Gister is die 120 GB van mij overleden. 80 GB aan muziek pleite. Gelukkig van m'n jingleverzameling een backup gemaakt...quote:Op maandag 13 juni 2005 18:14 schreef kastanova het volgende:
En het grappige is, deze schijf kreeg ik als vervanging van m'n vorige 120 gig Maxtor toen díe kapot ging.
quote:Serial Number
Y42PW65E
Drive Type
ATA
TLA Number
6Y160L0042011
Status/Message
Out of warranty
Expiration Date
11/26/2004
26-11-2003quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hoelang had je deze (hamburger) schijf ?
Was al aan het zoekenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:31 schreef Scorpie het volgende:
kut voor je kastanova. dat word denk een nieuwe hdd .
Wtf?quote:Merk en type
# Merk Wisselend
# Type Wisselend
Behoorlijk ruk dus.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:27 schreef kastanova het volgende:
26-11-2003
Ik dacht altijd dat er 3 jaar garantie zat op Maxtor schijfjes, maar het is dus maar 1 jaar.
Helemaal naar Breda toerijden voor een harde schijf gaat me ook iets te verquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:38 schreef Drugshond het volgende:
@kasta. : CD-Romland Breda : Garantie 3 jaar.
Het valt wel op dat Breda op alle merken 3 jr garantie geeft. (ook Maxtor)quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:41 schreef kastanova het volgende:
Helemaal naar Breda toerijden voor een harde schijf gaat me ook iets te ver.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:43 schreef Drugshond het volgende:
Het valt wel op dat Breda op alle merken 3 jr garantie geeft. (ook Maxtor)![]()
Zit er verschil tussen fabriekgarantie en winkelgarantie ? , in jouw geval.
En even verder:quote:Garantie op uw produkt:
MaxPC geeft 1 jaar garantie op alle geleverde produkten.
Nee dusquote:Garantieregeling van uw Hardware:
Indien de fabrikant een eigen garantieregeling met eindgebruikers hanteert, zoals bijvoorbeeld bij Harddisks, dan zal MaxPC niet als tussenpersoon optreden en zal de klant deze garantie zelf afhandelen met de fabrikant.
Hmmmzzz... ruk (you loose)quote:
Oh, de belangrijkste data heb ik er reeds afgetrokken met Runtime's GetDataBack, maar ik weet nu al dat ik toch wel weer iets vergeten ben.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:57 schreef Drugshond het volgende:
Hmmmzzz... ruk (you loose)
Heb je nog gekeken naar het veilig stellen van de data.Kun je uberhaupt nog op de schijf komen , via DOS, Partition Magic of whatever ? Staat de partitie wel op active ? Of kun je deze schijf nu van het viaduct afgooien.
Hmmzz, ik zou hem toch gebruiken maar dan alleen als backup schijf om alleen je Ghost of Acronis True images naar weg te schijven (= low use policy). Als hij zelfs dat vertikt is er nog geen man overboord (je hebt de orginele data nog). En dan kan hij echt met de kliko mee.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:59 schreef kastanova het volgende:
Oh, de belangrijkste data heb ik er reeds afgetrokken met Runtime's GetDataBack, maar ik weet nu al dat ik toch wel weer iets vergeten ben.
Powermax gaf aan dat de schijf naar de kloten was, dus ik ga hem niet eens proberen te repareren, wil namelijk niet de gok wagen dat ik over een maandje weer alle data kwijt ben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |