ik mep er wel met een grindtegel opquote:Op zondag 12 juni 2005 20:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kan iemand dat arme beest uit zijn lijden verlossen?
ze wil nogal graag en vaak in deze tijd van het jaar, de sletquote:Op zondag 12 juni 2005 20:37 schreef SwOoSh het volgende:
ik schop ook regelmatig je vriendin van me hond![]()
Puik plan!quote:Op zondag 12 juni 2005 20:37 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
ik mep er wel met een grindtegel op![]()
Dat is toch altijd al geweest?quote:Op zondag 12 juni 2005 20:48 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
waarom willen alle vrouwen tegenwoordig sex met lelijke dieren![]()
steek hem dan maar naar binnenquote:Op zondag 12 juni 2005 20:50 schreef Parvus het volgende:
Echte schoonheid zit van binnen!
Daar past toch niks in manquote:Op zondag 12 juni 2005 21:04 schreef Hilton het volgende:
Ik vind dat best een snoezig hondje hoor! Al kan niemand tippen aan mijn hondje Tinkerbell![]()
[afbeelding]
Hij heeft vast een lief karakter....quote:Op zondag 12 juni 2005 20:30 schreef Pony-Lover het volgende:
...daar zou ik m'n vriendin nog vanaf schoppen![]()
![]()
[afbeelding]
Die tacobell-teef? Gaat dat door voor hond?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:04 schreef Hilton het volgende:
Ik vind dat best een snoezig hondje hoor! Al kan niemand tippen aan mijn hondje Tinkerbell![]()
[afbeelding]
Hee je hebt hem veranderdquote:Op zondag 12 juni 2005 20:30 schreef Pony-Lover het volgende:
...daar zou ik m'n vriendin nog vanaf schoppen![]()
![]()
[afbeelding]
Hoe dúrf je mijn schatje te beledigen!quote:Op zondag 12 juni 2005 21:08 schreef foton het volgende:
[..]
Die tacobell-teef? Gaat dat door voor hond?![]()
kan jij jezelf schoppen tijdens het neuken?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:11 schreef SwOoSh het volgende:
je vriendin is trouwens ook erg lelijk, daar zou ik mezelf nog van afschoppen...
in dit geval wel jaquote:Op zondag 12 juni 2005 21:16 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
kan jij jezelf schoppen tijdens het neuken?
maar deze schijnt veel geiler te zijnquote:Op zondag 12 juni 2005 21:09 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Hee je hebt hem veranderd![]()
Die daarvoor was wél lief
die klote hond wil het zelf hoor en m'n vriendin is een sletquote:Op zondag 12 juni 2005 21:20 schreef Dawnbreaker het volgende:
wat een moralistisch onverantwoordelijke discussie!
ja graag, maar niet van die senseo-pad's want die werken niet in het rumitekoffiezetapparaatquote:Op zondag 12 juni 2005 22:25 schreef L.Mo het volgende:
moet ik nog koffie sturen?
Welke is het hondje?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:04 schreef Hilton het volgende:
[afbeelding]
kunnen negers dan ook op de maan, straks komen ze hier allemaal getto's vormenquote:Op zondag 12 juni 2005 22:38 schreef L.Mo het volgende:
ok, ik neem wel wat mee. En ook je eigen nasa certified koffieplukneger, want ik blijf natuurlijk niet bezig..
ja het is mogelijk volgens de handleiding. Mits je ze niks verteld over hiphop en dat soort dingen.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:49 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
kunnen negers dan ook op de maan, straks komen ze hier allemaal getto's vormen![]()
ik zal het allemaal niet meer doenquote:Op zondag 12 juni 2005 23:49 schreef MUUS het volgende:
Dan maar even hier.
Pony-Lover, rot op met die kuttopics van je en hou op met die kutposts in allerlei topics. Dat gewauwel van je is alles behalve leuk en die kuttopics van je overal spammen is al helemaal niet leuk.
Zo.
Als ik jou was, zou ik die post menen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |