Bij mij hielp het niet tegen mijn, 4-uur-schoonmaak-in-water-met-sop-handen! Ze bleven droog en vervelden lekker doorquote:Op maandag 13 juni 2005 18:55 schreef Shantee het volgende:
Dream cream ben ik erg benieuwd naar, vergeten proefje van te vragen bij mijn bestelling..
Mijn ellebogen en handen zijn vaak erg droog, zou dit ertegen helpen?
Hmm okee dan ga ik er nog eens even goed over nadenkenquote:Op maandag 13 juni 2005 18:56 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Bij mij hielp het niet tegen mijn, 4-uur-schoonmaak-in-water-dus-handen! Ze bleven droog en vervelden lekker door
Verder is ie best lekker maar niet voor extreem.
Dat was een reactie op Shantee.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:58 schreef tonks het volgende:
Okee jammer
Ik vind de Dream Cream helemaal top! Ik heb vaak droge benen, vooral na het scheren, en smeer me vaak in ermee, en voel zo zacht aan,alsof er een laagje op zit. Ik ben dus superpositief erover!quote:Op maandag 13 juni 2005 18:55 schreef Shantee het volgende:
Dream cream ben ik erg benieuwd naar, vergeten proefje van te vragen bij mijn bestelling..
Mijn ellebogen en handen zijn vaak erg droog, zou dit ertegen helpen?
Ja ik las het! Lijkt me super, een Lush in het buitenlandquote:Op maandag 13 juni 2005 18:59 schreef Funnie het volgende:
maar ik ben wel serieus hoor heaven7, ik ga naar duitsland eigenlijk puur en alleen voor de lemony en om te kijken hoe de winkel daar is enzo.
Maar ik wil dolgraag die dingen uitproberen. Zodat ik het in Tsjechie kan gaan halen.. Vandaar
Zodra ik tijd heb wat nog een hele tijd gaat durenquote:
MisterDre!!!quote:Op maandag 13 juni 2005 16:23 schreef misterDre het volgende:
[..]
Had ik maar voor de helft zekerheid![]()
Nee ik heb er in 1e instantie echt geen tijd voor ennequote:Op maandag 13 juni 2005 19:02 schreef heaven7 het volgende:
Kun je niet mee naar de 29 juni meet Shantee?
Hmm, zonder verder wat te bestellen?quote:Op maandag 13 juni 2005 19:06 schreef tonks het volgende:
Heb ik eens gedaan, kreeg toen alkmaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |