Ik ook!quote:Op maandag 13 juni 2005 11:31 schreef dramslag het volgende:
ik heb het gisteravond op tv gezien.
en ze lieten het een paar keer zien
Terecht.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:34 schreef Phenomenom het volgende:
Die ene speler werd een beetje pissig toen de naaktloper hem een knuffel wou geven
Wat een amateurquote:Op maandag 13 juni 2005 11:33 schreef BobRooney het volgende:
naaktloper zijn...en dan toch je sokken en schoenen aantrekken![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:41 schreef Croupouque het volgende:
Na enig research heb ik de naaktloper ontmaskerd.
[afbeelding]
Zou het hem geweest zijn, klein en onbekendquote:Op maandag 13 juni 2005 11:41 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
Een naakte man is onmiddellijk 'vies'?quote:Op maandag 13 juni 2005 11:37 schreef Xenomaniac het volgende:
Terecht.
Je een beetje beet laten pakken door zo'n vieze naakte vent.
Hij draaide zich om en stond klaar om hem te hoeken.
Op zijn minst een twisted sick fuck.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een naakte man is onmiddellijk 'vies'?
jep, rood krijg je.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:42 schreef Xenomaniac het volgende:
Zou je daar eigenlijk als speler een kaart voor krijgen?
Als zo'n figuur het veld in loopt, die speler vastpakt en wordt neergehoekt door die speler.
Zou niet moeten denk ik.
Dat idee van jou zou erg effectief zijn denk ik.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:03 schreef Paulusman het volgende:
Wat doet die kerel in dat zwarte pak dan, probeert hij die vent te tackelen ofzo? Eigenlijk zouden alle spelers achter zo'n naaktloper aan moeten rennen en hem zo vaak mogelijk proberen te tackelen. Doodschoppen zijn toegestaan.![]()
![]()
Nah, ik had eerder de associatie met Carlos Valderrama.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:20 schreef Houniet het volgende:
ik dacht ook gelijk aan wilders toen ik dat kapsel zag
En als zo'n naaktloper er met de bal vandoor gaat en scoort, telt het doelpunt dan?quote:Op maandag 13 juni 2005 11:42 schreef Xenomaniac het volgende:
Zou je daar eigenlijk als speler een kaart voor krijgen?
Als zo'n figuur het veld in loopt, die speler vastpakt en wordt neergehoekt door die speler.
Zou niet moeten denk ik.
Dat meisje op Wimbledon tijdens die Krajicek-finale was leuk ja.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je zou er vast anders over praten als het een dame was.
[afbeelding]
Nou die was preuts, die hield haar broekje aan.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:46 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat meisje op Wimbledon tijdens die Krajicek-finale was leuk ja.
De mooiste voetballen blijft Erik Myklandquote:Op maandag 13 juni 2005 14:00 schreef El_Bassie het volgende:
Valderrama was weer even terug jaWat een ongekend talent..
[afbeelding]
Dan komen er steeds meer van die idioten die dan op deze manier aandacht gaan vragen voor belangrijke vraagstukken.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:50 schreef rayteon het volgende:
Waarom laten ze hem gewoon niet zijn rondje op het veld doen? Hem proberen te pakken ziet er alleen maar sneu uit...
Kijk, dat zijn nou echte vriendenquote:Streaker in stadion krijgt 400 euro boete
Een Rotterdammer heeft gisteravond een boete van 400 euro gekregen omdat hij tijdens de wedstrijd Columbia-Italië in het Willem II-stadion geheel ontkleed het veld was opgelopen. De 29-jarige schennispleger werd door stewards van het veld gehaald en door de politie aangehouden. Door de organisatie van het wereldkampioenschap voor voetballers tot 20 jaar is aangifte gedaan. De verdachte verklaarde dat hij met vrienden de wedstrijd had bezocht tijdens de viering van zijn vrijgezellen weekend. Hij zal binnenkort trouwen. Zijn vrienden hadden hem overgehaald deze ‘stunt’ uit te halen. De naaktloper had zich echter niet gerealiseerd dat zijn actie in strijd met de zedenwetgeving is en dus een misdrijf had gepleegd, waarvan miljoenen tv-kijkers getuige waren. De streaker wilde zijn vrienden een plezier doen maar had niet stil gestaan bij de gevolgen die het voor hem zelf zou hebben. De boete van 400 euro hebben zijn vrienden voor hem betaald.
"Kijk maar ik bewijs jullie het binnenkort, ik heb wel ZOOOO een grote"quote:Op maandag 13 juni 2005 11:41 schreef Croupouque het volgende:
Betalen die dan de 400 euro.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |