Ik ben vandaag naar Lush geweest en ik heb gekocht:
* Arabian Bright
* Reincarnate
* Hot Java
* Ma Bar
* Ocean Salt
* Fair Trade Foot Lotion
* Imperialis
* Back for Breakfast
* Narcotick
* American Cream
* Therapy
* Snowcake
* Angel's Delight
* Middle Earth Turns to Rock
* Bohemian
* Buffy the Backside Slayer
* You Snap the Whip
* Running to the Embassy
Op de Leidsestraat werd ik niet echt enorm geholpen en hadden ze geen testers en was de Fair Trade Foot Lotion op, dus daarna ben ik naar de Kalverstraat gegaan waar de verkoopster me dus nog herkende en heb ik de rest gehaald. En daar heb ik een Jingle Spells Ballistic gehad.
Verder heb ik voor de liefhebbers nog een 50 gram ongebruikt I should Coco. Ik heb m'n huid nog nooit zo droog meegemaakt, dus van mij hoeft het niet meer. En Rockstar is wel ok, maar vind ik niet geniaal dus ook daarvan heb ik 50 gram ongebruikt. Ik had gelukkig mijn zeepjes van Sweetie Stack door midden gesneden voor gebruik. Bij voorkeur wil ik ze ruilen tegen een ander (half) zeepje (Cereology wil ik nog graag, en zelfs Alkmaar is welkom hier), maar anders wil ik ze ook wel verkopen of ruilen tegen iets anders en de kosten verrekenen.
Momenteel zit Arabian Bright in mijn haar, al zo'n drie kwartier. Ik ben benieuwd wat het resultaat is, maar voorlopig blijft het even zitten.
Misschien dat ik op eigen initiatief naar de VIP night op de 29e in de Kalverstraat ga. De verkoopster zei dat ze hopen voor die tijd de nieuwe producten al binnen te hebben. Ze hadden wel al Sonic Death Monkey en Happy Hippy dacht ik.
En de discontinued douchegels krijgen ze dus gewoon nog binnen voorlopig.
Sanity is (not) statistical