Vanaf nu is je fokleven gedoomdquote:Op maandag 13 juni 2005 12:08 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
Ben een tukker.
Ga eens gauw tukken dan.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:08 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
Ben een tukker.
quote:tuk·ken (onov.ww.)
1 een dutje doen => dutten
Neen.quote:
QyRoZ is ook een tukker. Zijn Fok!leven is nou niet bepaald gedoemd... zijn sociale leven welquote:
Ik háát duivenquote:Op maandag 13 juni 2005 12:11 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
Ik open veel bier en frituur topics ,dus ik zal jullie harten snel winnen.
Duifjes.
Daar heb je het alquote:Op maandag 13 juni 2005 12:10 schreef Litso het volgende:
[..]
QyRoZ is ook een tukker. Zijn Fok!leven is nou niet bepaald gedoemd... zijn sociale leven wel
Mooi nog een tukker.quote:
ga ik eerst even scheren.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:13 schreef yvonne het volgende:
Eerst je tieten of je lul posten, dan zien we wel verder, en voor bier en frituurtopics krijg je een ban.
Van mij.
Hoogstpersoonlijk.
Ja! Normaal kleppen of ik pleur je er nu al vanafquote:Op maandag 13 juni 2005 12:14 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
[..]
Mooi nog een tukker.
Hai ik manks dak nich te verstoan bin.
Moar voor jou ist geen probleem of wa ?
Het grote boze zero tolerance beleid van Yvonnequote:Op maandag 13 juni 2005 12:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja! Normaal kleppen of ik pleur je er nu al vanaf
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:15 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
Waarom is yvonne d'r naam trouwens rood
Ze heeft pms, en rood staat voor, scheld mij zoveel mogelijk uit.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:15 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
Ze is vaak ongesteld..quote:Op maandag 13 juni 2005 12:15 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
Omdat ze de PMS godin is?quote:Op maandag 13 juni 2005 12:15 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
Omdat ze constant ongesteld isquote:Op maandag 13 juni 2005 12:15 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
Ze heeft d'r periode...quote:Op maandag 13 juni 2005 12:15 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
waarom is jou naam rood ?quote:Op maandag 13 juni 2005 12:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja! Normaal kleppen of ik pleur je er nu al vanaf
Teveel alcohol...quote:
Hej, JIJ bent er van onder de indrukquote:Op maandag 13 juni 2005 12:16 schreef Litso het volgende:
[..]
Het grote boze zero tolerance beleid van Yvonne
D'r naam is roodquote:Op maandag 13 juni 2005 12:17 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
Waarom weten zoveel mensen dat ze ongesteld is ?.
Dat houden ze bij, veiliger, weten wanneer ze zich gedeisd moeten houdenquote:Op maandag 13 juni 2005 12:17 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
Waarom weten zoveel mensen dat ze ongesteld is ?.
Dat was mijn volgende vraag.quote:
Biertopics zijn alleen voor de echte stoere oldbies.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:19 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
[..]
Dat was mijn volgende vraag.
En waarom mogen er geen bier en frituur topics geopend worden?
Hebben jullie mij door wanneer ik met geheimtaal zulke topics open?
bijv Vanmiddag heerlijk vivit gedronken.
Maar vivit is dan heeel stiekem bier![]()
Is dat erlaubt ?
*rilquote:Op maandag 13 juni 2005 12:16 schreef Litso het volgende:
[..]
Het grote boze zero tolerance beleid van Yvonne
Nee.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:19 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
[..]
Is dat erlaubt ?
Hmm yvonne.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat houden ze bij, veiliger, weten wanneer ze zich gedeisd moeten houden
Post een foto van jezelf nadat je hem door een vernuftig programma als photoshop hebt gehaald.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:20 schreef Litso het volgende:
[..]
Biertopics zijn alleen voor de echte stoere oldbies.
Waar ik helaas nog steeds niet bij hoor
Verkapte biertopicsquote:Op maandag 13 juni 2005 12:19 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
[..]
Is dat erlaubt ?
Met pek ingesmeerd, laten vierendelen, de resten door een hond op laten eten en de hond naar Korea verscheept, alwaar z'n moeder gebakken hond kreeg.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:21 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
[..]
Hmm yvonne.
Je naam klinkt geil maar ik krijg het gevoel dat ik eerder voor je op moet passen.
Is het waar dat jij ooit één user hebt opgegeten toen hij een topic opende over lelijke kapsels ?
Hoorde ik van enkele blauwe mensen.
Ze begon bij zijn bifi, dus ja pas maar op. Maar er gebeurt niets als jij nou eens wat foto`s post, je zaou je nog scheren enzo. Do your thingquote:Op maandag 13 juni 2005 12:21 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
[..]
Hmm yvonne.
Je naam klinkt geil maar ik krijg het gevoel dat ik eerder voor je op moet passen.
Is het waar dat jij ooit één user hebt opgegeten toen hij een topic opende over lelijke kapsels ?
Hoorde ik van enkele blauwe mensen.
Ja hallo,?quote:Op maandag 13 juni 2005 12:22 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
[..]
Post een foto van jezelf nadat je hem door een vernuftig programma als photoshop hebt gehaald.
En vervals je id.
Je hebt nog een kansjequote:Op maandag 13 juni 2005 12:23 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Verkapte biertopics![]()
maar dan iets van..
TT: Wat me nou toch weer eens is overkomen..
OP: BIER![]()
Geen nekschot na het vierendelen?quote:Op maandag 13 juni 2005 12:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Met pek ingesmeerd, laten vierendelen, de resten door een hond op laten eten en de hond naar Korea verscheept, alwaar z'n moeder gebakken hond kreeg.
Doe niet zo barmhartigquote:
Ow fuck, vergeten!quote:Op maandag 13 juni 2005 12:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Sorry, ik ben nog een beetje soft van het nuecken van vrijdag.![]()
Bier !!quote:Op maandag 13 juni 2005 12:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ow fuck, vergeten!
A.s vrijdag ben ik in de stad
En in een goed topic gevallen!!!quote:
Ik wilde um eigenlijk bewaren voor weer zo'n mateloos interesant, humorvol topic zoals jullie van mij gewend zijn.quote:
Dan had je hem dus nooit kunnen postenquote:Op maandag 13 juni 2005 12:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik wilde um eigenlijk bewaren voor weer zo'n mateloos interesant, humorvol topic zoals jullie van mij gewend zijn.![]()
Had je dus nooit nummer 8900 kunnen postenquote:Op maandag 13 juni 2005 12:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik wilde um eigenlijk bewaren voor weer zo'n mateloos interesant, humorvol topic zoals jullie van mij gewend zijn.![]()
Je word van je eigen posts gelukkig?quote:Op maandag 13 juni 2005 12:38 schreef StofjeB het volgende:
Ik krijg altijd zo'n verschrompelde penis van dit soort topics. Het doet me denken aan Sara Raats. Walgelijk. Doe je ding, maar:Ben niet zo overduidelijk 'nieuw' Ben niet zo overduidelijk 'tukker' Doe niet zo quasi-grappig.
Zo, na deze boodschap neemt mijn penis weer normale vormen aan. Gelukkig, ik maakte me al zorgen![]()
Ze lokken het uitquote:Op maandag 13 juni 2005 12:38 schreef StofjeB het volgende:
Ik krijg altijd zo'n verschrompelde penis van dit soort topics. Het doet me denken aan Sara Raats. Walgelijk. Doe je ding, maar:Ben niet zo overduidelijk 'nieuw' Ben niet zo overduidelijk 'tukker' Doe niet zo quasi-grappig.
Zo, na deze boodschap neemt mijn penis weer normale vormen aan. Gelukkig, ik maakte me al zorgen![]()
Die hype heb ik dus helemaal gemistquote:Op maandag 13 juni 2005 12:38 schreef StofjeB het volgende:
Het doet me denken aan Sara Raats. Walgelijk.
Neequote:Op maandag 13 juni 2005 12:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan had je hem dus nooit kunnen posten
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je word van je eigen posts gelukkig?
Whehe![]()
Alsof je van Sara Raats gelukkig werd.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:40 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Nee. Al typende verdween mijn irritatie. Het grootste deel van mijn posts zijn gestoeld op gêne en nostalgie, alsmede bier en tieten.
Tieten, toch? Laat zien.
Hoi Bendeleider,quote:Op maandag 13 juni 2005 12:09 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
[..]
knox_ waarde vrind.
Draag jij al een strakke zwemslip ?![]()
Nee, niet bepaald. Wat een irritante kloon was datquote:Op maandag 13 juni 2005 12:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alsof je van Sara Raats gelukkig werd.
Trouw een rijk persoon zei mijn moeder altijdquote:Op maandag 13 juni 2005 12:44 schreef MUUS het volgende:
Hoe oud ben je?
Hoe groot is je lul?
Ben je rijk?
Kappen, anders krijg ik weer mail.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:44 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald. Wat een irritante kloon was dat. Blij dat dat gleufdier opgebokt is.
En het was nieteens een kloonquote:Op maandag 13 juni 2005 12:44 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald. Wat een irritante kloon was dat. Blij dat dat gleufdier opgebokt is.
Wat heb je geleerd?quote:Op maandag 13 juni 2005 12:44 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Het was wél een kloon. Een zeer goed voorbereide kloon. En ze was irritant. Ze was verliefd op Lucille en op Yvonne. En ze was lelijk, ze was érg lelijk.quote:
Maar ik hou wel van je, verderquote:Op maandag 13 juni 2005 12:48 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Het was wél een kloon. Een zeer goed voorbereide kloon. En ze was irritant. Ze was verliefd op Lucille en op Yvonne. En ze was lelijk, ze was érg lelijk.
Letterlijk een kloon van jou dus, Yvonne.
![]()
Zolang ze de passmailer maar juist heeft gebruikt.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zolang ze de passmailer maar juist heeft gebruikt.![]()
Dat mensch was nog irritanter als een gevaarlijke yvonne.![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:07 schreef P.bertens het volgende:
kutbrabanders
Het zit wel diep hequote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:44 schreef MUUS het volgende:
Hoe oud ben je?
Hoe groot is je lul?
Ben je rijk?
Het schijnt "bendeleider"te zijnquote:
Euhm ?quote:
oke.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:55 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
[..]
Euhm ?
Bendeleider ?
Is dat een user ?
Zie het al.
Bendeleider is wel ok qua bier en frituur topics.
Maar ik ben hem niet.
Ik ben bendeleider nietquote:Op maandag 13 juni 2005 12:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Whoei, nog een maand![]()
Wat vervelend nou.![]()
in het kwadraatquote:Op maandag 13 juni 2005 13:00 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
In dat geval wordt het rekenen.
1 maand + 1 week + 1 week + 1 week
Dus je hebt geen bendequote:Op maandag 13 juni 2005 13:01 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
Doe niet zo flauw.
Ik ben geen bendeleider.
Je weet wel verdomde snel over wie het gaat, voor een newbiequote:Op maandag 13 juni 2005 13:01 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
Doe niet zo flauw.
Ik ben geen bendeleider.
knox_ zegt hetquote:Op maandag 13 juni 2005 13:01 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
Doe niet zo flauw.
Ik ben geen bendeleider.
Met de knop zoekenquote:Op maandag 13 juni 2005 13:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je weet wel verdomde snel over wie het gaat, voor een newbie![]()
Duidelijk een kloon weer.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:02 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
Waar kan ik een icon toevoegen ?
Je stopt al je vertrouwen in mequote:Op maandag 13 juni 2005 13:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
knox_ zegt het
Wil je zeggen dat ie liegt?
En kijk eens bij "profiel" kun je een avatar plaatsen.
Doet die het bij jou?quote:
Aan deze reactie hoeven users niet eens je ip-adres te zien dat je bendeleider bentquote:Op maandag 13 juni 2005 13:01 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
Doe niet zo flauw.
Ik ben geen bendeleider.
Was toch bendeleider geblevenquote:Op maandag 13 juni 2005 13:06 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
Onverstandig yvonne.
Knox_ is dronken.
En ik verdomme geen bendeleider.
Rekels!
Je tegeltje is gebrokenquote:Op maandag 13 juni 2005 13:09 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Mijn usericon is tevens ook zeer puikend
quote:
Er moet nodig weer een tegelzetter bij komenquote:Op maandag 13 juni 2005 13:09 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Mijn usericon is tevens ook zeer puikend
Dat is juist 1337, de nieuwe trend je weet tochquote:
Maak even een nieuw accountje aan voor je weet wel...quote:Op maandag 13 juni 2005 13:08 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
Hmm verdulleme ik maak jou toch ook niet zomaar voor iemand uit.
Ben die bendeleider niet.
BASTA.
Bendeleiderquote:Op maandag 13 juni 2005 13:08 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
Hmm verdulleme ik maak jou toch ook niet zomaar voor iemand uit.
Ben die bendeleider niet.
BASTA.
Ik heb veel leukere topiquesquote:
Hoeveel was je van plan bij te betalenquote:
Och, beide uit Twente, jij achter een vage proxy, achquote:Op maandag 13 juni 2005 13:17 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
Yvonne zeg jij het ze even dat ik bendeleider niet ben.
-500 euro.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:18 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Hoeveel was je van plan bij te betalen
Zulks een grolquote:
Ik ben in school.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Och, beide uit Twente, jij achter een vage proxy, ach
Schuldig tot onschuld is bewezenquote:Op maandag 13 juni 2005 13:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Och, beide uit Twente, jij achter een vage proxy, ach
Twentequote:Op maandag 13 juni 2005 13:19 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
[..]
Ik ben in school.
En toevallig wonen we beiden in twente.
Twente is for your information behoorlijk groot.
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:20 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Cpt_Cumshot is gewoon een kloon van tuut84
Behalve als je van die rare linkjes postquote:Op maandag 13 juni 2005 13:23 schreef knox_ het volgende:
Het geeft niet Bendeleider, onder een andere naam houden we ook van je
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Behalve als je van die rare linkjes post
Rare linkjes ?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Behalve als je van die rare linkjes post
Jaquote:Op maandag 13 juni 2005 13:24 schreef Renesite het volgende:
Is iedereen uit twente nou een kloon van Bedeleider
Of is Bendeleider de kloon van alle twentenaren?
Hoi realknuckelsquote:
Wiequote:
Zie je hoe vervelend dat is?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:28 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Wie![]()
![]()
Hoe durf je me voor die dwaas uit te schelden?![]()
![]()
klaag ze aanquote:Op maandag 13 juni 2005 13:29 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
[..]
Zie je hoe vervelend dat is?
Jullie zijn gewoon één voor één pestkoppen.
BAH!
En waarom doe jij niks met mij?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:27 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
Hmm hoe moet ik bewijzen dat ik bendeleider niet ben?
En nee ik doe niks met yvonne.
Jah bah, we worden gepest hieroquote:Op maandag 13 juni 2005 13:29 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
[..]
BAH!
Ach, je kent hem?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:28 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Wie![]()
![]()
Hoe durf je me voor die dwaas uit te schelden?![]()
![]()
Och zielepoot toch.... ben je gekwetstquote:Op maandag 13 juni 2005 13:29 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
[..]
BAH!
Ik lees al 2 jaar mee.quote:
Ja gooi maar dicht als je alleen maar valse beweringen doet.quote:
Ach, zo vals als een tekkel zal het nooit geweest zijn.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:34 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
[..]
Ja gooi maar dicht als je alleen maar valse beweringen doet.
Jamaar, jamaar, het is chronischquote:Op maandag 13 juni 2005 13:32 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
[..]
Ben geen echte schipper.
Als je weer blauw bent oké.
Zo'n gezellig topic dichgooien?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:34 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
[..]
Ja gooi maar dicht als je alleen maar valse beweringen doet.
Ik ga met de meute mee. Ik heb op Ja gestemdquote:Op maandag 13 juni 2005 13:36 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Moet dit topic op slot?
» Ja
» Nee
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
quote:
ik vat het maar op als een complimentje.quote:
Klik dn op neequote:Op maandag 13 juni 2005 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga met de meute mee. Ik heb op Ja gestemd.
Dan heb je toch echt op de verkeerde knop gedrukt, trutquote:Op maandag 13 juni 2005 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga met de meute mee. Ik heb op Ja gestemd.
Koop dan goddomme eens een goede bril voor mij, kuthoerquote:Op maandag 13 juni 2005 13:38 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dan heb je toch echt op de verkeerde knop gedrukt, trut
Mijn foutquote:Op maandag 13 juni 2005 13:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Koop dan goddomme eens een goede bril voor mij, kuthoer![]()
Ik kan niet kiezenquote:Op maandag 13 juni 2005 13:40 schreef Rekkie het volgende:
Wordt Cpt_Cumshot terrecht gepest?
» Ja
» Ja
» Ja
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Ga voor 6aquote:
Ja!!! en ze ontvallen ons al bij bosjes!!!!quote:Op maandag 13 juni 2005 13:40 schreef tho_Omas het volgende:
stem nee, anders raken we deze aanwinst straks OOK nog kwijt
Inlezen zal je luiwammesquote:Op maandag 13 juni 2005 13:46 schreef MUUS het volgende:
Ik heb geen zin om alles te lezen, maar het is dus een kneus zonder geld?
Precies.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:40 schreef tho_Omas het volgende:
stem nee, anders raken we deze aanwinst straks OOK nog kwijt
Maar met een lange lul, ik dub nog even.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:46 schreef MUUS het volgende:
MUUSquote:Op maandag 13 juni 2005 13:46 schreef MUUS het volgende:
"we" zijn over die bendeleider periode heen???quote:Op maandag 13 juni 2005 13:46 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
[..]
Precies.
Jullie kunnen nu al niet zonder mij.
En ik ben blij dat we over die ''hij is bendeleider'' periode heen zijn.
Ook ben ik blij dat ik nu in jullie kliekje ben opgenomen.
waar hebben jullie vaak seks meets ?
Uhuhquote:Op maandag 13 juni 2005 13:47 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
[..]
MUUS
Jij als onafhankelijke mod.
Jij moet toch weten dat ik die ellendige bendeleider niet ben.
Zeg het ze.
Mooi frituur.quote:
PMS MEN REET PUBERTIJD ZULDE GIJ BEDOELEN.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
"we" zijn over die bendeleider periode heen???
Man we beginen net!
Hoi Bendeleiderquote:Op maandag 13 juni 2005 13:47 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
[..]
MUUS
Zeg het ze.
Damn, je lult net als bedeleider.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:48 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
[..]
Mooi frituur.
Maar ik ga wel naar die frituurmeet zal ik aantonen die bendeleider niet te zijn.
quote:
Ben je rijk?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:47 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
[..]
MUUS
Zeg het ze.
Aan liefde of geld ?quote:
PUUUURE ALCOHOLquote:Op maandag 13 juni 2005 13:52 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
[..]
stop ermee nu,.
ik hap niet meer hoor![]()
Doe mij maar 5 liter water drinken als ontgroening.
Afgesproken, op de frituurmeetquote:Op maandag 13 juni 2005 13:52 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
[..]
stop ermee nu,.
ik hap niet meer hoor![]()
Doe mij maar 5 liter water drinken als ontgroening.
Geen vriendin, armquote:Op maandag 13 juni 2005 13:53 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
[..]
Aan liefde of geld ?
(ik rij momenteel een saab 9 3 sport sedan).
En ik heb een toppik.
Een helm met een schotwond?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:54 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
[..]
Ram ik eerst die duitser voor zijn helm.
doodverwensingquote:Op maandag 13 juni 2005 13:55 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
[..]
Stferf klootzak wat doe je hier rot op naar salou.
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:53 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
[..]
Aan liefde of geld ?
(ik rij momenteel een saab 9 3 sport sedan).
En ik heb een toppik.
Je lult wel net zo dom als Bendeleider. Kan natuurlijk ook komen omdat je een uit de kluiten getrokken boer bent.quote:
Dit is toch zeker pta niet.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]Een Saab sport
en dan ook nog een sedan.
Dat is net zo achterlijk als een formule1 wagen met een trekhaak.
Bestaan die?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Saabs zijn tofquote:Op maandag 13 juni 2005 13:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]Een Saab sport
en dan ook nog een sedan.
quote:
De muur van wantrouwen en valse oordelen vertroebelen mijn denk vermogen.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:00 schreef Havoc het volgende:
[..]
Je lult wel net zo dom als Bendeleider. Kan natuurlijk ook komen omdat je een uit de kluiten getrokken boer bent.
Ah, het is geen bendeleider. Het is die andere klootzak.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:00 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
[..]
Dit is toch zeker pta niet.
DirkH ''ooh ik vertel het mama'' user nummer 1.
Ik zou trouwens niet meer happen.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, het is geen bendeleider. Het is die andere klootzak.
Heeft MUUS je een lesje geleerd?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:03 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
[..]
Ik zou trouwens niet meer happen.![]()
Oneerlijke verkiezingen.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:04 schreef MmadviewW het volgende:
Sylvia Meijs naakt
http://www.kolnedra.nl/foktools2/fokpoll/vote.php?id=301&vote=1
Ik ben hem niet.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:05 schreef knox_ het volgende:
Hey Bendeleider, is er trouwens al veel animo voor die frituur meet?
Ik had het niet tegen jou, ik had het tegen Bendeleiderquote:Op maandag 13 juni 2005 14:06 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
[..]
Ik ben hem niet.
Maar ik las het topic net.
En ik zal er zeker zijn.
En dan is het bewijs er.
IK ben bendeleider niet.
Baukel.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:06 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
Ik ben hem niet.
Maar ik las het topic net.
En ik zal er zeker zijn.
En dan is het bewijs er.
IK ben bendeleider niet.
rot op met die kutpolls....quote:Op maandag 13 juni 2005 14:04 schreef MmadviewW het volgende:
Sylvia Meijs naakt
http://www.kolnedra.nl/foktools2/fokpoll/vote.php?id=301&vote=1
Maak anders ff een poll.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:20 schreef Rekkie het volgende:
Ik ben bendeleider,
Ik ben bendeleider
en Ik ben bendeleider.
Welkom bij wie van de 3
Hoi BrauNquote:Op maandag 13 juni 2005 14:28 schreef Hans_Leeuwen het volgende:
Dat is grappig,
ik zit hier ook nog niet zo lang.
quote:
Ik ook.quote:
Nee heb er al 2 in dit topic gemaakt!quote:
Hoi knowallquote:
Je hebt je naam verkeerd geschreven, het is: Hans_Teeuwen hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 14:32 schreef Hans_Leeuwen het volgende:
Ik ben trouwens helemaal geen kloon hoor.
Nee hoor.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je hebt je naam verkeerd geschreven, het is: Hans_Teeuwen hoor![]()
Nee werkelijk johquote:Op maandag 13 juni 2005 14:34 schreef Hans_Leeuwen het volgende:
[..]
Nee hoor.
Mijn naam is Hans Leeuwen, alleen kon ik geen spatie gebruiken.![]()
Ah, we hebben het geraden, Baukel!!!!quote:
Jep, HTThalan!quote:
Wil jij mijn middelpunt bevredigen?quote:
Wie dan allemaalquote:
Bendeleiderquote:
Kloon van bendeleiderquote:Op maandag 13 juni 2005 12:11 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
Ik open veel bier en frituur topics ,dus ik zal jullie harten snel winnen.
Duifjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |