dat vinden vrouwen meestal wel lekker toch?quote:Op maandag 13 juni 2005 19:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Met dank aan?
Nog een rare :
Ik moet altijd als ik achter een pc zit met mijn benen omhoog zitten. Hier heb ik het zo ingericht dat mijn subwoofer een voetenbank is
En op mijn werk zetten ze al van die voetsteunen klaar voor me
Vraag me niet waarom, vink gewoon lekker
Zeker wij tukkers weten wel van wanten met poepenquote:
Inderdaadquote:Op maandag 13 juni 2005 19:35 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zeker wij tukkers weten wel van wanten met poepen
Een goede beurt dat vinden vrouwen lekkerquote:Op maandag 13 juni 2005 19:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat vinden vrouwen meestal wel lekker toch?![]()
Vroegah was het minstens 15min. stilquote:Op maandag 13 juni 2005 19:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Pfff... wat heb ik nou weer gezegd.. Ineens is iedereen stil
SCH is liefquote:Op maandag 13 juni 2005 19:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Toen SCH hier nog aan de macht was?![]()
In Amsterdam zitten er ook een paar, heb nog nooit klachten gehadquote:Op maandag 13 juni 2005 19:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoi
Tentamen ging ok, redelijke kans dat ik hem gehaald heb. Daarna met vaderlief en broerlief naar Gauchos. Viel vies tegen qua bediening en eten. Erg jammer
Wiij normaal ook, vorige keer was het bij precies dezelfde echt prima, nu viel het erg tegen. Zeker voor die prijs, best jammer.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:50 schreef JaWi het volgende:
[..]
In Amsterdam zitten er ook een paar, heb nog nooit klachten gehad!
Goedkoop is het inderdaad nietquote:Op maandag 13 juni 2005 19:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wiij normaal ook, vorige keer was het bij precies dezelfde echt prima, nu viel het erg tegen. Zeker voor die prijs, best jammer.
Tentamen trouwens 31 uit 50. Moet binnen zijn lijkt me
ik ben het inmiddels kwijtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |