quote:
Ik zie het nog niet helemaal volgens mij...quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:44 schreef NostraBramus het volgende:
[
et voila, 1e aangetoond uit tweede...![]()
==> -OD -OM -ON =<-50quote:
alles delen door -1 (???) Of maak ik nu (weer) een domme fout?quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:48 schreef McCarthy het volgende:
[..]
==> -OD -OM -ON =<-50
==> OD +OM +ON =<50
daarmee klapt ook het ongelijkteken omquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:53 schreef NostraBramus het volgende:
[..]
alles delen door -1 (???) Of maak ik nu (weer) een domme fout?
Dat had ik inderdaad wel mogen weten...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:32 schreef McCarthy het volgende:
[..]
daarmee klapt ook het ongelijkteken om
zou die hem al hebben?quote:
het komt kwa vaagheid aardig overeen met het dictaat maar bedankt voor de uitleg. ik snap de functie van het primitiveren wel en kan het ook wel op de rekenmachine, maar uit het hoofd lukt het niet omdat ik niet echt doorheb welke stappen ik moet maken.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:24 schreef JDude het volgende:
Maar dat is waarschijnlijk net zo vaag als je dictaat![]()
Die stappen zijn gewoon een kwestie van oefenenquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:34 schreef multipla het volgende:
[..]
het komt kwa vaagheid aardig overeen met het dictaat maar bedankt voor de uitleg. ik snap de functie van het primitiveren wel en kan het ook wel op de rekenmachine, maar uit het hoofd lukt het niet omdat ik niet echt doorheb welke stappen ik moet maken.
McCarthy! Heb 'm nog nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |