ik mep er wel met een grindtegel opquote:Op zondag 12 juni 2005 20:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kan iemand dat arme beest uit zijn lijden verlossen?
ze wil nogal graag en vaak in deze tijd van het jaar, de sletquote:Op zondag 12 juni 2005 20:37 schreef SwOoSh het volgende:
ik schop ook regelmatig je vriendin van me hond![]()
Puik plan!quote:Op zondag 12 juni 2005 20:37 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
ik mep er wel met een grindtegel op![]()
Dat is toch altijd al geweest?quote:Op zondag 12 juni 2005 20:48 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
waarom willen alle vrouwen tegenwoordig sex met lelijke dieren![]()
steek hem dan maar naar binnenquote:Op zondag 12 juni 2005 20:50 schreef Parvus het volgende:
Echte schoonheid zit van binnen!
Daar past toch niks in manquote:Op zondag 12 juni 2005 21:04 schreef Hilton het volgende:
Ik vind dat best een snoezig hondje hoor! Al kan niemand tippen aan mijn hondje Tinkerbell![]()
[afbeelding]
Hij heeft vast een lief karakter....quote:Op zondag 12 juni 2005 20:30 schreef Pony-Lover het volgende:
...daar zou ik m'n vriendin nog vanaf schoppen![]()
![]()
[afbeelding]
Die tacobell-teef? Gaat dat door voor hond?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:04 schreef Hilton het volgende:
Ik vind dat best een snoezig hondje hoor! Al kan niemand tippen aan mijn hondje Tinkerbell![]()
[afbeelding]
Hee je hebt hem veranderdquote:Op zondag 12 juni 2005 20:30 schreef Pony-Lover het volgende:
...daar zou ik m'n vriendin nog vanaf schoppen![]()
![]()
[afbeelding]
Hoe dúrf je mijn schatje te beledigen!quote:Op zondag 12 juni 2005 21:08 schreef foton het volgende:
[..]
Die tacobell-teef? Gaat dat door voor hond?![]()
kan jij jezelf schoppen tijdens het neuken?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:11 schreef SwOoSh het volgende:
je vriendin is trouwens ook erg lelijk, daar zou ik mezelf nog van afschoppen...
in dit geval wel jaquote:Op zondag 12 juni 2005 21:16 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
kan jij jezelf schoppen tijdens het neuken?
maar deze schijnt veel geiler te zijnquote:Op zondag 12 juni 2005 21:09 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Hee je hebt hem veranderd![]()
Die daarvoor was wél lief
die klote hond wil het zelf hoor en m'n vriendin is een sletquote:Op zondag 12 juni 2005 21:20 schreef Dawnbreaker het volgende:
wat een moralistisch onverantwoordelijke discussie!
ja graag, maar niet van die senseo-pad's want die werken niet in het rumitekoffiezetapparaatquote:Op zondag 12 juni 2005 22:25 schreef L.Mo het volgende:
moet ik nog koffie sturen?
Welke is het hondje?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:04 schreef Hilton het volgende:
[afbeelding]
kunnen negers dan ook op de maan, straks komen ze hier allemaal getto's vormenquote:Op zondag 12 juni 2005 22:38 schreef L.Mo het volgende:
ok, ik neem wel wat mee. En ook je eigen nasa certified koffieplukneger, want ik blijf natuurlijk niet bezig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |