_Crouton
pi_28074712
quote:
Op zondag 19 juni 2005 18:25 schreef Leshy het volgende:

[..]

Erm, als je level 34 bent en je hebt nog geen Berserker Stance zou ik dat gauw gaan doen, en bovendien heb je Hamstring al wel, waarschijnlijk ook nog wel Improved Demoralizing Shout, dus dat zijn al dingen waar je beter van wordt
Hamstring aye. Improved Demoralizing Shout no.
  zondag 19 juni 2005 @ 22:37:56 #243
112203 Aelalcallorgan
ladi fokkin da
pi_28074965
quote:
Op zondag 19 juni 2005 12:12 schreef bupatH het volgende:
ik snap iets niet helemaal, heb het al elders gevraagd maar kwam er daar niet aan uit.

Ik ben lvl 22 mage, heb een staff die 50-70 dmg moet doen. Mijn skill in staves is 90 uit 100 ofzo. Maar toen ik undead ging hakken op duskwood deed hij maar 1-9 damage, iemand een id hoe dit komt ?

De durability is ook ok trouwens
Ze hebben armor and resistances. Ligt allemaal aan je attackpower ed.
Als een mage mot je ook niet willen meppen overigens.
Corporeal equals destructive, happiness is relative, in solitude lies preservation?
pi_28075836
Net een lvl 60 neergehaald in twee aanvallen met m'n lvl 55 priest
Mind control is leuk
pi_28077300
Toch nog ff bewijs dat de GM's toch nog iets doen.

Paar dagen geleden deed ik voor het eerst Scholo, ging helemaal goed enz enz, komen we bij de laatste baas aan die tevoorschijnt komt als je die 6 kleinere hebt verslagen. Met niet veel moeite verslagen, en bij mijn eerste keer valt gelijk de Dreadmist Mask , waar ik dus voor ga. Alleen het was helemaal bugged, Master Loot stond aan en die master looter kon de item helemaal niet aan mij geven, niemand kon het oppakken. Gelijk helemaal pissed of natuurlijk maar ik heb nog met moeite een vriendelijk berichtje kunnen sturen naar een GM.

Zit ik een paar dagen later weer in Scholo neemt een GM opeens contact met me op ivm mijn berichtje. Dus ik helemaal uitleggen wat er gebeurd is, hij vraag nog wie de master looter toen was zodat hij het bij hem kon controleren ( gelukkig was ie online ). Was het een paar minuten stil tot ie opeens zegt dat het klopt en dat er iets verkeerds is gegaan en dat ze er mee bezig waren. En omdat ik mijn Dreadmist Mask ben misgelopen heeft hij die gelijk even in een mailtje gestopt en naar mij gestuurd

Maar het gebeurd wel vaker tegenwoordig dat Master Loot het niet goed doet dus ik zou het maar zo min mogelijk gebruiken.

GM's, we love you!
pi_28078411
quote:
Op zondag 19 juni 2005 23:50 schreef Goozze het volgende:
*GM fanboy story*
GM's, we love you!
Zeg maar gerust dat JIJ van ze houdt.
Ik dus absoluut niet.

1. Leatherworking is bugged, neem contact op met GM die zegt dat ie 't fixt, maar in plaats daarvan verpest ie 't nog erger en loop ik 7 weken rond met alleen skinning. Toen geswitched naar Mining / Engineering, aangezien er geen schot in de zaak zat.
2. Ik verlies mijn lvl 300 mining skill na de patch en heb opeens lvl 1 leatherworking. Wederom een ticket ingediend. Ze fixen het terwijl ik off ben, maar als ik inlog heb ik de <GM> tag en loopt half Azeroth me te whisperen.
3. Nu heb ik wel mijn lvl 300 mining back, maar kan niks minen. Er verschijnt gewoon geen loot window.
4. Mijn Engineering schematics verdwijnen verschijnen verdwijnen en ga zo maar door waar ik bij sta.

Nee, ik heb 't niet zo op GMs
En heb ik ooit iets gekregen om HUN fouten een beetje goed te maken, want die hebben me echt veel geld gekost hoor, nope. Het enige dat je krijgt is "We're sorry for any inconvenience caused".
Blegh..
pi_28079135
"Working as intended"
  maandag 20 juni 2005 @ 06:34:19 #248
6290 Dr_Crouton
pi_28079796
[whine]

Bah, vanavond tig keer dood gegaan door laffe horde spelers. Heb gewoon geen remedie tegen ranged en entangle of tegen een hoge lvl duo.

[/whine]

Het helpt wel als je vrienden hebt die ff met een high lvl mage helemaal vanuit de andere kant van de wereld aan komen zetten om die klote corpse campers weg te vagen.
  maandag 20 juni 2005 @ 08:24:08 #249
112203 Aelalcallorgan
ladi fokkin da
pi_28080149
Wij hadden ze vandaag door Stormwind baggeren.
Laat me dit zeggen: Mounts zijn anaal..
Corporeal equals destructive, happiness is relative, in solitude lies preservation?
pi_28080159
quote:
Op maandag 20 juni 2005 08:24 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Wij hadden ze vandaag door Stormwind baggeren.
Laat me dit zeggen: Mounts zijn anaal..
Zodra ik me Kodo heb ga ik ook door Stormwind baggeren samen met de guild
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')