het duurt langquote:
mja, je kan ook gaan baggerenquote:Op maandag 13 juni 2005 16:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het duurt langwelk topic zou het gemakkelijkst zijn om te zieken
oftewel, waar duurt het jaren voor je een ban krijgt
ik bedoel in welk forum kun je ongestoord "baggeren"?quote:
Ik denk dat je dan toch bij SES uitkomtquote:Op maandag 13 juni 2005 16:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik bedoel in welk forum kun je ongestoord "baggeren"?
en nee ik ben niet van plan dat te gaan doen maar gewoon benieuwd
mwa, 't lukt redelijk in pta.. als je zelf maar geen topics opentquote:Op maandag 13 juni 2005 16:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik bedoel in welk forum kun je ongestoord "baggeren"?
en nee ik ben niet van plan dat te gaan doen maar gewoon benieuwd
hahahha, jah zeker te weten.. vooral als de modjes examens hebbenquote:Op maandag 13 juni 2005 16:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan toch bij SES uitkomt
Dat unimog topic was anders gauw opgeruimdquote:Op maandag 13 juni 2005 16:37 schreef Fisher het volgende:
[..]
mwa, 't lukt redelijk in pta.. als je zelf maar geen topics opent
jah topic report hèquote:Op maandag 13 juni 2005 16:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat unimog topic was anders gauw opgeruimd
Ohja dat kwam door die ijstrutquote:
Ik gelukkig nog maar 4 minuten, langer zou ik ook niet uithouden, mn hoofd staat op ontploffenquote:
*Fisher is nog een minuut of 20 aanwezigquote:Op maandag 13 juni 2005 16:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik gelukkig nog maar 4 minuten, langer zou ik ook niet uithouden, mn hoofd staat op ontploffen
Je maakt een tikfoutquote:
oepsquote:Op maandag 13 juni 2005 16:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je maakt een tikfoutdie laatste letter met 2 toetsen meer naar rechts
nee we willen geen gescheld hierquote:Op maandag 13 juni 2005 16:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je maakt een tikfoutdie laatste letter met 2 toetsen meer naar rechts
Ik scheld ook niet, ik attendeer hem alleen maar op een tikfoutquote:
tuurlijk knulquote:Op maandag 13 juni 2005 16:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik scheld ook niet, ik attendeer hem alleen maar op een tikfout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |