abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29116679
quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:26 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:

Maar JIJ beweert bij hoog en bij laag dat hij geestesziek was, zonder welke andere mogelijkheid ook maar in overweging te willen nemen.
aan welke andere mogelijkheden denk je zoal ?

een intelligente, xenofobe staatsman ? zou kunnen...

of denk je dat het echt openbaringen van een god waren ?
  maandag 25 juli 2005 @ 17:47:37 #102
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_29116681
wat een gezeur.

de aarde is rond!!!!

als een pannekoek
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  maandag 25 juli 2005 @ 17:49:58 #103
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_29116729
quote:
Op maandag 25 juli 2005 17:47 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

- machtsgeile leugenaar
- persoon aan halucinerende stoffen
- geesteszieke
- goddelijke interventie
- Voor de gek gehouden door een andere geesteszieke man die zichzelf de boodschapper van god noemde

zomaar een greep uit de mogelijkheden voor de visoenen van mohammed
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
  maandag 25 juli 2005 @ 17:51:16 #104
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_29116755
Overigens, akkersloot. Ik zie in Centraal WFL Feedback topic deel 6 nergens een vogelvrij verklaring ik had een reactie in die richting verwacht aan te treffen, maar dit is een heel normale reactie van haushofer.
pi_29116882
quote:
Op maandag 25 juli 2005 17:49 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

- machtsgeile leugenaar
- persoon aan halucinerende stoffen
- geesteszieke
- goddelijke interventie
- Voor de gek gehouden door een andere geesteszieke man die zichzelf de boodschapper van god noemde

zomaar een greep uit de mogelijkheden voor de visoenen van mohammed
misschien moet Akkersloot dan voortaan dit rijtje opnoemen ipv alleen geesteszieke
pi_29117013
Akkersloot wil maar niet lezen dat het vooral zijn toon is die vervelend is.

Het is vooral je toon die irritant is, Akkersloot. Je manier van posten, je woordgebruik, je schreeuwen. Dan hebben we het niet eens over de inhoud, want die is zo gek nog niet. Moet het ook nog in het Russisch? Of het Arabisch? ( ) Iemand zou jou es wat fatsoen bij moeten leren, en het idee van respect. Ik weet niet wie of wat jou dit Islam-trauma heeft aangedaan, maar het begint hier een beetje vervelend te worden.

Had ik al gezegd dat het vooral je toon is die zo vervelend is?
  maandag 25 juli 2005 @ 18:04:03 #107
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_29117058
Ik denk dat het vooral de toon is die vervelend is en niet de inhoud van zijn posts
pi_29120268
quote:
Op maandag 25 juli 2005 17:51 schreef DionysuZ het volgende:
Overigens, akkersloot. Ik zie in Centraal WFL Feedback topic deel 6 nergens een vogelvrij verklaring ik had een reactie in die richting verwacht aan te treffen, maar dit is een heel normale reactie van haushofer.
Ja, Akkersloot ziet wel es dingen die er niet zijn. Net zoals Mohammed. Zelf noemt hij zoiets temporaalkwab epilepsie.
pi_29120402
quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:34 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

"Dingen die je niet begrijpt".
[..]

Als die profeet loog over met zijn "visioenen" huilie dan.

,
[..]

Kan hier een copietje volgen van een post van L_V ? Ga je gang. Maar als het niet in orde is in je hersenen zodat je complete beelden en geluiden (die anderen niet zien of horen) dan noem ik dat geestesziek.
[..]

Nou ik niet. Dus al dat gemekker van je heb ik te danken omdat jij "gewoon" aanneemt dat Mohammed visioenen had.

Voor mij is hiermee de kous af.
Dit bedoel ik dus. Kun je nou echt niet normaal reageren? Moet het allemaal op deze manier? En nogmaals: Je smiley-gebruik grenst aan het infantiele...
pi_29120509
quote:

[..]

Ik heb geen idee wat de echte oorzaken waren, maar ik hou alle mogelijkheden open:
- Drugs
- (Zelf) Hypnose
- Honger / Dorst
- Goddelijke ingeving
- Afwijking in de hersenen
- Misschien verzon hij ze wel gewoon als onderdeel van zijn plan

Geen van deze hypothesen kan ik bewijzen, evenmin als Akkersloot zijn 'weetikveelwatvoor epilepsie' kan bewijzen. Er kunnen best symptomen zijn die daarop wijzen. Maar symptomen zijn geen bewijs.
pi_29120914
quote:
Op maandag 25 juli 2005 20:04 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:

[..]

Geen van deze hypothesen kan ik bewijzen, evenmin als Akkersloot zijn 'weetikveelwatvoor epilepsie' kan bewijzen. Er kunnen best symptomen zijn die daarop wijzen. Maar symptomen zijn geen bewijs.
Maar dat is omkering van de bewijslast. Natuurlijk. Je aanname is dat Mohammed temporaalkwabepilepsie heeft, en dan is het aan de gelovigen en de wetenschappelijke wereld om aan te tonen dat dat niet zo is. Tot dan is het een feit dat Mohammed leed aan temporaal kwab epilepsie.

Popper zou zich doodlachen.
  maandag 25 juli 2005 @ 20:21:15 #112
66825 Reya
Fier Wallon
pi_29121051
quote:
Op maandag 25 juli 2005 20:17 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Maar dat is omkering van de bewijslast. Natuurlijk. Je aanname is dat Mohammed temporaalkwabepilepsie heeft, en dan is het aan de gelovigen en de wetenschappelijke wereld om aan te tonen dat dat niet zo is. Tot dan is het een feit dat Mohammed leed aan temporaal kwab epilepsie.

Uhuh
  maandag 25 juli 2005 @ 20:31:51 #113
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_29121442
quote:
Op maandag 25 juli 2005 18:01 schreef Haushofer het volgende:
) Iemand zou jou es wat fatsoen bij moeten leren, en het idee van respect. Ik weet niet wie of wat jou dit Islam-trauma heeft aangedaan,
En gelijk zelf maar een grote bek op zetten met "islam-trauma".

En dat allemaal vanwege het openen van een topic omdat ook jij over dat onderwerp offtopic postte in mijn topic.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  maandag 25 juli 2005 @ 20:33:07 #114
60090 Akkersloot
pi_29121482
quote:
Op maandag 25 juli 2005 20:17 schreef Haushofer het volgende:

Ga jij daarom ook "maar gewoon" zolang er van uit dat Mohammed echt visioenen had, net als je maatje Juul ?
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  maandag 25 juli 2005 @ 20:34:13 #115
60090 Akkersloot
pi_29121517
quote:
- Goddelijke ingeving
Godver daar heb ik nog nooit aan gedacht
  maandag 25 juli 2005 @ 20:36:12 #116
60090 Akkersloot
pi_29121586
quote:

[..]

Nou juul schreef dat hij er "dus maar gewoon van uit gaat van wel".
  maandag 25 juli 2005 @ 20:37:49 #117
66825 Reya
Fier Wallon
pi_29121638
quote:
Op maandag 25 juli 2005 20:33 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Ga jij daarom ook "maar gewoon" zolang er van uit dat Mohammed echt visioenen had, net als je maatje Juul ?
Drogreden. Je maakt van de hele situatie een zwart-wit-verhouding waarin je het idee dat Mohammed temporaalkwab epilepsie had aan anderen probeert op te dringen door te stellen dat je anders in zijn visioenen gelooft. En dat is simpelweg een onjuiste voorstellinbg van zaken.
  maandag 25 juli 2005 @ 20:38:42 #118
60090 Akkersloot
pi_29121669
quote:
Op maandag 25 juli 2005 17:55 schreef het_fokschaap het volgende:
misschien moet Akkersloot dan voortaan dit rijtje opnoemen ipv alleen geesteszieke
Dank je.

Met dan achter "goddelijke interventie" : "maar dat lijkt mij sterk aangezien zijn "visioenen" hem persoonlijk altijd goed uitkwamen en het weinig aannemelijk is dat een alwetende en vooruitziende God een kinderverkrachter als boodschapper uit zou zoeken"

Ik hou het dus maar gewoon op "geestesziek" of "temporaal kwab epilepsie".

hè hè.
  maandag 25 juli 2005 @ 20:42:14 #119
60090 Akkersloot
pi_29121797
quote:
Op maandag 25 juli 2005 20:37 schreef Reya het volgende:
Drogreden. Je maakt van de hele situatie een zwart-wit-verhouding waarin je het idee dat Mohammed temporaalkwab epilepsie had aan anderen probeert op te dringen door te stellen dat je anders in zijn visioenen gelooft. En dat is simpelweg een onjuiste voorstellinbg van zaken.
Maar iedereen weet ook dat wanneer het over Mohammed gaat het ook over visioenen gaat die die man van God ontvangen zou hebben.

We hebben het niet over een "vision" in het liedje "the sound of silence" van Simon and Garfunkel.
pi_29122121
quote:
Op maandag 25 juli 2005 20:31 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

En gelijk zelf maar een grote bek op zetten met "islam-trauma".
Niet te ver gaan, Akkersloot. Je bent weer heel dicht bij het randje.
quote:
En dat allemaal vanwege het openen van een topic omdat ook jij over dat onderwerp offtopic postte in mijn topic.
Waar dat ?
pi_29122182
quote:
Op maandag 25 juli 2005 20:33 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Google es op falsificatie. Zoals Reya zegt, jij verdraait de zaken op een hele rare manier. Natuurlijk geloof ik niet in die visioenen, en stiekum weet jij dat ook wel, want je bent tenslotte niet achterlijk.
  maandag 25 juli 2005 @ 20:55:43 #122
60090 Akkersloot
pi_29122247
quote:
Op maandag 25 juli 2005 20:52 schreef Haushofer het volgende:
Niet te ver gaan, Akkersloot. Je bent weer heel dicht bij het randje.
Dat kan wel. Maar dat over een trauma hoef ik me ook niet te laten zeggen.
quote:
Waar dat ?
Dat over die ronde aarde dat was dus het topic "kan islam *weer* verdwijnen".
pi_29122311
quote:

[..]

Ik heb geen idee wat de echte oorzaken waren, maar ik hou alle mogelijkheden open:
- Drugs
- (Zelf) Hypnose
- Honger / Dorst
- Goddelijke ingeving
- Afwijking in de hersenen
- Misschien verzon hij ze wel gewoon als onderdeel van zijn plan

alle oorzaken hierboven, hehalve die van goddelijke ingeving, zijn voor mij net zo aannemelijk
denk je dat het voor een moslim uitmaakt of Akkersloot het op epilepsie gooit of op een verzinsel ?

maar goed, ik denk dat Haushofer het bij het rechte eind heeft. Als Akkersloot z'n manier van discussieren aanpast maakt hij kans op een langer verblijf op Fok
  maandag 25 juli 2005 @ 20:58:26 #124
66825 Reya
Fier Wallon
pi_29122348
quote:
Op maandag 25 juli 2005 20:54 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Google es op falsificatie. Zoals Reya zegt, jij verdraait de zaken op een hele rare manier. Natuurlijk geloof ik niet in die visioenen, en stiekum weet jij dat ook wel, want je bent tenslotte niet achterlijk.
Ik geloof ook niet in die visioenen, en voor de rest wat Haus zegt
  maandag 25 juli 2005 @ 21:01:15 #125
60090 Akkersloot
pi_29122473
quote:
Op maandag 25 juli 2005 20:54 schreef Haushofer het volgende:
. Natuurlijk geloof ik niet in die visioenen, en stiekum weet jij dat ook wel, want je bent tenslotte niet achterlijk.
Nou juultje in elk geval van wel. En zo'n persoon noemt mij dan krankzinnig als ik daar anders over denk.

Maar wees toch even heel eerlijk. Waarom moet dat topic over de koran en de platte aarde dicht blijven. Het was niet voor het "gebash" zei Alicey. Rest dus het argument dat het geen discussie waarde heeft. Maar gezien sommigen geloven dat volgens de koran de aarde wel rond is, is dat argument dus ook weerlegt.

Topics met het zelfde onderwerp zijn toch ook niet gesloten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')