Wat achterlijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:48 schreef PolarStars het volgende:
Een tijd geleden heb ik een topic geopend over mijn neef die een schaap van achteren nam![]()
Nu zijn de heren die erbij betrokken waren allemaal gehoord natuurlijk, en berecht via "snelrecht".
En wat denk je?? Mijn neef moet nu 120 uur werkstraf uitvoeren op een kinderboerderij![]()
Zo een rechter ziet dat toch zelf ook in dat dat niet kan? Mijn neef wilde ook beroep aantekenen, omdat hij bang is dat hij de verleiding ook niet kan weerstaan![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:50 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
[..]
Wat achterlijk.
Dan ben je wel behoorlijk ziek, als je bang bent dat je de verleiding niet kan weerstaan.
Ik ruik hier eerwraak.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:05 schreef Thief het volgende:
Haha als dat mijn neef was zou die klappen krijgen.
Schande voor je familie.
Je gaat me toch niet vertellen dat het topic niet waargebeurd is?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:16 schreef Oosthoek het volgende:
Op welke gronden is hij veroordeeld? Seks met dieren is niet strafbaar namelijk. Bovendien is 120 uur werkstraf meer dan je krijgt voor een paar jaar frauderen voor miljoenen in de bouwsector
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat het topic niet waargebeurd is?
Nee de boer heeft aangifte gedaan wegens een mishandeling. Daar is mijn neef dan ook voor veroordeeld. En tevens hing er een bordje bij het weiland van verboden toegang. Aangezien mijn neef al eens vaker met justitie in aanraking is geweest is de straf iets hoger uitgevallen, en is het dus niet bij een geldboete gebleven zoals je die vaak ziet voor eenvoudige mishandeling.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:16 schreef Oosthoek het volgende:
Op welke gronden is hij veroordeeld? Seks met dieren is niet strafbaar namelijk. Bovendien is 120 uur werkstraf meer dan je krijgt voor een paar jaar frauderen voor miljoenen in de bouwsector
yep, wat een onzin.......quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:18 schreef Klasse het volgende:
Als je dit meent lach ik me de tyfus. Wat een gast!
De kansloosheid lacht me tegemoet, is het niet van de neef dan is het wel van de TS.
Ja hallo, ik kan er nix aan doen wat die gozert doetquote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:18 schreef Klasse het volgende:
Als je dit meent lach ik me de tyfus. Wat een gast!
De kansloosheid lacht me tegemoet, is het niet van de neef dan is het wel van de TS.
Ik zou voortaan toch echt verzwijgen dat je een neef hebt hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:23 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Ja hallo, ik kan er nix aan doen wat die gozert doet![]()
Ik vind het kleinzielig dat ik voor de daden wordt aangekeken wat hij doetquote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zou voortaan toch echt verzwijgen dat je een neef hebt hoor
Hij is een nerd? Is zo'n schaap nou een beetje strak eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:23 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Ja hallo, ik kan er nix aan doen wat die gozert doet![]()
Ik wil alleen maar zeggendat ze in nerdland grote fouten maken![]()
Why God whyquote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:26 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Ik vind het kleinzielig dat ik voor de daden wordt aangekeken wat hij doet![]()
Ik had van mensen van fok wel wat meer verwacht![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:26 schreef Klasse het volgende:
[..]
Hij is een nerd? Is zo'n schaap nou een beetje strak eigenlijk?
Onzin? Onzin!!!??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |