ik ookquote:
De bewolking neemt hier nu ook de overhand.quote:Op maandag 13 juni 2005 09:27 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hier grijze wolken en ....heel ver daarachter strakblauwe lucht![]()
ik ben op mijn werk aan het bijkomen van het weekendquote:Op maandag 13 juni 2005 08:54 schreef appelsientje het volgende:
Rustig hier
Iedereen is nog aan het bijkomen van het weekend
Het grappige is ... ik werd dus wakker met echt een strak blauwe lucht, zonnetje scheen ... heerlijk wakker wordenquote:Op maandag 13 juni 2005 09:27 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hier grijze wolken en ....heel ver daarachter strakblauwe lucht![]()
Dankje. Ze zullen het nodig hebben.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:02 schreef Dylan Dog het volgende:
Een goedemorgen mensen
Weer gebroken geslapen, zucht.
Goede avatar pfaf! Ik duim met je mee!
Die komen er nu bij mij aanquote:Op maandag 13 juni 2005 10:35 schreef Noca het volgende:
Mogguh!!!!!!!
Straks eindelijk weer eens sporten, mn afstudeerkilo's moeten er af
Hier:quote:Op maandag 13 juni 2005 10:47 schreef appelsientje het volgende:
Wat stond er op nummer 1 toen je werd geboren ?![]()
klik
Bij mij dus...
Summer Nights - John Travolta & Olivia Newton
die laatste heb ik op MP3 en luister ik nog wel eens !quote:Op maandag 13 juni 2005 10:50 schreef DarkShine het volgende:
UK: Seven Tears - The Goombay Dance Band
USA: I Love Rock ‘n Roll - Joan Jett & The Blackhearts
dan ben je van de zomer van 84 of 85 denk ikquote:Op maandag 13 juni 2005 10:49 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hier:
UK charts: The Reflex - Duran Duran
US charts: Let’s Hear It For The Boy - Deniece Williams
84quote:Op maandag 13 juni 2005 10:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dan ben je van de zomer van 84 of 85 denk ik
met die muziek reden wij naar een internationaal voetbaltoernooi in Vianen.......quote:
Alleen een beetje suikerquote:
In de UK : Jealous Guy - Roxy Musicquote:Op maandag 13 juni 2005 10:47 schreef appelsientje het volgende:
Wat stond er op nummer 1 toen je werd geboren ?![]()
klik
Bij mij dus...
Summer Nights - John Travolta & Olivia Newton
jezus, das vlakbij de ingang van het E gebouw... ben ik blij dat ik daar vandaag niet heen hoefquote:Op maandag 13 juni 2005 10:57 schreef clauwheee het volgende:
Moord of zelfmoord op Hanzehogeschool Groningen
Gatver..ben ik ff blij dat ik daar vanochtend niet heen hoefde.
Inderdaad, das ook de ingang van mijn opleiding.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
jezus, das vlakbij de ingang van het E gebouw... ben ik blij dat ik daar vandaag niet heen hoef
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |