quote:Op maandag 13 juni 2005 14:52 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Hopen dat ie niet op het station is gevallen
wellesquote:Op maandag 13 juni 2005 15:02 schreef JaWi het volgende:
Station Bijlmer is niet echt in de buurt van de bijlmer.
Je hoeft mij niets te vertellen hoor, kom er wekelijks langsquote:Op maandag 13 juni 2005 15:28 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
welles![]()
[afbeelding]<div style="width: 576px;" class="resizewarning">Deze afbeelding is 2646 * 2350 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de <a href="http://forum.fok.nl/topic/372127/2/1" onclick="window.open(this.href);return false">FAQ</a> als je niet weet hoe dat moet.</div>
Nee, bij de Pathé.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:30 schreef BobRooney het volgende:
Is bij de Arena toch?
Godvertyfustering!quote:
56k'erquote:Op maandag 13 juni 2005 15:41 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Godvertyfustering!
Ben je achterlijk ofzo met die poster die je ff post hier @ topic?
mechool
Heb jij toevallig ook waterkaarten?quote:
Is er iets mis mee dan? Ter leringhe ende vermaeck leek dit me een zinnige bijdrage alhier. Overigens valt je spraakgebruik me een beetje tegen, het is me te volks.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:41 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Godvertyfustering!
mechool
Was het echt zo erg?quote:Op maandag 13 juni 2005 16:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
plaatje v/h metronet even achter een link gezet.
Ik zit achter een 34Mb lijn die zowat rechtstreeks op de AMSX eindigt, en nog kon ik een kop koffie gaan halen voordat dat plaatje binnen was.quote:
Hij ging bij mij wel lekker snelquote:Op maandag 13 juni 2005 17:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik zit achter een 34Mb lijn die zowat rechtstreeks op de AMSX eindigt, en nog kon ik een kop koffie gaan halen voordat dat plaatje binnen was.
En da's toch echt een beetje overdreven.
quote:Op maandag 13 juni 2005 15:41 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Godvertyfustering!
mechool
Omdat je hem in je cache had staan misschienquote:Op maandag 13 juni 2005 17:24 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Hij ging bij mij wel lekker snel?
Rechtermuisknop -> properties.quote:Ik zou overigens ook niet weten hoe je kunt zien hoe groot zo'n plaatje is,
Plaatje even saven, verkleinen met een foto-edit programma en dan hosten bij imageshack (of een dergelijke dienst) In het B&H forum staat volgens mij een uitgebreide handleiding hierover.quote:of hoe je dat kan aanpassen?
Ik gok op Haags voor 'mongool'quote:Op maandag 13 juni 2005 17:28 schreef Aventura het volgende:
Wat is een mechool?
Ik blijkbaar, maar ik zou niet weten wat het isquote:Op maandag 13 juni 2005 17:28 schreef Aventura het volgende:
Wat is een mechool?
uh ja dat zal wel nooit aan gedachtquote:Op maandag 13 juni 2005 17:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Omdat je hem in je cache had staan misschien.
Die link oplossing ziet er inderdaad het aantrekkelijkste uitquote:[..]
Rechtermuisknop -> properties.
[..]
Plaatje even saven, verkleinen met een foto-edit programma en dan hosten bij imageshack (of een dergelijke dienst) In het B&H forum staat volgens mij een uitgebreide handleiding hierover.
En als je wat luier bent duw je zo'n groot plaatje even achter een linkje, da's veruit de simpelste oplossing
Maar goed, on-topic maar weer.
Inwoner van Mechelenquote:Op maandag 13 juni 2005 17:33 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik blijkbaar, maar ik zou niet weten wat het is![]()
Ik heb vanaf mijn werkplek uitzicht op de bouwput, en ik heb er niets van gemerkt. Ben er na mijn werk op weg naar de metro langs gelopen, en die kraan was echt geen 75 meter lang, dan waren er wel wat perrons geraakt. Hooguit een meter of 10 a 12.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:20 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Kraan bij station Bijlmer valt om
Op een bouwplaats bij Station Bijlmer is maandagmiddag rond 13.50 uur een hijskraan van 75 meter hoog omgevallen. Daarbij zijn geen gewonden gevallen.
De hijskraan stond op rupsbanden in het zand en gleed om nog onduidelijke redenen weg. De kraan werd op dat moment bestuurd door een machinist die beneden stond. Ook hij bracht het er zonder kleerscheuren vanaf.
De politie is ter plaatse voor onderzoek.
quote:Kraan bij station Bijlmer valt om
Op een bouwplaats bij Station Bijlmer is maandagmiddag rond 13.50 uur een 35-tonshijskraan omgevallen. De machinist kon na het ongeval ongedeerd naar buiten klimmen.
De hijskraan was, in tegenstelling tot eerdere berichten, slechts 20-25 meter hoog. Hij stond op rijplaten in het zand en gleed om nog onduidelijke redenen weg. De bouwkraan is flink beschadigd. Hulpdiensten takelen het vehikel omhoog.
De politie heeft de zaak in onderzoek. De kraan is eigendom van de Belgische firma die het nieuwe station Bijlmer bouwt.
http://www.at5.nl/index.asp?newsid=8174
Als hij al zn masten opgebouwd had, was ie 25 meter geloof ik. Volgens de experts op het bouwmachineforum dan.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:54 schreef Kozzmic het volgende:
20 a 25 meter, aldus AT5. Lijkt me nog steeds aan de hoge kant.
[..]
Is Quincy Owusu Abeyi hier gewond bij geraakt ?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:47 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Kraan bij station Bijlmer valt om
Op een bouwplaats bij Station Bijlmer is maandagmiddag rond 13.50 uur een hijskraan omgevallen. Volgens eerste berichten zijn daarbij geen gewonden gevallen.
Later meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |