Als je het zonder lucht verpakt, blijven de resten langer behouden.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:28 schreef this_is_Gigolo het volgende:
In het bad gooien -> in stukken snijen -> in douchgordijn wikkelen -> in vuilniszak stoppen -> dichtknopen met stenen en zonder lucht -> dumpen in kanaal.
Als je deze stappen volgt moet het lukken![]()
Wat een kut avatar heb je trouwens.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:29 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Als je het zonder lucht verpakt, blijven de resten langer behouden.
Ik dacht dat je lichaamsdelen beter aan varkens kon voeren?
Maar nu weer ff serieus..
quote:In het bad gooien -> in stukken snijen -> in douchgordijn wikkelen -> in vuilniszak stoppen -> dichtknopen met stenen en zonder lucht -> dumpen in kanaal.
Goed gejat, slecht verzonnen, en in SEX een slotje, inderdaadquote:Op maandag 13 juni 2005 14:32 schreef LostFormat het volgende:
Dit in het kader van tenminste goed gejat dan slecht zelf verzonnen?
Compleet irrelevant.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:33 schreef Byte_Me het volgende:
tsjaa, kennelijk ben je zelf niet lekker genoeg om haar geil te maken
Niets daarvan!quote:Op maandag 13 juni 2005 14:33 schreef Billekoek het volgende:
bier!
Jah maar dat helpt niet echt als ik haar al verbrand heb he !!!!quote:Op maandag 13 juni 2005 14:34 schreef Dirkh het volgende:
Smeer er maar wat menthol zalf op. Als je dat niet hebt, kan je ook gewoon Vicks er op smeren.
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:34 schreef Dirkh het volgende:
Smeer er maar wat menthol zalf op. Als je dat niet hebt, kan je ook gewoon Vicks er op smeren.
Wel waar, dat geneest heel snel.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:35 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Jah maar dat helpt niet echt als ik haar al verbrand heb he !!!!.
Het klinkt allemaal nogal ongeloofwaardig..quote:Op maandag 13 juni 2005 14:35 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Jah maar dat helpt niet echt als ik haar al verbrand heb he !!!!.
Hoe kon je mijn topic op slot doenquote:Op maandag 13 juni 2005 14:37 schreef Alexxxxx het volgende:Raar ventje. Wie heeft er nu sex met 16-jarigen? Wil je een SOA of zo?
Jah en dan kom je met het mes er niet door heenquote:Op maandag 13 juni 2005 14:38 schreef minkuukel het volgende:
Gebruik de volgende keer Croma, je moet er even bij blijven voor het beste resultaat.![]()
quote:Wat doe je als je als 22 jarige jongen nog maagd bent en toch wel heel erg graag met de grote jongens in het fietsenhok wilt meepraten? Naar de hoeren gaan? Nee het is allemaal veel makkelijker. Je meldt je aan als vrijwilliger bij het softbalteam van je zusje waar allemaal 15 jarige meisjes rondlopen. Een meisje heeft wat problemen met het vak Engels en jij helpt haar ook nog eens met haar huiswerk. In ruil voor twee Nintendo 64 games vind het meisje het best dat je haar een duwtje geeft om van je maagdelijkheid af te komen. Alleen boter in de magnetron doen en daarna op haar fluffer smeren was niet echt een slimme zet van je! Het originele topic is destijds jammer genoeg verwijderd.
Waar heb je het over?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:37 schreef Alexxxxx het volgende:Raar ventje. Wie heeft er nu sex met 16-jarigen? Wil je een SOA of zo?
Hey hoi jijquote:Op maandag 13 juni 2005 14:40 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Hoe kon je mijn topic op slot doen![]()
![]()
Misschien, maar dan heeft ze wel een lekker krokant bruin knopje.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:40 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Jah en dan kom je met het mes er niet door heen
Tijgerbalsem of Midalgan gaat ook prima.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:34 schreef Dirkh het volgende:
Ey opzouten jijquote:
Dat mocht dus nietquote:Op maandag 13 juni 2005 14:36 schreef this_is_Gigolo het volgende:
ondergrond, je kunt ook vragen of je er een kusje op mag geven
Oh OK, dan is het goedquote:Op maandag 13 juni 2005 14:41 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Ten eerste, ze was 15 en
Ten tweede, zij heeft nog nooit sex gehad, en ik ook niet.
Dus.
Niks goed, m'n ouders komen zo thuis, en ik ben nog 'boter'geilquote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:43 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Niks goed, m'n ouders komen zo thuis, en ik ben nog 'boter'geil.
Een beetje flauw van je, om mijn noodoproep in dit topic te verdoezelen met pseudo-grappige hyperlinksquote:
Jesus man, 22 en nog nooit sex gehad, ook niet aan die pijp getrokken.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:41 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Ten eerste, ze was 15 en
Ten tweede, zij heeft nog nooit sex gehad, en ik ook niet.
Dus.
En dat spetterd ook niet....quote:Op maandag 13 juni 2005 14:38 schreef minkuukel het volgende:
Gebruik de volgende keer Croma, je moet er even bij blijven voor het beste resultaat.![]()
Ik heb wel ooit aan een pijp getrokken, maar die was van mijn oom.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:45 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Jesus man, 22 en nog nooit sex gehad, ook niet aan die pijp getrokken.![]()
Waar kom je vandaan, Staphorst?![]()
Ik ben flauw je weet toch!quote:Op maandag 13 juni 2005 14:45 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Een beetje flauw van je, om mijn noodoproep in dit topic te verdoezelen met pseudo-grappige hyperlinks.
Dat helpt toch alleen tegen kwallenbetenquote:Op maandag 13 juni 2005 14:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Pis over haar heen, dat koelt de boel wel af denk ik
Oh jah, dat was toen ik nog in eeuh.. Amerika woondequote:
Bustedquote:Op maandag 13 juni 2005 14:47 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Oh jah, dat was toen ik nog in eeuh.. Amerika woonde![]()
.
Geen idee.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:46 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Dat helpt toch alleen tegen kwallenbeten![]()
Ducktapequote:Op maandag 13 juni 2005 14:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee.Ikzelf heb altijd een rolletje ducktape en een Dremel met voldoende hulpstukken bij me voor noodgevallen. Heb je die in huis?
Sla de hand aan jezelf en zoek een beter moment uit.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:43 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Niks goed, m'n ouders komen zo thuis, en ik ben nog 'boter'geil.
Maar even naar de feedback voro een slotje? Of anders start je een poll met de vraag of er een slotje opmoetquote:Op maandag 13 juni 2005 14:56 schreef Ondergrond het volgende:
Het had wel wat langer mogen duren hoor, deze matige grap![]()
Valsspelerquote:Op maandag 13 juni 2005 15:03 schreef Ondergrond het volgende:
Was dit een leuke grap?
» Ja, erg goed !!
» Mwah, valt wel mee he
» Nee, opzouten.
» Slecht gejat, sukkel.
» OmG WtF 1337 @!!!!
[afbeelding].
Ik kwam niet boven haar geschreeuw uit, op het moment.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:09 schreef vent het volgende:
Dat doet wel heel erg zeer hoor. Ik zou maar sorry zeggen.
De Nederlandse meisjes houden meer van XboX spellen, heurquote:Op maandag 13 juni 2005 15:09 schreef gr8w8 het volgende:
Een meisje wat kickt op N64 spelletjes. Korfbal.![]()
Wel applaus dat je haar clitoris kon vinden, maar ook sneu dat ze simpelweg niet geil genoeg alleen van jou werd.
Wat flauw, je doet er nu heel stoer over.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:10 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Ik kwam niet boven haar geschreeuw uit, op het moment.
Je hebt gelijk, ik was op dat moment minder macho dan ik me op dit moment voor probeer te doen.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:11 schreef vent het volgende:
[..]
Wat flauw, je doet er nu heel stoer over.
Ow sorry, ik was even in de war met een héél ander verhaal, wat hier maar nauwelijks op lijkt.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:10 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
De Nederlandse meisjes houden meer van XboX spellen, heur.
Oh maakt niet uit hoor.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:13 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ow sorry, ik was even in de war met een héél ander verhaal, wat hier maar nauwelijks op lijkt.
Nee joh!quote:Op maandag 13 juni 2005 15:14 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Was het niet haar maagdenvlies?
Ik vind dat jullie uitermate positief gestemd zijn over dit topic.quote:
Inderdaad. Ik had wat honger,..quote:
Issie eigenlijk wel in zijn eigen huis?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Die ouders van jou, hoeveel sleutels hebben die? Ze stana nu al minstens 2 uur aan de deur te rammelenWanneer vinden ze een sleutel die past?
mosterdquote:Op maandag 13 juni 2005 15:59 schreef squEEKer het volgende:
pff na aap sukkel verzin wa anders!
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 juni 2005 15:59 schreef squEEKer het volgende:
pff na aap sukkel verzin wa anders!
[afbeelding]
Ehmm mosterd is wel lekker op een kroket, maar of het een goed glijmiddel is, durf ik te betwijfelen.quote:
Eerst even in de magnetron doen dan?quote:Op maandag 13 juni 2005 16:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ehmm mosterd is wel lekker op een kroket, maar of het een goed glijmiddel is, durf ik te betwijfelen.
Dat bestond toen nog nietquote:Op maandag 13 juni 2005 17:19 schreef Kluupkluup het volgende:
Waarom gebruik je dan ook geen Vloeibaar Boter van Croma!!!11!1!
quote:
quote:Zij kwam dus ongeveer een uur geleden hier aan de deur
Hij moest eigenlijk ook in TRU staan, vandaarquote:
je bent niet de enige hier die weblogs leest bedoel jequote:Op maandag 13 juni 2005 14:47 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
.
Oh jahquote:Op maandag 13 juni 2005 17:27 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
je bent niet de enige hier die weblogs leest bedoel je
Spuit eeuh.. hoeveelquote:Op maandag 13 juni 2005 20:14 schreef ne0n het volgende:
wat een KUT topic, dit heb je gewoon van flabber..
[afbeelding]
Ik had t over de TS... 7331847....quote:Op maandag 13 juni 2005 22:55 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
neen ik b3n E3N! TW3#KER!!L:k1!!!einz!
Daar kwam ik later ook achterquote:Op maandag 13 juni 2005 23:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik had t over de TS... 7331847....
Moet te doen zijnquote:Op maandag 13 juni 2005 14:28 schreef this_is_Gigolo het volgende:
In het bad gooien -> in stukken snijen -> in douchgordijn wikkelen -> in vuilniszak stoppen -> dichtknopen met stenen en zonder lucht -> dumpen in kanaal.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:40 schreef Renesite het volgende:
wheheheh
Zo hé! Blijf jij het komende uur even van die blauwe pilletjes af?quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:22 schreef Prego het volgende:
hoe kun je nou je pik in een klit steken?
Zo hey!quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:22 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Zo hé! Blijf jij het komende uur even van die blauwe pilletjes af?.
een uur geleden dus?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:47 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:22 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Zo hé! Blijf jij het komende uur even van die blauwe pilletjes af?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |