quote:Op maandag 13 juni 2005 14:43 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Niks goed, m'n ouders komen zo thuis, en ik ben nog 'boter'geil.
Een beetje flauw van je, om mijn noodoproep in dit topic te verdoezelen met pseudo-grappige hyperlinksquote:
Jesus man, 22 en nog nooit sex gehad, ook niet aan die pijp getrokken.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:41 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Ten eerste, ze was 15 en
Ten tweede, zij heeft nog nooit sex gehad, en ik ook niet.
Dus.
En dat spetterd ook niet....quote:Op maandag 13 juni 2005 14:38 schreef minkuukel het volgende:
Gebruik de volgende keer Croma, je moet er even bij blijven voor het beste resultaat.![]()
Ik heb wel ooit aan een pijp getrokken, maar die was van mijn oom.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:45 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Jesus man, 22 en nog nooit sex gehad, ook niet aan die pijp getrokken.![]()
Waar kom je vandaan, Staphorst?![]()
Ik ben flauw je weet toch!quote:Op maandag 13 juni 2005 14:45 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Een beetje flauw van je, om mijn noodoproep in dit topic te verdoezelen met pseudo-grappige hyperlinks.
Dat helpt toch alleen tegen kwallenbetenquote:Op maandag 13 juni 2005 14:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Pis over haar heen, dat koelt de boel wel af denk ik
Oh jah, dat was toen ik nog in eeuh.. Amerika woondequote:
Bustedquote:Op maandag 13 juni 2005 14:47 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Oh jah, dat was toen ik nog in eeuh.. Amerika woonde![]()
.
Geen idee.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:46 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Dat helpt toch alleen tegen kwallenbeten![]()
Ducktapequote:Op maandag 13 juni 2005 14:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee.Ikzelf heb altijd een rolletje ducktape en een Dremel met voldoende hulpstukken bij me voor noodgevallen. Heb je die in huis?
Sla de hand aan jezelf en zoek een beter moment uit.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:43 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Niks goed, m'n ouders komen zo thuis, en ik ben nog 'boter'geil.
Maar even naar de feedback voro een slotje? Of anders start je een poll met de vraag of er een slotje opmoetquote:Op maandag 13 juni 2005 14:56 schreef Ondergrond het volgende:
Het had wel wat langer mogen duren hoor, deze matige grap![]()
Valsspelerquote:Op maandag 13 juni 2005 15:03 schreef Ondergrond het volgende:
Was dit een leuke grap?
» Ja, erg goed !!
» Mwah, valt wel mee he
» Nee, opzouten.
» Slecht gejat, sukkel.
» OmG WtF 1337 @!!!!
[afbeelding].
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|