En het wordt alleen maar mooier als je toevallig een gevoelig punt raakt.quote:Op maandag 13 juni 2005 00:30 schreef mcintosh het volgende:
Netjes beledigen doe je door iemand met normaal taalgebruik compleet in de hoek te zetten, hem klem lullen zogezegd, das het leukste
Dat iemand jou uitmaakt voor een grote zakkewasser zonder dat jij het begrijptquote:Op maandag 13 juni 2005 00:38 schreef Xebrozius het volgende:
Wtf moet ik verstaan onder netjes beledigen
Het komt er toch op neer dat je nog steeds iemand beledigd?
Penisagrarier betekend toch echt lulboer hoor...quote:Op maandag 13 juni 2005 00:40 schreef BlueEyed het volgende:
Penisagrarier
klinkt nog altijd netter dan "boerenlul"
De nieuwe spelling is "zakkenwasser'quote:Op maandag 13 juni 2005 00:39 schreef valentinerne het volgende:
[..]
Dat iemand jou uitmaakt voor een grote zakkewasser zonder dat jij het begrijpt
De oude spelling is ook zakkenwasserquote:Op maandag 13 juni 2005 00:44 schreef valentinerne het volgende:
[..]
De nieuwe spelling is pas officieel in oktober
dus zakkewasser mag nu nog!
Vooral bij leraren moet je leren sarcastisch te zijn zonder dat soort woorden.quote:Op maandag 13 juni 2005 00:45 schreef VreemdeWezen het volgende:
Dank u allemaal
Ik wou wat woorden kennen, voor het geval ik een emailtje wil sturen aan een leraar, bijvoorbeeld.
Fuck he nog geen zak geleerd op die school!!quote:Op maandag 13 juni 2005 00:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
De oude spelling is ook zakkenwasser
zak·ken·was·ser (de ~ (m.), ~s)
1 [inf.] sufferd
Foei! stoute leraar , een beter beroep voor u is zakkewasser of penisagrarierquote:Op maandag 13 juni 2005 00:45 schreef VreemdeWezen het volgende:
Dank u allemaal
Ik wou wat woorden kennen, voor het geval ik een emailtje wil sturen aan een leraar, bijvoorbeeld.
Voor welk vak leraar?quote:Op maandag 13 juni 2005 00:45 schreef VreemdeWezen het volgende:
Dank u allemaal
Typisch Nederlands, lekker hypocrietquote:Op maandag 13 juni 2005 00:39 schreef valentinerne het volgende:
[..]
Dat iemand jou uitmaakt voor een grote zakkewasser zonder dat jij het begrijpt
whhehequote:Op maandag 13 juni 2005 14:14 schreef Duckman het volgende:
"Ik zou u graag willen wijzen op uw gelijkenis met het mannelijk scrotum. Tevens verdenk ik u ervan de balzak van menig persoon met regelmaat te reinigen. Daarnaast wil ik u toevoegen dat u enige verwantschap bezit met het uiteinde van het mannelijk geslachtsorgaan. Tot slot wil ik u verzoeken te overwegen uw leven met ingang van heden niet meer voort te zetten..."
Praat beschaafd, te deksel!quote:Op maandag 13 juni 2005 00:28 schreef Biancavia het volgende:
Schavuit!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |