Ik vind dat je je een beetje vreemd gedraagt de laatste tijd, jammer hoor..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:55 schreef Sanne het volgende:
Laat maar, zal wel aan mij liggen.
Veel plezier met de meeting
Wat moet aan dit lijstje veranderd worden?quote:
Amsterdam vip-avond woensdag 29 juni!
Wie zou er willen?!?
Heaven7 + aanhang
Anitra
La_Guiri
Kyara
Peri + aanhang
debby1973 + aanhang
Auticia+aanhang
nectarientje+aanhang
Misschien
Mother-Mother + aanhang
Skaai
Ripley
Maeghan
PiperMaru
F5quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
oh, en wie. die lijstjes in de op zijn vaag
Ik ook niet hoor, maar het is gewoon uiteindelijk gezellig. Echt! Zeker omdat je allemaal dezelfde interesse deelt, en het is heel besloten.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zou onder voorbehoud meekunnen. ik weet het eigenlijk niet of ik wel wil.
het probleem is.
ik wil wel. korting enzo, en dingen verloten, en een goodiebag wil ik graag.
maar ik ben geen meeter.
probleem
vriendje is over tien minuten thuisquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:14 schreef heaven7 het volgende:
Met aanhang?
quote:
Das balen he.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:45 schreef Kyara het volgende:
Wil ik lekker gaan douchen met mijn nieuwe milky bar, is het water koud![]()
nog maar even niet douchen dus![]()
Dan draai je hem warmquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:45 schreef Kyara het volgende:
Wil ik lekker gaan douchen met mijn nieuwe milky bar, is het water koud![]()
nog maar even niet douchen dus![]()
Ik heb hem vanavond binnen gekregen. Mijn vriend en ik vinden hem best lekker ruiken. Ben benieuwd morgen ochtend onder de douche.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:05 schreef morgaine21 het volgende:
zo meteen gaan zowat alle zeepjes (op een na want daarvan is het geld nog niet binnen) de bus op dus morgen of overmorgen kunnen jullie een naar appelgeurende envelop verwachten!
@Darhporze: heb jij hem nog niet binnen?
quote:
Dat is waar, ik zie het nu ook op de site. Even kijken of ze nog dingen hebben die we hier niet hebbenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:10 schreef heaven7 het volgende:
Het verschilt per product geloof ik.
Haha nee maar ik was vanavond pas thuisquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:13 schreef imago het volgende:
's avonds post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |