Vanaf nu is je fokleven gedoomdquote:Op maandag 13 juni 2005 12:08 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
Ben een tukker.
Ga eens gauw tukken dan.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:08 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
Ben een tukker.
quote:tuk·ken (onov.ww.)
1 een dutje doen => dutten
Neen.quote:
QyRoZ is ook een tukker. Zijn Fok!leven is nou niet bepaald gedoemd... zijn sociale leven welquote:
Ik háát duivenquote:Op maandag 13 juni 2005 12:11 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
Ik open veel bier en frituur topics ,dus ik zal jullie harten snel winnen.
Duifjes.
Daar heb je het alquote:Op maandag 13 juni 2005 12:10 schreef Litso het volgende:
[..]
QyRoZ is ook een tukker. Zijn Fok!leven is nou niet bepaald gedoemd... zijn sociale leven wel
Mooi nog een tukker.quote:
ga ik eerst even scheren.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:13 schreef yvonne het volgende:
Eerst je tieten of je lul posten, dan zien we wel verder, en voor bier en frituurtopics krijg je een ban.
Van mij.
Hoogstpersoonlijk.
Ja! Normaal kleppen of ik pleur je er nu al vanafquote:Op maandag 13 juni 2005 12:14 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
[..]
Mooi nog een tukker.
Hai ik manks dak nich te verstoan bin.
Moar voor jou ist geen probleem of wa ?
Het grote boze zero tolerance beleid van Yvonnequote:Op maandag 13 juni 2005 12:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja! Normaal kleppen of ik pleur je er nu al vanaf
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:15 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
Waarom is yvonne d'r naam trouwens rood
Ze heeft pms, en rood staat voor, scheld mij zoveel mogelijk uit.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:15 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
Ze is vaak ongesteld..quote:Op maandag 13 juni 2005 12:15 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
Omdat ze de PMS godin is?quote:Op maandag 13 juni 2005 12:15 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
Omdat ze constant ongesteld isquote:Op maandag 13 juni 2005 12:15 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
Ze heeft d'r periode...quote:Op maandag 13 juni 2005 12:15 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
waarom is jou naam rood ?quote:Op maandag 13 juni 2005 12:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja! Normaal kleppen of ik pleur je er nu al vanaf
Teveel alcohol...quote:
Hej, JIJ bent er van onder de indrukquote:Op maandag 13 juni 2005 12:16 schreef Litso het volgende:
[..]
Het grote boze zero tolerance beleid van Yvonne
D'r naam is roodquote:Op maandag 13 juni 2005 12:17 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
Waarom weten zoveel mensen dat ze ongesteld is ?.
Dat houden ze bij, veiliger, weten wanneer ze zich gedeisd moeten houdenquote:Op maandag 13 juni 2005 12:17 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
Waarom weten zoveel mensen dat ze ongesteld is ?.
Dat was mijn volgende vraag.quote:
Biertopics zijn alleen voor de echte stoere oldbies.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:19 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
[..]
Dat was mijn volgende vraag.
En waarom mogen er geen bier en frituur topics geopend worden?
Hebben jullie mij door wanneer ik met geheimtaal zulke topics open?
bijv Vanmiddag heerlijk vivit gedronken.
Maar vivit is dan heeel stiekem bier![]()
Is dat erlaubt ?
*rilquote:Op maandag 13 juni 2005 12:16 schreef Litso het volgende:
[..]
Het grote boze zero tolerance beleid van Yvonne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |