aan welke andere mogelijkheden denk je zoal ?quote:Op maandag 25 juli 2005 16:26 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
Maar JIJ beweert bij hoog en bij laag dat hij geestesziek was, zonder welke andere mogelijkheid ook maar in overweging te willen nemen.
- machtsgeile leugenaarquote:Op maandag 25 juli 2005 17:47 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
aan welke andere mogelijkheden denk je zoal ?
een intelligente, xenofobe staatsman ? zou kunnen...
of denk je dat het echt openbaringen van een god waren ?
misschien moet Akkersloot dan voortaan dit rijtje opnoemen ipv alleen geestesziekequote:Op maandag 25 juli 2005 17:49 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
- machtsgeile leugenaar
- persoon aan halucinerende stoffen
- geesteszieke
- goddelijke interventie
- Voor de gek gehouden door een andere geesteszieke man die zichzelf de boodschapper van god noemde
zomaar een greep uit de mogelijkheden voor de visoenen van mohammed
Ja, Akkersloot ziet wel es dingen die er niet zijn. Net zoals Mohammed. Zelf noemt hij zoiets temporaalkwab epilepsie.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:51 schreef DionysuZ het volgende:
Overigens, akkersloot. Ik zie in Centraal WFL Feedback topic deel 6 nergens een vogelvrij verklaringik had een reactie in die richting verwacht aan te treffen, maar dit is een heel normale reactie van haushofer.
Dit bedoel ik dus. Kun je nou echt niet normaal reageren? Moet het allemaal op deze manier? En nogmaals: Je smiley-gebruik grenst aan het infantiele...quote:Op maandag 25 juli 2005 16:34 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
"Dingen die je niet begrijpt".
[..]
Als die profeet loog over met zijn "visioenen" huilie dan.
,
[..]
Kan hier een copietje volgen van een post van L_V ? Ga je gang. Maar als het niet in orde is in je hersenen zodat je complete beelden en geluiden (die anderen niet zien of horen) dan noem ik dat geestesziek.
[..]
Nou ik niet. Dus al dat gemekker van je heb ik te danken omdat jij "gewoon" aanneemt dat Mohammed visioenen had.![]()
![]()
![]()
![]()
Voor mij is hiermee de kous af.
Ik heb geen idee wat de echte oorzaken waren, maar ik hou alle mogelijkheden open:quote:Op maandag 25 juli 2005 17:47 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Maar dat is omkering van de bewijslast. Natuurlijk. Je aanname is dat Mohammed temporaalkwabepilepsie heeft, en dan is het aan de gelovigen en de wetenschappelijke wereld om aan te tonen dat dat niet zo is. Tot dan is het een feit dat Mohammed leed aan temporaal kwab epilepsie.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:04 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
[..]
Geen van deze hypothesen kan ik bewijzen, evenmin als Akkersloot zijn 'weetikveelwatvoor epilepsie' kan bewijzen. Er kunnen best symptomen zijn die daarop wijzen. Maar symptomen zijn geen bewijs.
Uhuhquote:Op maandag 25 juli 2005 20:17 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Maar dat is omkering van de bewijslast. Natuurlijk. Je aanname is dat Mohammed temporaalkwabepilepsie heeft, en dan is het aan de gelovigen en de wetenschappelijke wereld om aan te tonen dat dat niet zo is. Tot dan is het een feit dat Mohammed leed aan temporaal kwab epilepsie.
Popper zou zich doodlachen.
En gelijk zelf maar een grote bek op zetten met "islam-trauma".quote:Op maandag 25 juli 2005 18:01 schreef Haushofer het volgende:
) Iemand zou jou es wat fatsoen bij moeten leren, en het idee van respect. Ik weet niet wie of wat jou dit Islam-trauma heeft aangedaan,
Ga jij daarom ook "maar gewoon" zolang er van uit dat Mohammed echt visioenen had, net als je maatje Juul ?quote:Op maandag 25 juli 2005 20:17 schreef Haushofer het volgende:
Maar dat is omkering van de bewijslast. Natuurlijk. Je aanname is dat Mohammed temporaalkwabepilepsie heeft, en dan is het aan de gelovigen en de wetenschappelijke wereld om aan te tonen dat dat niet zo is. Tot dan is het een feit dat Mohammed leed aan temporaal kwab epilepsie.
Popper zou zich doodlachen.
Godver daar heb ik nog nooit aan gedachtquote:Op maandag 25 juli 2005 20:04 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
- Goddelijke ingeving
Nou juul schreef dat hij er "dus maar gewoon van uit gaat van wel".quote:Op maandag 25 juli 2005 17:47 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Drogreden. Je maakt van de hele situatie een zwart-wit-verhouding waarin je het idee dat Mohammed temporaalkwab epilepsie had aan anderen probeert op te dringen door te stellen dat je anders in zijn visioenen gelooft. En dat is simpelweg een onjuiste voorstellinbg van zaken.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:33 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ga jij daarom ook "maar gewoon" zolang er van uit dat Mohammed echt visioenen had, net als je maatje Juul ?
Dank je.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:55 schreef het_fokschaap het volgende:
misschien moet Akkersloot dan voortaan dit rijtje opnoemen ipv alleen geesteszieke
Maar iedereen weet ook dat wanneer het over Mohammed gaat het ook over visioenen gaat die die man van God ontvangen zou hebben.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:37 schreef Reya het volgende:
Drogreden. Je maakt van de hele situatie een zwart-wit-verhouding waarin je het idee dat Mohammed temporaalkwab epilepsie had aan anderen probeert op te dringen door te stellen dat je anders in zijn visioenen gelooft. En dat is simpelweg een onjuiste voorstellinbg van zaken.
Niet te ver gaan, Akkersloot. Je bent weer heel dicht bij het randje.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:31 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
En gelijk zelf maar een grote bek op zetten met "islam-trauma".
Waar dat ?quote:En dat allemaal vanwege het openen van een topic omdat ook jij over dat onderwerp offtopic postte in mijn topic.![]()
Google es op falsificatie. Zoals Reya zegt, jij verdraait de zaken op een hele rare manier. Natuurlijk geloof ik niet in die visioenen, en stiekum weet jij dat ook wel, want je bent tenslotte niet achterlijk.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:33 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ga jij daarom ook "maar gewoon" zolang er van uit dat Mohammed echt visioenen had, net als je maatje Juul ?
Dat kan wel. Maar dat over een trauma hoef ik me ook niet te laten zeggen.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:52 schreef Haushofer het volgende:
Niet te ver gaan, Akkersloot. Je bent weer heel dicht bij het randje.
Dat over die ronde aarde dat was dus het topic "kan islam *weer* verdwijnen".quote:Waar dat ?
alle oorzaken hierboven, hehalve die van goddelijke ingeving, zijn voor mij net zo aannemelijkquote:Op maandag 25 juli 2005 20:04 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat de echte oorzaken waren, maar ik hou alle mogelijkheden open:
- Drugs
- (Zelf) Hypnose
- Honger / Dorst
- Goddelijke ingeving
- Afwijking in de hersenen
- Misschien verzon hij ze wel gewoon als onderdeel van zijn plan
Geen van deze hypothesen kan ik bewijzen, evenmin als Akkersloot zijn 'weetikveelwatvoor epilepsie' kan bewijzen. Er kunnen best symptomen zijn die daarop wijzen. Maar symptomen zijn geen bewijs.
Ik geloof ook niet in die visioenen, en voor de rest wat Haus zegtquote:Op maandag 25 juli 2005 20:54 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Google es op falsificatie. Zoals Reya zegt, jij verdraait de zaken op een hele rare manier. Natuurlijk geloof ik niet in die visioenen, en stiekum weet jij dat ook wel, want je bent tenslotte niet achterlijk.
Nou juultje in elk geval van wel. En zo'n persoon noemt mij dan krankzinnig als ik daar anders over denk.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:54 schreef Haushofer het volgende:
. Natuurlijk geloof ik niet in die visioenen, en stiekum weet jij dat ook wel, want je bent tenslotte niet achterlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |