Wat is die witte met die bruine bolletjes ??quote:Op maandag 13 juni 2005 21:53 schreef Anitra het volgende:
[..]
....
Dit is mijn verzameling tot nu toe
Gewoon laten adviseren door de verkoopsters, die hebben denk ik wel vaker een stuntelende man in de winkel gehadquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:22 schreef Kyara het volgende:
het moest niet voor in bad zijn dus ik denk het niet
gewoon naar de winkel gaan, daar wat dingetjes samenstellen. Bv een bodycreme met een zeepje en evt een massageding of zo.
Ah, Wiccy Magic Muscles...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:24 schreef imago het volgende:
Als iemand anders de naam "Sporty Spice" niet eerst had gebruikt, had deze bar zo geheten, omdat Wiccy Magic Muscles kruidig en goed voor sportievelingen is. Niet in paniek raken als je het voor het eerst gebruikt; het voelt erg warm op je huid vanwege de kaneel en de geheime kruidenoliën die je spieren opwarmen. Deze oliën helpen je te herstellen van een stevige workoutsessie. Wiccy is ook goed voor mensen die veel in de tuin werken, fanatieke doe-het-zelvers en iedereen die zijn spieren zwaar belast. Er zit een laag adukiboontjes op die voelen als kleine vingertopjes als je onze bar over je spieren wrijft om al je pijn te verzachten.
Die honey die ik heb komt uit een Sweetie Stack. Daarvan vond ik Coco het lekkerste. Ik heb inmiddels een los stuk Coco gehaald, maar die ruikt heel anders!! Veel minder zoet.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:19 schreef Anitra het volgende:
ik vind de losse rockstar en honey i washed the kids lekkerder dan uit die sweetie stack. Ben ik de enige daar in?
Heel gek is dat bij mij, want ik hou niet van kokos in eten, ik gruwel ervan, bounty's etc. brr..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:23 schreef Anitra het volgende:
ik heb de cocos uit de sweetie stack nog niet eens aan geraakt
Ik vind al die cocos dingen er in niks. Heb het ook niet geprobeerd dus echt slim is dat ook niet. Heb wel een proefje afgesneden voor de buuv
Mijn dank is groot. Ik kwam net thuis van het ziekenhuis en der lag een heerlijk geurende envelop op mijn buroquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:05 schreef morgaine21 het volgende:
zo meteen gaan zowat alle zeepjes (op een na want daarvan is het geld nog niet binnen) de bus op dus morgen of overmorgen kunnen jullie een naar appelgeurende envelop verwachten!
@Darhporze: heb jij hem nog niet binnen?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:13 schreef Kyara het volgende:
Ik heb de dreamcream net op mijn benen gesmeerd (net geschoren) en ik vind hem best wel stinken als ie net er op zit. Na een minuutje of 10 gaat het wel weer qua geur geloof ik (heb het alleen op mijn onderbeen gesmeerd dus moet een soort yoga doen om het te kunnen ruiken). Maar hij voelt wel lekker aan.
Graag gedaan Skaai. Kom je ook op 29 juni?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:45 schreef Skaai het volgende:Vandaag kreeg ik mijn kortingsbon binnen
Debby, dankjewel!
Leuk kaartje ook
quote:Nog een verwenavond bij Lush
Lieve Lushfans,
Wij vonden de Lush avond op 1 juni heel gezellig met jullie! Omdat niet alle geïnteresseerden toen aanwezig waren, zijn we door Sandra en Anitra gevraagd om nog zo'n feestje te organiseren. Op woensdag 29 juni van 19.00 tot ongeveer 21.00 zorgen wij weer voor een glaasje wijn/fris en wat hapjes en kun je naar hartelust onze producten uitproberen, om advies vragen en met 10% korting winkelen. Natuurlijk zijn er ook weer goodiebags voor iedereen en om het wat spannender te maken verloten we deze keer een aantal Lush prijzen (waaronder een Happy pakket).
Het adres is Leidsestraat 14, Amsterdam (Tram 1, 2 en 5 vanaf Centraal Station, halte Koningsplein). Tel. 020-4234315
Tot snel!
Bonnie en Samantha, Lush Leidsestraat
Ja ik heb hem ook gehadquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:36 schreef Sanne het volgende:
Er is bericht van Lush over 29 juni!
Ik wilde eerst niet mee gaan wegens overdosis Lush geklets, maar misschien dat ik ook wel kom.
Hadden jullie er trouwens al 14 bij elkaar? Twintig personen was eigenlijk wel het maximum dat ze aan kunnen, daar hebben ze van geleerd.
Er zijn weer goodiebags én er worden Lush spulletjes verloot waaronder een Happy pakket.
Anitra heeft ook een mail gehad als het goed is, het was tenminste aan ons beiden gericht. Het verzoek aan Anitra en mij om de boel te coördineren.
[..]
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:52 schreef Sanne het volgende:
Het was 14, toen moest die datum verschuiven en wist ik niet zeker of iedereen dan wel kon, en hadden zij gezegd met wat minder gaat het ook door, maar laten we het ajb een beetje naar HUN zin maken.
Ik wel als het goed isquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:52 schreef jessie het volgende:
Gaan de mensen van 29 juni nu dan ook nog 1 aug?
En leuk man dat ze een happy pakket verloten!
Wiehoeee!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |