quote:Op maandag 13 juni 2005 14:23 schreef speknek het volgende:
Ik vind de besturing wel duidelijk minder dan GTA Vice City, mijn camera vliegt voortdurend alle kanten op als ik de muis beweeg. Ik zie m'n karakter vaker van onder dan van achter, daar had ik met GTAIII en vice city nooit last van. Hebben andere mensen dat ook?
Overigens is die negersetting wel extreem cool. Heb gelijk een fikse afro genomen.
Shut your motherfucking mouth, bitch!quote:Op maandag 13 juni 2005 14:24 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Trouwens die nigga gangsta shit is wel dope, veel vetter als die vorige delen![]()
Probeer eens:quote:Op maandag 13 juni 2005 14:23 schreef speknek het volgende:
Ik vind de besturing wel duidelijk minder dan GTA Vice City, mijn camera vliegt voortdurend alle kanten op als ik de muis beweeg. Ik zie m'n karakter vaker van onder dan van achter, daar had ik met GTAIII en vice city nooit last van. Hebben andere mensen dat ook?
Overigens is die negersetting wel extreem cool. Heb gelijk een fikse afro genomen.
Wat ik altijd doe is onder het rijden linkerhand op WSAD en rechts op de pijltjestoetsen, met pijltje omhoog en omlaag kun je tijdelijk even het camerastandpunt veranderen. Voor heuvel op/af is dat erg handigquote:Op maandag 13 juni 2005 14:27 schreef Cheiron het volgende:
De besturing is vooral klote als je heuvels op/af gaat, je ziet standaard gewoo niet wat er voor je rijdt.
Of "fuck", "bitch"quote:Op maandag 13 juni 2005 14:33 schreef Bluurgh het volgende:
he homie!
dat woord kan ik onderhand ook niet meer horen zeg, pff...
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:34 schreef MrX1982 het volgende:
Missies waarbij je moet schieten zijn kut. Ik kan totaal niet goed richten
Leuk is het niet. Ik zit pas bij het begin en gaat nu al voor geen meter.quote:
Leer het dan.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:34 schreef MrX1982 het volgende:
Missies waarbij je moet schieten zijn kut. Ik kan totaal niet goed richten
Nice nice..quote:Op maandag 13 juni 2005 14:39 schreef DrDentz het volgende:
hoe zien jullie er nu uit in het spel dan![]()
ik zie er uit als een soort blade
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond weer proberen. Ik zie sws niets omdat het nacht is.quote:
Nee, ik lachte alleen maar omdat jij zei: "Missies waarbij ik moet schieten". Bijna alles is schietenquote:Op maandag 13 juni 2005 14:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Leuk is het niet. Ik zit pas bij het begin en gaat nu al voor geen meter.
Missie dat je die trein moet verdedigen
Whehe. Nice.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:39 schreef DrDentz het volgende:
hoe zien jullie er nu uit in het spel dan![]()
ik zie er uit als een soort blade
[afbeelding]
Lekker is dat danquote:Op maandag 13 juni 2005 14:42 schreef AMD64 het volgende:
Nee, ik lachte alleen maar omdat jij zei: "Missies waarbij ik moet schieten". Bijna alles is schieten
Ga je naar Amunationquote:Op maandag 13 juni 2005 14:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Lekker is dat dan![]()
Ik moet leren goed te schieten
Doe ik ook, maar als hij dan op het hoogste punt is gaat hij trillen.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:36 schreef Unstoppable het volgende:
..]
Wat ik altijd doe is onder het rijden linkerhand op WSAD en rechts op de pijltjestoetsen, met pijltje omhoog en omlaag kun je tijdelijk even het camerastandpunt veranderen. Voor heuvel op/af is dat erg handig
Dat probleem heb ik ook, dat hij gaat heen en weer bewegen.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:44 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar als hij dan op het hoogste punt is gaat hij trillen.
Over woorden die je niet meer kan horen: "foshaw" (oftewel for sure).
Hmm daar ben ik nog nooit geweest. Maar volgens mij kan ik daar nog niet naar binnen.quote:
Want daar kan je het eerst uitproberen voordat je het aanschafquote:Op maandag 13 juni 2005 14:45 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmm daar ben ik nog nooit geweest. Maar volgens mij kan ik daar nog niet naar binnen.
Ik kijk vanavond ff
Vlakbij je huis in die geul onder een brug. Daar liggen een armor en ammo voor je uzi.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:42 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Vanavond weer proberen. Ik zie sws niets omdat het nacht is.
Waar kan je eigenlijk nieuwe ammunition kopen/halen voor die uzi? Bij Emmet kan je alleen ammunition halen voor dat pistool
Het is voor de missie dat je een gangwar begint (Glen Park)quote:Op maandag 13 juni 2005 14:46 schreef Dark_Killah het volgende:
Moet je idd een missie voor hebben gedaan en dan verschijnt hij op je map vlak naast Emmet daar bij die haven gebeurens, Oceans Docks ofzo.
Moet tot 18:00 werken!~quote:
Wel cool. Zon petjequote:Op maandag 13 juni 2005 15:04 schreef Bluurgh het volgende:
[afbeelding]
zo zag ik er eerst uitnu ben ik gewoon een stoere brede neger.
Die onderbroekquote:Op maandag 13 juni 2005 15:04 schreef Bluurgh het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 juni 2005 15:04 schreef Bluurgh het volgende:
[afbeelding]
Ik moest wat aan mijn brightness klooien (in het spel) en was gelijk beterquote:Op maandag 13 juni 2005 15:17 schreef Impry het volgende:
Is dat trouwens een hele donkere scene/screenshot. Of is het altijd een beetje op dat niveau? Want ik zit hier met een gare monitor die nogal donker is...
Ooh, k, kan gelukkig ook in het spel!quote:Op maandag 13 juni 2005 15:18 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik moest wat aan mijn brightness klooien (in het spel) en was gelijk beter
Pijl omhoog en omlaag ingedrukt houden, en vervolgens links of rechts indrukken en een donut makenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:26 schreef Wiehoe het volgende:
Kan iemand een tip geven bij de eerste rijles in de autorijschool? Ik kan de auto maar niet laten draaien.
vooruit & achteruit tegelijk indrukken. En als de banden roken naar links of rechts. (dus "w" en "s", en dan "d" o f "a". Dan wel voor & achteruit ingedrukt houden. Je gaat het nog moeilijk krijgen denk ikquote:Op maandag 13 juni 2005 15:26 schreef Wiehoe het volgende:
Kan iemand een tip geven bij de eerste rijles in de autorijschool? Ik kan de auto maar niet laten draaien.
De lastigste was met de politieauto en die spikestripquote:Op maandag 13 juni 2005 15:29 schreef Cheiron het volgende:
[..]
vooruit & achteruit tegelijk indrukken. En als de banden roken naar links of rechts. (dus "w" en "s", en dan "d" o f "a". Dan wel voor & achteruit ingedrukt houden. Je gaat het nog moeilijk krijgen denk ik
Inderdaad. Totdat ik hoorde dat je daarna even gas los moest laten, dat helpt een hoop.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:31 schreef AMD64 het volgende:
[..]
De lastigste was met de politieauto en die spikestripVerdomme zeg
Dat lukte niet, maarrrrrrr ik ben zelf op een manier gekomen. Ik heb bij de muisinstellingen ingesteld dat je met de muis kan sturen. Nu werkt die perfectquote:Op maandag 13 juni 2005 15:27 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Pijl omhoog en omlaag ingedrukt houden, en vervolgens links of rechts indrukken en een donut maken
Als je de goede route neemt is het 1 rechtstuk met een paar bochten op het eind, terugweg, keren en dezelfde route nemen. Met een beetje geluk knalt er niemand in je zijkant en haal je hem makkelijk.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:33 schreef MrJonez het volgende:
ik word echt gek van de laatse driving school opdracht. of ik haal 'm redelijk ruim binnen de tijd, maar heb m'n hele auto gesloopt, of ik hou 'm heel, maar doe er 2 minuut 4 seconden ofzo over...
grrrrrrr
Die schroef bedoelde je?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:33 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Inderdaad. Totdat ik hoorde dat je daarna even gas los moest laten, dat helpt een hoop.
Die draai in de lucht vond ik ook erg klote!
Sturen met de muis is echt gaar! Maar als het helpt, waarom nietquote:Op maandag 13 juni 2005 15:33 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Dat lukte niet, maarrrrrrr ik ben zelf op een manier gekomen. Ik heb bij de muisinstellingen ingesteld dat je met de muis kan sturen. Nu werkt die perfect
Klopt. Ik ben gewoon doorgereden (via snelweg) deed er 1:33 over!quote:Op maandag 13 juni 2005 15:36 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Als je de goede route neemt is het 1 rechtstuk met een paar bochten op het eind, terugweg, keren en dezelfde route nemen. Met een beetje geluk knalt er niemand in je zijkant en haal je hem makkelijk.
Dat je daarnog om kan lachenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:46 schreef gamecube_master het volgende:
Na ong 15 keer een race missie proberen te halen kwam ik bij de laatste keer proberen 2 meter voor de finish op de kop terecht
Ik ben ook niet zo blij nu hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 15:47 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dat je daarnog om kan lachen
Ik zou me de klote geergerd hebben
I knew itquote:Op maandag 13 juni 2005 15:53 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo blij nu hoorHeb hem meteen uitgezet
Die lowrider race misschien? Kheb gewoon een andere lowrider genomen, haalde hem in de eerste keer daarmee, weet ik het hoeveel voorsprong.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:53 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo blij nu hoorHeb hem meteen uitgezet
Wat bedoel je. Rand van je stoelquote:Op maandag 13 juni 2005 16:07 schreef Roellie80 het volgende:
waarom een andere low-rider?
ik haalde m in 1x en ik heb alleen maar aan kop gelegen, ben zelfs nog 2 of 3 x hard onderuit gegaan maar zelfs toen bleef ik op 1
Zet het op Standaardquote:Op maandag 13 juni 2005 10:27 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
met filmpjes heb ik ook dat probleem, ik had met Dxdiag -> sound accerleration op z'n laagst gezet om weer het geluid van de voertuigen te horen, alleen zijn nu alle filmpjes inderdaad te langzaam qua geluid en ondertiteling![]()
Eerste stuk voluit rijden door het midden, kans dat je iets raakt is heel klein, dan die bochten heel langzaam, terugweg weer voluit, en het laatste stuk weer rustig, zo had ik hem in 1:57 gehaald met 1% damage aftrekquote:Op maandag 13 juni 2005 15:33 schreef MrJonez het volgende:
ik word echt gek van de laatse driving school opdracht. of ik haal 'm redelijk ruim binnen de tijd, maar heb m'n hele auto gesloopt, of ik hou 'm heel, maar doe er 2 minuut 4 seconden ofzo over...
grrrrrrr
Zonde om je opleiding naar de tiefes te helpenquote:Op maandag 13 juni 2005 16:21 schreef Bananenman het volgende:
Net thuis van school. Duits vandaag finaal verkloot dankzij GTA San Andreas. Morgen Frans, en ook die zal ik wel verneuken![]()
Ik ben weer spelen!
Hé, ik ben al over hoor. Hierdoor zakt m'n gemiddelde alleen wat. Boeit mij watquote:Op maandag 13 juni 2005 16:25 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Zonde om je opleiding naar de tiefes te helpen
Ow sorry. Dat wist ik niet.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:26 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hé, ik ben al over hoor. Hierdoor zakt m'n gemiddelde alleen wat. Boeit mij wat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:27 schreef Bananenman het volgende:
DankuIk deed het met pijn in mijn hart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijkquote:Op maandag 13 juni 2005 16:21 schreef Bananenman het volgende:
Net thuis van school. Duits vandaag finaal verkloot dankzij GTA San Andreas. Morgen Frans, en ook die zal ik wel verneuken![]()
Ik ben weer spelen!
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:27 schreef Bananenman het volgende:
DankuPijn in mijn hartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:56 schreef SuperUli het volgende:
missie in desert vlak voor las venturas...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juni 2005 17:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juni 2005 17:09 schreef AMD64 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juni 2005 17:04 schreef Chriz2k het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie er nu nog over mijn avatar begint, is officieel een mongool. (Artikel 29.c)
quote:Op maandag 13 juni 2005 17:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil je best wel helpen hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 17:24 schreef Easyedwin het volgende:
iemand die me kan helpen met streetrace na los santos? waar je niet je eigen auto mag kiezen?? ik kan niet rijden met dat ding, dus haal m nooit
Die heb ik al gehaald, en die was idd best wel makkelijkquote:Op maandag 13 juni 2005 16:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die lowrider race misschien? Kheb gewoon een andere lowrider genomen, haalde hem in de eerste keer daarmee, weet ik het hoeveel voorsprong.
is dat je eerste race daar? of de 2e? ik ben bij 2e..quote:Op maandag 13 juni 2005 17:32 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Die heb ik al gehaald, en die was idd best wel makkelijkDie andere auto's hadden zichzelf helemaal klem gereden bij het begin. Ik zit nu bij die race in dat boeren land gedeelte (weet niet precies hoe dat gedeelte daar heet), ik moet de hele tijd slippen in bochten enzo omdat de tegenstander(s) tegen me aan zitten te beuken en kom ik dan in het gras terecht waar heel moeilijk te sturen is. Die laatste keer is het me bijna gelukt omdat ik een hele goeie auto ervoor had maar ik werd gelanceerd op het laatst bij een klein heuveltje in de weg. En ik heb bepaald ook geen zin om speciaal naar die auto weer te zoeken omdat het zo'n groot open gebied daar is.
geeft niet, hb je nog snelle tips? wat ik bete rniet kan doen? of is het gewoon super rusig doenquote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:56 schreef SuperUli het volgende:
missie in desert vlak voor las venturas...Dat slaat nergens op inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je het rustig aan doet, dan haal je zo een enorme voorsprong.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:38 schreef Easyedwin het volgende:
[..]
geeft niet, hb je nog snelle tips? wat ik bete rniet kan doen? of is het gewoon super rusig doen![]()
De eerstequote:Op maandag 13 juni 2005 17:37 schreef Easyedwin het volgende:
[..]
is dat je eerste race daar? of de 2e? ik ben bij 2e..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |