abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27909271
Rapaille ik zou voor een sweet stack gaan (zijn 3 heerlijke zeepies)
Eneen body of hand butter.

Zo, me net weer eens gewassen met honey i washed the kids. Wat blijft dat een heerlijk geurtje
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27909569
Ik heb me net weer gedoucht met Karma. Die blijft ookal zo heerlijk lang hangen.

Als ik het zo na ga, dan merk ik dat ik van verschillende geuren houdt. Maar ik geef het meest om de echte zoete geuren
  dinsdag 14 juni 2005 @ 09:19:18 #203
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_27909842
Ik ga zo richting Den Bosch! Als ik terug zal ik mijn ervaringen wel weer posten
pi_27909847
Rapaille, stap`1 is uitvinden of ze een bad hebben
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_27909893
quote:
Op maandag 13 juni 2005 21:53 schreef Anitra het volgende:

[..]
....
Dit is mijn verzameling tot nu toe
Wat is die witte met die bruine bolletjes ??

Ben heel benieuwd naar je recentie van T for toes.
Als het werkt als een soort talkpoeder wil ik hem hebben
  dinsdag 14 juni 2005 @ 09:22:43 #206
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_27909905
het moest niet voor in bad zijn dus ik denk het niet

gewoon naar de winkel gaan, daar wat dingetjes samenstellen. Bv een bodycreme met een zeepje en evt een massageding of zo.
pi_27909929

Soft Coeur ruikt naar onze bestverkopende zeep, Honey I Washed the Kids: de zachte en zoete geur van gesmolten toffee komt je tegemoet. Een goede massagebar voor huwelijksreizen en andere vakanties (als het maar geen kampeervakantie is!). Wij raden je aan om er meerdere mee te nemen, omdat Soft Coeur je huid heerlijk zacht en smakelijk maakt. Bon Voyage!

of

Als iemand anders de naam "Sporty Spice" niet eerst had gebruikt, had deze bar zo geheten, omdat Wiccy Magic Muscles kruidig en goed voor sportievelingen is. Niet in paniek raken als je het voor het eerst gebruikt; het voelt erg warm op je huid vanwege de kaneel en de geheime kruidenoliën die je spieren opwarmen. Deze oliën helpen je te herstellen van een stevige workoutsessie. Wiccy is ook goed voor mensen die veel in de tuin werken, fanatieke doe-het-zelvers en iedereen die zijn spieren zwaar belast. Er zit een laag adukiboontjes op die voelen als kleine vingertopjes als je onze bar over je spieren wrijft om al je pijn te verzachten.
pi_27909945
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 09:22 schreef Kyara het volgende:
het moest niet voor in bad zijn dus ik denk het niet

gewoon naar de winkel gaan, daar wat dingetjes samenstellen. Bv een bodycreme met een zeepje en evt een massageding of zo.
Gewoon laten adviseren door de verkoopsters, die hebben denk ik wel vaker een stuntelende man in de winkel gehad
  dinsdag 14 juni 2005 @ 09:28:55 #209
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_27910019
precies, en ik denk dat ze het ook hardstikke leuk vinden om te doen!
pi_27910898
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 09:24 schreef imago het volgende:

Als iemand anders de naam "Sporty Spice" niet eerst had gebruikt, had deze bar zo geheten, omdat Wiccy Magic Muscles kruidig en goed voor sportievelingen is. Niet in paniek raken als je het voor het eerst gebruikt; het voelt erg warm op je huid vanwege de kaneel en de geheime kruidenoliën die je spieren opwarmen. Deze oliën helpen je te herstellen van een stevige workoutsessie. Wiccy is ook goed voor mensen die veel in de tuin werken, fanatieke doe-het-zelvers en iedereen die zijn spieren zwaar belast. Er zit een laag adukiboontjes op die voelen als kleine vingertopjes als je onze bar over je spieren wrijft om al je pijn te verzachten.
Ah, Wiccy Magic Muscles...

Ik ben nog niet zo thuis in die massagebars..
Thanks!
pi_27911865
Ik had op de meetining een proefje van trichomania gekregen, dat proefje gaat best nog wel lang mee
Dat is eens wat anders...
  dinsdag 14 juni 2005 @ 11:16:51 #212
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27912778
Vandaag krijgt H7 dr Soft Touch
Vandaag krijg ik mn Lip Lime
Morgen krijg ik mn Celestial
We gaan de 29e meeten
Whatever I want.
  † In Memoriam † dinsdag 14 juni 2005 @ 12:45:21 #213
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27915209
Vandaag kreeg ik mijn kortingsbon binnen

Debby, dankjewel!
Leuk kaartje ook
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_27916079
Morgen krijg ik ook weer spulletjes

Vanmorgen gedouched met Demon In The Dark, daarna ingesmeerd met king of skin, afgedroogd, gezicht ff met tea tree water gedaan en voetjes met t for toes. Mijn voetjes zijn idd een stuk minder zweterig dan normaal en durf nu tenminste mijn schoenen uit te trekken
  dinsdag 14 juni 2005 @ 13:12:09 #215
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27916137
Ik vind de Honey I washed the kids achteraf toch niet zo heel lekker. Het laat een 'vettig' luchtje achter, niet zo lekker. Denk niet dat ik die nog een keer koop..
pi_27916416
ik vind de losse rockstar en honey i washed the kids lekkerder dan uit die sweetie stack. Ben ik de enige daar in?
  dinsdag 14 juni 2005 @ 13:20:38 #217
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27916456
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 13:19 schreef Anitra het volgende:
ik vind de losse rockstar en honey i washed the kids lekkerder dan uit die sweetie stack. Ben ik de enige daar in?
Die honey die ik heb komt uit een Sweetie Stack. Daarvan vond ik Coco het lekkerste. Ik heb inmiddels een los stuk Coco gehaald, maar die ruikt heel anders!! Veel minder zoet.
pi_27916553
ik heb de cocos uit de sweetie stack nog niet eens aan geraakt
Ik vind al die cocos dingen er in niks. Heb het ook niet geprobeerd dus echt slim is dat ook niet. Heb wel een proefje afgesneden voor de buuv
  dinsdag 14 juni 2005 @ 13:25:35 #219
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27916630
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 13:23 schreef Anitra het volgende:
ik heb de cocos uit de sweetie stack nog niet eens aan geraakt
Ik vind al die cocos dingen er in niks. Heb het ook niet geprobeerd dus echt slim is dat ook niet. Heb wel een proefje afgesneden voor de buuv
Heel gek is dat bij mij, want ik hou niet van kokos in eten, ik gruwel ervan, bounty's etc. brr..
Maar die zeep is echt heerlijk, ik ga de volgende keer ookeen flesje Coolaulin halen.
pi_27917939
zo meteen gaan zowat alle zeepjes (op een na want daarvan is het geld nog niet binnen) de bus op dus morgen of overmorgen kunnen jullie een naar appelgeurende envelop verwachten!

@Darhporze: heb jij hem nog niet binnen?
pi_27918421
MissyMirjam ik kreeg net een heerlijk zweterig stukje Cosmic Dreamcathcer binnen Het is ook ineens warm weer Hij ruikt appart. Niet zoals ik dacht dat die zou ruiken. Zit ook een beetje muntachtig in vind ik. Thx voor t opsturen. Wel grappig, om een heel geurig envelopje door de brievenbus te krijgen

Lois is t jou nog gelukt op bubbeltjesenveloppen te vinden?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27920830
Nou, ik heb hier al een paar keer meegelezen en begon toch ook wel nieuwsgierig te worden naar Lush-producten.

Vandaag ben ik voor 't eerst een Lushwinkel in gedoken, die in 's-Hertogenbosch.

Ik ben thuisgekomen met een stukje Ooh lala zeep, een stukje red rooster zeep en woosh temple balm.

Heb geen zin om tot morgenvroeg te wachten, ik denk dat ik straks nog ga douchen!
The future belongs to those who believe in de beauty of their dreams.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 15:55:42 #223
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_27921533
Zo, ik ben weer terug uit Den Bosch. mi2la was ook nog aan het werk
Ben er 2 keer geweest, vergeet altijd wel iets (nou ja, de vorige keer ging ik ook al terug om niet iets te halen).

Mijn buit voor vandaag:
- Dreamcream (ik vind hem trouwens niet heel erg lekker ruiken, beetje muf maar ik hoop dat ie zijn werk goed gaat doen).
- Milky bar
- Miranda (was gepland voor in de keuken maar daar is ie misschien toch net te lekker voor. Had misschien toch naar mi2la moeten luisteren en de bohemian moeten nemen, nou ja, volgende keer dan maar)
- Sea vegetable als cadeautje voor vriendje
- Dreamtime

Monstertjes gekregen van imperialis en celestial (had ik om gevraagd, moeilijk om een keuze te maken tussen die 2 dus ik ga ze eerst maar eens testen) en mask of magnaminty en een flink stuk karma. Ben wel heel benieuwd naar de karma want ik sla niet stijl achterover van de geur maar ik had ook wat karma cream op mijn arm gesmeerd (per ongeluk, moest de dream cream hebben) en die ruikt nu wel erg lekker. Ik zat de hele tijd aan mijn arm te snuffelen, zag er vast niet uit
pi_27922925
Ik ben net terug uit Amsterdam Ik kreeg een uitgebreide rondleiding met uitleg over de spulletjes en heb uiteraard ook iets gekocht
De buit:
stukje I should coco
Whoosh temple balm
Ultimate shine shampoo bar
Irresistable bliss
en een proefmonster sandstone
(ow, en zo'n leuk blikje gratis)

Ik heb nu echt zin om te gaan douchen!!
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  dinsdag 14 juni 2005 @ 16:44:58 #225
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_27923147
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 14:05 schreef morgaine21 het volgende:
zo meteen gaan zowat alle zeepjes (op een na want daarvan is het geld nog niet binnen) de bus op dus morgen of overmorgen kunnen jullie een naar appelgeurende envelop verwachten!

@Darhporze: heb jij hem nog niet binnen?
Mijn dank is groot. Ik kwam net thuis van het ziekenhuis en der lag een heerlijk geurende envelop op mijn buro
pi_27923234
Ik doe morgen voor tonks een stukje van de sleepy head op de bus. En dan ga ik voor aventura eens kijken of ik aan een bubbeltjes enveloppe kan komen
pi_27923872
Ik heb net mijn adres maar ff gemaild Morgaine, leek me ook wel handig want volgens mij had ik dat nog niet gedaan Morgaine is veel slimmer dan ikke

Whoei weer nieuwe Lush-ers erbij!!! Jullie zijn gewaarschuwd, als je eenmaal onder de douche bent geweest met een Lush zeepje dan begint de verslaving pas echt

Ik heb trouwens gister die soft coeur massage bar gebruikt. En daar ga ik vanavond even een recensie van schrijven want dat is zeker ook een MOETje Verder moet ik king of skin, dream cream, t for toes en sonic death monkey recensies schrijven dus ik ben vanavond druk

Even over de dream cream: Ik had gister avond voor het slapen gaan iets op de wang van Djulian gesmeerd. Een jongen van 10 maanden die niet eens tegen zwitsal vernix produkten kan. Zitten we tussen de middag bij mijn moeder en die vraagt hoe het komt dat zijn ene wangetje heerlijk roze is en zacht en zijn andere zo rood en uitslag achtig. Dus conclusie Dream cream is hier iig een oplossing voor lotion
En zelf vind ik hem ook erg lekker hoor
  dinsdag 14 juni 2005 @ 17:13:20 #228
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_27923957
Ik heb de dreamcream net op mijn benen gesmeerd (net geschoren) en ik vind hem best wel stinken als ie net er op zit. Na een minuutje of 10 gaat het wel weer qua geur geloof ik (heb het alleen op mijn onderbeen gesmeerd dus moet een soort yoga doen om het te kunnen ruiken). Maar hij voelt wel lekker aan.
pi_27924027
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 17:13 schreef Kyara het volgende:
Ik heb de dreamcream net op mijn benen gesmeerd (net geschoren) en ik vind hem best wel stinken als ie net er op zit. Na een minuutje of 10 gaat het wel weer qua geur geloof ik (heb het alleen op mijn onderbeen gesmeerd dus moet een soort yoga doen om het te kunnen ruiken). Maar hij voelt wel lekker aan.

Ben dus niet de enige die ineens rare bewegingen maakt?
De geur vind ik ook niet zo, misschien is het ff wennen, maar het helpt en dat vind ik heel wat waard!!!!
  dinsdag 14 juni 2005 @ 17:25:56 #230
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_27924285
Nou precies. Zeker voor zo'n kleintje he. Vind het sowieso erg leuk om te lezen hoeveel baad jij en je gezin bij de Lush producten hebben.

Ben nu ook wel benieuwd of het ook voor mijn vriend zijn eczeem helpt.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 17:46:19 #231
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_27924816
Ik krijg mijn potje dreamtime niet open
pi_27924888
ff door draaien, had ik ook problemen mee.
pi_27925433
PeRi! Bedankt!! Ik heb hem binnen en hij ruikt loeizwaar maar na een tijdje (heb em al op mn handen zitten) ruikt ie lekker!
Heb jij al een envelope binnen?
Mijn vriendin heeft gemaild, de meet lijkt haar leuk! Dus dat is allemaal geregeld, nu nog aan de 10 personen komen

Trouwens, horen die rare stukjes op de soft touch te zitten?
pi_27925611
Iemand 130 euro geven en Maastricht insturen met de mededeling "koop maar iets leuks", is natuurlijk een goed voorbeeld van de kat op het spek binden.

Almond Kisses (damn, wat een bedrag! maar wat een fijn spul)
Sweet Japanese Girl
Tea Tree spul

49,50. Ka-ching!
  dinsdag 14 juni 2005 @ 18:41:40 #235
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27926211
H7 die stukjes horen erop ja. En de Lip Lime vind ik lekker

Kyara: de Dream cream wodt steeds lekkerder, maar de werking is echt geweldig.
Whatever I want.
pi_27926740
Mooi PeRi! Ik vind em ook heerlijk alleen blijft ie gewoon amper 1 minuut zitten ofzo
Blijft ie bij jou wel zitten?
pi_27927643
Ik ben net toch even snel onder de douche gesprongen met coco en de irresistable bliss en ik ben fan! Vooral de laatste is echt superlekker! MIjn haar is nu droog en heel zacht en zelfs mijn slag is blijven zitten!

[ Bericht 1% gewijzigd door nectarientje op 14-06-2005 19:39:49 (souche is toch echt douche :)) ]
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_27927650
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 12:45 schreef Skaai het volgende:
Vandaag kreeg ik mijn kortingsbon binnen

Debby, dankjewel!
Leuk kaartje ook
Graag gedaan Skaai. Kom je ook op 29 juni?
  dinsdag 14 juni 2005 @ 19:36:53 #239
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27927743
Er is bericht van Lush over 29 juni!
Ik wilde eerst niet mee gaan wegens overdosis Lush geklets, maar misschien dat ik ook wel kom.
Hadden jullie er trouwens al 14 bij elkaar? Twintig personen was eigenlijk wel het maximum dat ze aan kunnen, daar hebben ze van geleerd.

Er zijn weer goodiebags én er worden Lush spulletjes verloot waaronder een Happy pakket.
Anitra heeft ook een mail gehad als het goed is, het was tenminste aan ons beiden gericht. Het verzoek aan Anitra en mij om de boel te coördineren.
quote:
Nog een verwenavond bij Lush

Lieve Lushfans,
Wij vonden de Lush avond op 1 juni heel gezellig met jullie! Omdat niet alle geïnteresseerden toen aanwezig waren, zijn we door Sandra en Anitra gevraagd om nog zo'n feestje te organiseren. Op woensdag 29 juni van 19.00 tot ongeveer 21.00 zorgen wij weer voor een glaasje wijn/fris en wat hapjes en kun je naar hartelust onze producten uitproberen, om advies vragen en met 10% korting winkelen. Natuurlijk zijn er ook weer goodiebags voor iedereen en om het wat spannender te maken verloten we deze keer een aantal Lush prijzen (waaronder een Happy pakket ).
Het adres is Leidsestraat 14, Amsterdam (Tram 1, 2 en 5 vanaf Centraal Station, halte Koningsplein). Tel. 020-4234315

Tot snel!
Bonnie en Samantha, Lush Leidsestraat
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_27927881
Volgens mij staan er op de zekerlijst nog geen 14 personen. Moeten we dat minimaal hebben? Ik kom in ieder geval zeker samen met mijn collega.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 19:44:15 #241
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27927941
Nou, dat was vorige keer dat ik het organiseerde zo'n beetje het aantal dat ze graag ontvingen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_27927988
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 19:36 schreef Sanne het volgende:
Er is bericht van Lush over 29 juni!
Ik wilde eerst niet mee gaan wegens overdosis Lush geklets, maar misschien dat ik ook wel kom.
Hadden jullie er trouwens al 14 bij elkaar? Twintig personen was eigenlijk wel het maximum dat ze aan kunnen, daar hebben ze van geleerd.

Er zijn weer goodiebags én er worden Lush spulletjes verloot waaronder een Happy pakket.
Anitra heeft ook een mail gehad als het goed is, het was tenminste aan ons beiden gericht. Het verzoek aan Anitra en mij om de boel te coördineren.
[..]
Ja ik heb hem ook gehad
Nog geen tijd gehad om het te vertellen ivm tand door de lip van mijn zoontje.
Maar hij is leuk!!!! Heb er helemaal zin!!!
Heb haar nog aan de telefoon gehad en ze heeft er heel veel zin in
pi_27928047
Wow wat leuk zeg! En ook leuk dat je komt Sanne
Ik zou hier wel vriendje en mama mee willen sleuren (die hadden ookal beiden gezegd dat ze het leuk zouden vinden) maar dan valt het dagje Amsterdam met vriendin in het water
pi_27928128
Ik dacht trouwens dat het minimum 10 was?
  dinsdag 14 juni 2005 @ 19:52:05 #245
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27928171
Het was 14, toen moest die datum verschuiven en wist ik niet zeker of iedereen dan wel kon, en hadden zij gezegd met wat minder gaat het ook door, maar laten we het ajb een beetje naar HUN zin maken.
pi_27928177
Gaan de mensen van 29 juni nu dan ook nog 1 aug?
En leuk man dat ze een happy pakket verloten!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27928202
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 19:52 schreef Sanne het volgende:
Het was 14, toen moest die datum verschuiven en wist ik niet zeker of iedereen dan wel kon, en hadden zij gezegd met wat minder gaat het ook door, maar laten we het ajb een beetje naar HUN zin maken.
Ik zeg alleen maar dat ik dacht het 10 was hoor, zeg toch niet dat er niet meer en niet minder mogen zijn dan dat aantal?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2005 19:53:49 ]
pi_27928240
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 19:52 schreef jessie het volgende:
Gaan de mensen van 29 juni nu dan ook nog 1 aug?
En leuk man dat ze een happy pakket verloten!
Ik wel als het goed is (Als het nog mag )

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2005 19:54:47 ]
  dinsdag 14 juni 2005 @ 19:54:48 #249
48233 Auticia
warriorette
pi_27928251
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 11:16 schreef PeRi het volgende:

We gaan de 29e meeten
Wiehoeee!!

Ik neem mijn man mee hoor, dus de * mag een ** worden .
I bet you are flying inside.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 19:55:12 #250
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27928262
Laat maar, zal wel aan mij liggen.
Veel plezier met de meeting
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')