Of het is uit met haar vriend etc etcquote:Op maandag 13 juni 2005 15:23 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Nou kan me best wel voorstellen dat je behoorlijk depri kan worden als je zo lang aan het studeren bent en dan zal ze dit jaar ook wel niet gehaald hebben ofzow.

We zullen deze dag allemaal vergeten....quote:Op maandag 13 juni 2005 15:24 schreef Jaguarized het volgende:
Zojuist SBS maar ff gebeld om te melden dat het om een 28 jarige inwoonster gaat e.d, omdat het zelfmoord is gaan ze het niet uitzenden.![]()
![]()
Gvd, ik kom niet op tv.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Jij hebt niet zo gek veel te doen op een Maandagmiddag of wel?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:24 schreef Jaguarized het volgende:
Zojuist SBS maar ff gebeld om te melden dat het om een 28 jarige inwoonster gaat e.d, omdat het zelfmoord is gaan ze het niet uitzenden.![]()
![]()
Gvd, ik kom niet op tv.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

quote:Op maandag 13 juni 2005 15:24 schreef Jaguarized het volgende:
![]()
Gvd, ik kom niet op tv.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Zo blijkt maar weer... Niet de zelfmoord is belangrijk maar het feit dat je niet op tv komt.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:24 schreef Jaguarized het volgende:
![]()
Gvd, ik kom niet op tv.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Mwah verhanging en verbranding... Ik gok eerder op een buitenlandse uitwisselingsstudente.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:25 schreef PLAE@ het volgende:
Mensen ik durf te wedden dat het een gothic is.
Place your bets.
Vast een of andere heks die dacht dat ze kon vliegen.

quote:Op maandag 13 juni 2005 15:26 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Jij hebt niet zo gek veel te doen op een Maandagmiddag of wel?

Die betaal ik 1/37.50 uit.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:27 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Mwah verhanging en verbranding... Ik gok eerder op een buitenlandse uitwisselingsstudente.

Zelfmoord wordt in de regel niet uitgezonden om andere sucidale mensen niet op ideeen te brengen en uit respect voor de familie denk ik.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:26 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zo blijkt maar weer... Niet de zelfmoord is belangrijk maar het feit dat je niet op tv komt.
Maatschappij olé olé

Ik gok dat dit niet een persoon is die me lastig valt me verhalen over wat voor mode hij nu weer moet aanschaffen, dat hij graag een alfa romeo zou willen maar er nog geen geld voor heeft en me belt om zijn plasma tv te kunnen showen.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:29 schreef Sjakie01 het volgende:
Xebrozius wordt dit je nieuwe mattie?
[afbeelding]
![]()
![]()

Vast iemand die graag naar Nederland wil komenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:31 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik gok dat dit niet een persoon is die me lastig valt me verhalen over wat voor mode hij nu weer moet aanschaffen, dat hij graag een alfa romeo zou willen maar er nog geen geld voor heeft en me belt om zijn plasma tv te kunnen showen.
Graag dus.

Die pessismistische energie kan ik omzetten in positieve energie door te gaan vissen hoor. En voor de rest is er niets wat me in Nederland houdt.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:20 schreef vdo28 het volgende:
Je gaat je geweldig nutteloos voelen, ik merk zowiezo al aan jou dat je niet echt stil kunt zitten en dat het kriebelt. Volgens mij heb jij een hele hoop pessimistische energie. Als je dat nu eens zou omzetten in positieve energie. Dat scheelt jou een hele hoop (zul je nog een hele hoop kunnen doen!)

respect omdat ze zo'n pauper niet fatsoenlijk hebben kunnen opvoeden?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:31 schreef descon het volgende:
[..]
Zelfmoord wordt in de regel niet uitgezonden om andere sucidale mensen niet op ideeen te brengen en uit respect voor de familie denk ik.![]()

Arm kind. Hoop dat ze het nu beter heeft.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:03 schreef clauwheee het volgende:

Okaj veel plezier dan....quote:Op maandag 13 juni 2005 15:33 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Die pessismistische energie kan ik omzetten in positieve energie door te gaan vissen hoor. En voor de rest is er niets wat me in Nederland houdt.

Als dat echt haar doel was, is het echt sneu dat je dat op zo'n manier moet laten blijken,quote:Op maandag 13 juni 2005 15:07 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Misschien was dat haar bedoeling wel... Ik doe het op zo'n bizarre manier dat ik onthouden word.

Als ik 9 jaar over mijn HBO deed zou ik toch ook echt niet herkend willen wordenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:44 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Als dat echt haar doel was, is het echt sneu dat je dat op zo'n manier moet laten blijken,
Door het op zo'n gruwelijke manier te doen wou ze Kennelijk zoveel mogelijk mensen bereiken, denk dat dat wel gelukt is. jezelf in brand steken om ervoor te zorgen dat je niet herkenbaar meer bent heet ook geen nut, vroeg of laat wordt je toch vermist. maar triest dat ze tot deze actie is over gegaan, zou willen weten hoe ze tot dit besluit is gekomen.![]()
Sterkte voor alle nabestaanden

quote:Op maandag 13 juni 2005 15:50 schreef Sazzefraz het volgende:
vraag het aan iemand waarvan het iq wel hoger is als dat van een pinda.
tip: probeer iemand buiten je familie en kenniskring.

zeg, jij bent drukquote:Op maandag 13 juni 2005 15:46 schreef Sazzefraz het volgende:
Het zal tijd worden voor een nieuwe plaats.
De Martinitoren was ook zó 2003
Kortom, er gaat niets boven Groningen!

Dat is nog helemaal niet bewezen dat ze er echt 9 jaar over heeft gedaan, mssn is ze wel een tijd in het buitenland geweest zoals zoveel mensenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:46 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Als ik 9 jaar over mijn HBO deed zou ik toch ook echt niet herkend willen worden![]()

Hier exact een week geleden iemand een kogel in zijn hoofd, 27 jaar oud. Ook niks over in het nieuws, niet eens in de lokale pers, alleen de rouwberichten. Heeft dus niks met locatie te maken.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:34 schreef vdo28 het volgende:
Ik vraag me af waarom dit nieuws nu.nl enzo niet eens haalt...
Als het in A'dam was gebeurt had het het nieuws ook wel gehaald...
Dat zegt alles al eigenlijk...

quote:Op maandag 13 juni 2005 16:11 schreef AndreB. het volgende:
een 28 jarige studente van International Business School
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |