Okaj veel plezier dan....quote:Op maandag 13 juni 2005 15:33 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Die pessismistische energie kan ik omzetten in positieve energie door te gaan vissen hoor. En voor de rest is er niets wat me in Nederland houdt.
Als dat echt haar doel was, is het echt sneu dat je dat op zo'n manier moet laten blijken,quote:Op maandag 13 juni 2005 15:07 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Misschien was dat haar bedoeling wel... Ik doe het op zo'n bizarre manier dat ik onthouden word.
Als ik 9 jaar over mijn HBO deed zou ik toch ook echt niet herkend willen wordenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:44 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Als dat echt haar doel was, is het echt sneu dat je dat op zo'n manier moet laten blijken,
Door het op zo'n gruwelijke manier te doen wou ze Kennelijk zoveel mogelijk mensen bereiken, denk dat dat wel gelukt is. jezelf in brand steken om ervoor te zorgen dat je niet herkenbaar meer bent heet ook geen nut, vroeg of laat wordt je toch vermist. maar triest dat ze tot deze actie is over gegaan, zou willen weten hoe ze tot dit besluit is gekomen.![]()
Sterkte voor alle nabestaanden
quote:Op maandag 13 juni 2005 15:50 schreef Sazzefraz het volgende:
vraag het aan iemand waarvan het iq wel hoger is als dat van een pinda.
tip: probeer iemand buiten je familie en kenniskring.
zeg, jij bent drukquote:Op maandag 13 juni 2005 15:46 schreef Sazzefraz het volgende:
Het zal tijd worden voor een nieuwe plaats.
De Martinitoren was ook zó 2003
Kortom, er gaat niets boven Groningen!
Dat is nog helemaal niet bewezen dat ze er echt 9 jaar over heeft gedaan, mssn is ze wel een tijd in het buitenland geweest zoals zoveel mensenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:46 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Als ik 9 jaar over mijn HBO deed zou ik toch ook echt niet herkend willen worden![]()
Hier exact een week geleden iemand een kogel in zijn hoofd, 27 jaar oud. Ook niks over in het nieuws, niet eens in de lokale pers, alleen de rouwberichten. Heeft dus niks met locatie te maken.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:34 schreef vdo28 het volgende:
Ik vraag me af waarom dit nieuws nu.nl enzo niet eens haalt...
Als het in A'dam was gebeurt had het het nieuws ook wel gehaald...
Dat zegt alles al eigenlijk...
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:11 schreef AndreB. het volgende:
een 28 jarige studente van International Business School
Geloof me, als iemand bij de universiteit in Amsterdam op deze manier zelfmoord pleegt dan komt het echt wel even in het nieuwsquote:Op maandag 13 juni 2005 16:03 schreef Diesz het volgende:
[..]
Hier exact een week geleden iemand een kogel in zijn hoofd, 27 jaar oud. Ook niks over in het nieuws, niet eens in de lokale pers, alleen de rouwberichten. Heeft dus niks met locatie te maken.
Jaquote:Op maandag 13 juni 2005 15:48 schreef Sjakie01 het volgende:
Waar ligt dat eigenlijk Groningen? Ergens in Scandinavie toch? Bij dat onafhankelijke boerenland Friesland?
Ben het niet helemaal met je eens, niet alles haalt het nieuws meer, of het nou A'dam of Lutjebroek is. Het gaat waarschijnlijk om de situatie, als het meteen duidelijk is dat het moord is, dan komt het in het nieuws, zelfmoord niet. Vandaag was er dus twijfel.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:34 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Geloof me, als iemand bij de universiteit in Amsterdam op deze manier zelfmoord pleegt dan komt het echt wel even in het nieuws![]()
En al helemaal voordat ze wisten dat het zelfmoord was![]()
Boeit verder niet, maar het is wel zo![]()
Oh ja ik had er natuurlijk even een knipoog achter moeten zetten voordat je zou begrijpen dat het me helemaal niet gaat om het feit of ik nu wel of niet op tv kom.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:26 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zo blijkt maar weer... Niet de zelfmoord is belangrijk maar het feit dat je niet op tv komt.
Maatschappij olé olé
Boeiuh, alsof jij er mee zit.quote:
En daarom was het juist in het nieuws gekomen.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:26 schreef Diesz het volgende:
[..]
Hier was het ook eerst moord, toen zelfmoord, dan weer moord, speculaties te over.
Bericht aan studenten van de Hanze:quote:Op maandag 13 juni 2005 16:31 schreef Jaytonized het volgende:
[..]
Bron?
Ik vorig jaar gestopt met IBMS, nieuwsgierigheid begint de overhand te nemen.
quote:Beste student,
Uit onderzoek is de identiteit bekend geworden van het stoffelijk overschot dat vanochtend op de bouwplaats op het Zernikecomplex is gevonden. Het betreft een 28-jarige studente van de International Business School van de Hanzehogeschool Groningen. Er is geconstateerd dat het gaat om zelfdoding vanwege privé-omstandigheden. We zijn erg geschrokken van dit trieste bericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |