neequote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mensen ik heb jullie hulp nodig, ik heb een Excel document van school daar zit een beveiliging op dat je er niets aan kunt veranderen. Nu wil ik die beveiliging eraf hebben omdat ik dingen moet veranderen. Als ik dan naar extra beveiliging en dan beveiliging opheffen ga staat er een wachtwoord op, deze weet ik uiteraard niet en zal ik ook niet krijgen van school......
Is er een andere mogelijkheid om toch dat bestand aan te passen ?
overtypenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mensen ik heb jullie hulp nodig, ik heb een Excel document van school daar zit een beveiliging op dat je er niets aan kunt veranderen. Nu wil ik die beveiliging eraf hebben omdat ik dingen moet veranderen. Als ik dan naar extra beveiliging en dan beveiliging opheffen ga staat er een wachtwoord op, deze weet ik uiteraard niet en zal ik ook niet krijgen van school......
wat is het? je cijferlijst?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
Dus je wil je cijfers gaan veranderenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
Nee een beoordelingslijstquote:
je print je beoordelingslijst uit, dan print je die handtekening uit... de handtekening knip je uit en plak je op de beoordelingslijst, daarna met blancoroller over de zijkanten.. een kopie maken en klaar is tearquote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee een beoordelingslijst, ik heb de handtekening van mijn stagebegeleider ingescant (LEGAAL) en nu wil ik die dus onderaan de beoordelinglijst krijgen (LEGAAL), dat gaat dus niet omdat die kut beveiliging erop zit
Daar heb jij ervaring mee zo te horenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:50 schreef Fisher het volgende:
[..]
je print je beoordelingslijst uit, dan print je die handtekening uit... de handtekening knip je uit en plak je op de beoordelingslijst, daarna met blancoroller over de zijkanten.. een kopie maken en klaar is tear
tja...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Daar heb jij ervaring mee zo te horen
En was het nou zo moeilijk?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik heb al een andere manier gevonden, gewoon de hele inhoud kopieren en plakken in een nieuw excel document, en weg is beveiliging
hehe, dat kan ook jahquote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik heb al een andere manier gevonden, gewoon de hele inhoud kopieren en plakken in een nieuw excel document, en weg is beveiliging
Nee eigenlijk niet, nu wordt alleen wel het formulier groter, hij past nu niet meer op 1 A4'tjequote:
Printbereik aanpassenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, nu wordt alleen wel het formulier groter, hij past nu niet meer op 1 A4'tje
Waar staat dat ? ik ben echt een excel leekquote:
een office expert in 't topicquote:
Bij 'bee'ld' en dan "pagina einde" (is de tweede optie) dan kan je slepen waar een pagina moet eindigen. Als je klaar bent gan je weer naar beeld en kies je de bovenste optie.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waar staat dat ? ik ben echt een excel leek
bestand/paginainstelling/margesquote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waar staat dat ? ik ben echt een excel leek
Excel ken ik toevallig wel een beetjequote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:57 schreef Fisher het volgende:
[..]
een office expert in 't topic
wanneer ga jij naar GoT?
dat kan ookquote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bij 'bee'ld' en dan "pagina einde" (is de tweede optie) dan kan je slepen waar een pagina moet eindigen. Als je klaar bent gan je weer naar beeld en kies je de bovenste optie.
jaja, straks ben jij tweakerdquote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Excel ken ik toevallig wel een beetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |