Via personeel van de hanze in mn msn, mailtje met bekendmaking is ook van een later tijdstip...quote:Op maandag 13 juni 2005 16:31 schreef Jaytonized het volgende:
[..]
Bron?
Ik vorig jaar gestopt met IBMS, nieuwsgierigheid begint de overhand te nemen.
Oh, dat wist ik niet, dat laatste, verklaart een hoop dan.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:08 schreef Marcator het volgende:
Leuke reacties hier.![]()
Maar jullie ziten er allemaal naast en speculeren maar wat. Ook de foto's zijn allemaal vanuit de verkeerde hoek, dus is er niets op te zien wat met het lichaam te maken heeft.
Het gaat om een 28 jarige studente van Afrikaanse afkomst. In sommige culturen is het 'normaal' om jezelf onherkenbaar te verminken als je zo'n daad begaat. Dit vanwege de schande voor de familie ofzow.
quote:Beste student,
Uit onderzoek is de identiteit bekend geworden van het stoffelijk overschot dat vanochtend op de bouwplaats op het Zernikecomplex is gevonden. Het betreft een 28-jarige studente van de International Business School van de Hanzehogeschool Groningen. Er is geconstateerd dat het gaat om zelfdoding vanwege privé-omstandigheden. We zijn erg geschrokken van dit trieste bericht.
De medestudenten en docenten zijn vandaag opgevangen en persoonlijk op de hoogte gesteld.
Met vriendelijke groet,
Namens het College van Bestuur,
Henk J. Pijlman
Das ook al 2 keer eerder gepost...quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 18:37 schreef Dichterbijer het volgende:
Ja zag het ook net... Jaguarized... dit is nieuws is totally yours
waarom ben jij heel dit topic eigenmlijk best om tequote:Op maandag 13 juni 2005 18:45 schreef Je_Opa het volgende:
sjees het doet me echt totaal geen fuck. dit nieuws. terwijl best wel erg is.
eens.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:59 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
waarom ben jij heel dit topic eigenmlijk best om te![]()
mwa, valt wel mee toch? Ik maak het slachtoffer niet uit voor loser oid..quote:Op maandag 13 juni 2005 18:59 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Och ja een dood persoon zit ook echt te wachten op sympathie en medeleven van totaal onbekenden.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:59 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Hoe ging je tentamenquote:Op maandag 13 juni 2005 19:26 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Och ja een dood persoon zit ook echt te wachten op sympathie en medeleven van totaal onbekenden.
weet je het zeker?quote:Op maandag 13 juni 2005 19:41 schreef SynXteR het volgende:
* SynXteR haat censuur! ik wil het lijk zien
nee wttn?quote:
nee, sorry..quote:Op maandag 13 juni 2005 19:45 schreef SynXteR het volgende:
[..]
nee wttn?
heb jij een ongecensureerde foto dan?
Tragisch bezig ben jij zeg, piss off!quote:Op maandag 13 juni 2005 15:08 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Tsjah 9e jaars HBO ben je dan als je geen dingen tussen je HAVO en HBO hebt gedaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |