Hij trekt wel goed in hoor, de crème is al heel snel helemaal weg, maar als ik dan 's middags m'n voorhoofd voel dan merk ik dat dat vetter is dan ik zou willen. Kan het niet beter omschrijvenquote:Op maandag 13 juni 2005 19:35 schreef heaven7 het volgende:
Trekt ie niet goed in? Ik ben nog steeds op zoek naar een goeie gezichtscreme.. ik heb een droge huid.. Wat of hoeveel zou je ervoor willen hebben?
Trouwens, het zijn idd wel flutpotjes, als die stukgaan in een envelope is het mooi lullig en een smeerboel
Dat lijkt me meer dan redelijk idd. Alleen vrees ik dat het een pakketje wordt of een hele goeie bubbeltjesenvelope, pakketje wordt ¤5,50quote:Op maandag 13 juni 2005 19:42 schreef imago het volgende:
[..]
Hij trekt wel goed in hoor, de crème is al heel snel helemaal weg, maar als ik dan 's middags m'n voorhoofd voel dan merk ik dat dat vetter is dan ik zou willen. Kan het niet beter omschrijven
Anders zou je in de winkel een beetje moeten testen of een monstertje moeten vragen en kijken hoe het je bevalt. Ik denk dat ik er in principe de helft van de aankoopsprijs voor wil hebben, dus dat zou 7,50 worden dan. En dan nog een goede verzendmanier bedenken en kijken wat dat kost.
De potjes voor crèmes zijn plat hè. Daar moet met karton en bubbeltjesplastic vast wel iets moois omheen te bouwen zijn dat ook nog door de brievenbus past. Dan is het geen pakketje maar een zware briefquote:Op maandag 13 juni 2005 19:43 schreef heaven7 het volgende:
Dat lijkt me meer dan redelijk idd. Alleen vrees ik dat het een pakketje wordt of een hele goeie bubbeltjesenvelope, pakketje wordt ¤5,50
Bedoelde eigenlijk die van h7, maar ik zou die van jou ook eens willen proberen.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:44 schreef debby1973 het volgende:
Je bedoeld coalface van mij, Tonks?
yep, "ons", http://www.mediaconcepts.nlquote:
Dus jullie verzorgen de website en de online shop? Dan zou ik me diep gaan schamen eerlijk gezegdquote:
Ja klopt, maar toch denk ik dat het vrij nou komt, of niet? (Ik heb Celestial hier, zelfde soort potje he).quote:Op maandag 13 juni 2005 19:46 schreef imago het volgende:
[..]
De potjes voor crèmes zijn plat hè. Daar moet met karton en bubbeltjesplastic vast wel iets moois omheen te bouwen zijn dat ook nog door de brievenbus past. Dan is het geen pakketje maar een zware brief
Hoi Sannequote:
Iddquote:Op maandag 13 juni 2005 19:47 schreef imago het volgende:
[..]
Dus jullie verzorgen de website en de online shop? Dan zou ik me diep gaan schamen eerlijk gezegd
De content van de website + shop verzorgen ze zelf, kunnen we ook nie echt wat aan doenquote:Op maandag 13 juni 2005 19:47 schreef imago het volgende:
[..]
Dus jullie verzorgen de website en de online shop? Dan zou ik me diep gaan schamen eerlijk gezegd
Heb geen haastquote:Op maandag 13 juni 2005 19:48 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar toch denk ik dat het vrij nou komt, of niet? (Ik heb Celestial hier, zelfde soort potje he).
Kun je de geur nog omschrijven? Ik weet niet of je er snel vanaf wilt maar ik ga helaas pas 29 juni weer voor het eerst naar een winkel, ik woon er 110 km vanaf
Ik heb ook geen kritiek op de content. Wel op de vormgeving en de overzichtelijkheid van de shop. Heb je de websites van andere landen inderdaad wel eens bekeken?quote:Op maandag 13 juni 2005 19:50 schreef hawaii het volgende:
De content van de website + shop verzorgen ze zelf, kunnen we ook nie echt wat aan doen
Ja, een lekker lijstje. Alleen een minder lekker prijsjequote:Op maandag 13 juni 2005 20:05 schreef Funnie het volgende:
Maeghan, lekkere lijst hoor!![]()
Ben ook wel benieuwd naar die Arabian Bright. Dus ik hoop de resultaat te lezen ervan!
Ja, dat vind ik ook elke keer bij de kassa. Maar loop wel continu op wolken als ik er mee aan het rondzeulen benquote:Op maandag 13 juni 2005 20:09 schreef Maeghan het volgende:
Ja, ze zeiden dat ik een hele pot wel nodig zou hebben voor mijn haar, maar ik heb het met een halve gered en het zit er toch niet zuinig in. Ik denk wel dat dit goed is zo.
Wie geinteresseerd is in I Should Coco & Rockstar mag me even mailen op carmensandiego@hotmail.com
[..]
Ja, een lekker lijstje. Alleen een minder lekker prijsje![]()
We waren om 16.50 uur op koningsplein en om 18 uur stond ik bij omaquote:Op maandag 13 juni 2005 20:28 schreef heaven7 het volgende:
Bedankt trouwens Anitra, voor het regelenHebben jullie het leuk gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |