2quote:Op zondag 12 juni 2005 22:37 schreef appelsientje het volgende:
O oke welk net ??
Eigenlijk was dat wel logisch jaquote:
En dat op Frans Bauer ?quote:Op zondag 12 juni 2005 22:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon] [afbeelding door Hools heen
hahahaha die is grappigquote:Op zondag 12 juni 2005 22:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon] [afbeelding door Hools heen
Eensch. Overdreven in alles proberen te zijnquote:Op zondag 12 juni 2005 22:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vind die jan joost maar een gaylord![]()
Die is OK jaquote:Op zondag 12 juni 2005 22:44 schreef JaWi het volgende:
Die smile!
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Leuk issie hèquote:Op zondag 12 juni 2005 22:44 schreef JaWi het volgende:
Die smile!
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Als je nog de langzame versie weet te vinden, vreemd genoeg is deze op m'n stage plek langzaam, maar thuis zo snel als een Jack Russel op XTCquote:Op zondag 12 juni 2005 22:44 schreef JaWi het volgende:
Die smile!
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op zondag 12 juni 2005 22:47 schreef Eilanden het volgende:
Hallooooooooooooooooo
Net terug?quote:Op zondag 12 juni 2005 22:50 schreef DutchGooner het volgende:
Let trouwens dadelijk op Ned.2 even op de "Carlos Valderama" streaker bij Colombia v Italie
Hijs een beetje hyper hè haha.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Clauwheee!
Wat heb je die smiley gegeven? Coke, XTC en LSD tegelijkertijd?
Hoe is het met Noca? Ik zag wat posts van 'em die de afgelopen nacht geschreven had en had toch de indruk dat Noca 'enige alcoholische versnaperingen'quote:
Hartstikke goed hoorquote:Op zondag 12 juni 2005 22:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hoe is het met Noca? Ik zag wat posts van 'em die de afgelopen nacht geschreven had en had toch de indruk dat Noca 'enige alcoholische versnaperingen'had genuttigd
quote:Op zondag 12 juni 2005 22:57 schreef clauwheee het volgende:
Hij zegt dat het komt omdat het licht uit was toen ie moest typen![]()
Ja wij doen dat normaal dus ook niet op zondag, zo vroeg. Tis wel goed zegquote:Op zondag 12 juni 2005 23:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tuurlijk Noca
Da's wel vroeg, nu ik tijdens de zomerstop niet meer op zondagochtend hoef te voetballen neem ik het er qua uitslapen op zondagochtend absoluut van
Maar dat was niet van de drank, maar vanwege het feit dat Noca met het licht uit moest typenquote:Op zondag 12 juni 2005 23:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Gevolg: half negen zondagochtend je nest uit om een uurtje later in een kippenhok te zittenMét hoofdpijn
Nou, ik had voornamelijk hoofdpijnquote:Op zondag 12 juni 2005 23:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar dat was niet van de drank, maar vanwege het feit dat Noca met het licht uit moest typen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |