und?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
LOL ik heb nu de handtekening helemaal overgetrokken met een zwarte lijn met MSPAINT
Nu ff uitgeprint ff printje halen kijken hoe dat eruit ziet
hahaha, hij heeft 't voor elkaar hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
Printje gehaald, en weten jullie wat nou het mooie is.... Handtekening ziet er nu super duidelijk uit![]()
Met een beetje doorzettingsvermorgen krijg je alles voor elkaarquote:
mwah, een baan of vrijwilligers werk is best fijn hoor, hele dag leven niets doen lijkt me niksquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Check deze gast!!!
Op je 24e met pensioen...het leven in sneltreinvaart
Waar zit die vent over te zeiken???? Ik zou willen dat ik zo'n financiele meevaller op m'n 24e kreeg en de rest van m'n leven op m'n luie reet kan zitten.
ik heb 'm ook gelezen ja al ff terug, maar tering hè wat een gastquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Check deze gast!!!
Op je 24e met pensioen...het leven in sneltreinvaart
Waar zit die vent over te zeiken???? Ik zou willen dat ik zo'n financiele meevaller op m'n 24e kreeg en de rest van m'n leven op m'n luie reet kan zitten.
Dan zoek je toch iets moet te doen waar je zin in hebt? Ik snap niet dat je kan lopen zeuren als je zooo veel geld hebt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mwah, een baan of vrijwilligers werk is best fijn hoor, hele dag leven niets doen lijkt me niks
Denk dat 90% van Fok! graag met hem zou willen ruilenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik heb 'm ook gelezen ja al ff terug, maar tering hè wat een gast
Ik nietquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dan zoek je toch iets moet te doen waar je zin in hebt? Ik snap niet dat je kan lopen zeuren als je zooo veel geld hebt.
[..]
Denk dat 90% van Fok! graag met hem zou willen ruilen
ik zou graag ruilen! dan kan ik de rest van mijn leven stagelopenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dan zoek je toch iets moet te doen waar je zin in hebt? Ik snap niet dat je kan lopen zeuren als je zooo veel geld hebt.
[..]
Denk dat 90% van Fok! graag met hem zou willen ruilen
Ermquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik zou graag ruilen! dan kan ik de rest van mijn leven stagelopen
succesquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik zou graag ruilen! dan kan ik de rest van mijn leven stagelopen
De eeuwige stagiairquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:43 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het is nou eenmaal mijn toekomstdroom
Oke het is officieel :quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:43 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ik welquote:
zeker alleen als de huidige stagiaire bij je blijft?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:43 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja, nogalquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik wel![]()
De rest van m'n leven geen geldzorgen, kan dan feitelijk doen wat je wilt.
Dik huis, elk jaar een andere auto, dikke thuisbioscoop![]()
Of komt dat nogal materialistisch over?![]()
nou, dat zou helemaal niet erg zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:45 schreef Fisher het volgende:
[..]
zeker alleen als de huidige stagiaire bij je blijft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |