quote:Op zondag 12 juni 2005 20:17 schreef Summoner het volgende:
"Los Grandes Exitos en Espanol" van Cypress Hill, een album met veertien Spaanstalige versies van hun hits.
quote:Op zondag 12 juni 2005 20:52 schreef Hellrazor het volgende:
the beatnuts ?
"Rico Suave"quote:Op zondag 12 juni 2005 20:20 schreef -Angel- het volgende:
Heb je wel eens gehoord van Gerardo?
Is wel goed, maar niet in het spaans. (of ze moeten tegenwoordig van taal gewisseld hebben ofzo)quote:Op zondag 12 juni 2005 20:52 schreef Hellrazor het volgende:
the beanuts ?
Ik moest daar onlangs nog aan denken. Een beetje fout?quote:Op zondag 12 juni 2005 20:58 schreef foton het volgende:
[..]
"Rico Suave"![]()
Hij is wel een beetje fout, eigenlijk...
Wat heeft hij nog meer gemaakt dat het beluisteren waard is?quote:Op zondag 12 juni 2005 20:58 schreef foton het volgende:
"Rico Suave"![]()
Hij is wel een beetje fout, eigenlijk...
Ze hebben genoeg Spaanse songs hoor.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:59 schreef foton het volgende:
[..]
Is wel goed, maar niet in het spaans. (of ze moeten tegenwoordig van taal gewisseld hebben ofzo)
Spuit elf geeft ook weer modder hoorquote:Op zondag 12 juni 2005 21:12 schreef no1uknow het volgende:
Kansloos... Daddy Yankee is echt triest =|
Rocca is idd cool merk ikquote:Op zondag 12 juni 2005 20:18 schreef Quannum het volgende:
En Rocca, ex La Cliqua. Franse rapper, maar hij smijt er regelmatig wat Spaans tussen. Dikke vette aanrader!![]()
Kwestie van smaak, dus ophoeren.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:12 schreef no1uknow het volgende:
Kansloos... Daddy Yankee is echt triest =|
Ik doelde niet op Papi Sanchez in t algemeen; maar dit nummer (Dilemma) is wel meuk wat ik niet zoekquote:
Kid Frost alhoewel die netzo als cypress hill ook veel engelstalige nummers gemaakt heeft.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:45 schreef Koepert het volgende:
Bestaat er eigenlijk zoiets als Spaanstalige "Gangsterrap" ? Centavo cincuenta ipv 50 Cent ofzo![]()
quote:
Dat is idd koele poepquote:Op maandag 13 juni 2005 11:50 schreef skippesoepie het volgende:
Control Machete heeft ook wel coole poep
Weet je misschien waar ik die kan "Vinden"quote:Op maandag 13 juni 2005 18:17 schreef Quannum het volgende:
[..]
Zijn beste is zijn eerste: "Entre deux mondes". Hoe hij daar een extra dimensie geeft aan de "Peer Gynt suite"!![]()
Nope. Denk niet dat je die op Soulseek ofzo gaat vinden. Tsjek je mail-box.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:38 schreef Koepert het volgende:
[..]
Weet je misschien waar ik die kan "Vinden"![]()
laten we beginnen met het niet-vergeten van het accentteken: reaggetónquote:Op zondag 12 juni 2005 21:04 schreef SillyWalks het volgende:
Reggaeton heet het.
Grote basis in Puerto Rico, Costa Rica, etc.
Wordt steeds populairder in steeds meer landen. De VS gaan om, Europa zal snel volgen.
Nu moeten de fokkers het nog leren spellen.
Zuid-Amerika is het ook heel populair. Eerst alleen in de barrios, nu volgt ook de rest.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:22 schreef heiden6 het volgende:
Reggeaton zou je het wel kunnen noemen, denk ik.
Heel populair in de Dominicaanse Republiek en op Puerto Rico. Je kunt eens zoeken naar La Factoria, de originele artiesten achter het nummer Papi Chulo.
Homo's zijn gay.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:02 schreef no1uknow het volgende:
dat is echt gay
Met de beste songtitel allertijden: 'Loco En El Coco'quote:Op zondag 12 juni 2005 20:17 schreef Summoner het volgende:
"Los Grandes Exitos en Espanol" van Cypress Hill, een album met veertien Spaanstalige versies van hun hits.
Ja, dat is Spaans.quote:
quote:
Even zoeken. Oa Puta de Barrio, zo ziet ze er wel uit natuurlijk. Eens even wat luisteren van deze dame.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:08 schreef -Wolf- het volgende:
La Mala Rodriguez - Lujo Ibérico is een hele vette CD!
La Mala Rodriguez (eerder bekend als Mala Maria) uit Sevilla is een vrouwelijke rapper die ook nog best een leuk koppie heeft! Echt een aanrader!
[afbeelding]
Persoonlijke favorieten (al dan niet van de CD):quote:Op zondag 3 juli 2005 21:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Even zoeken. Oa Puta de Barrio, zo ziet ze er wel uit natuurlijk. Eens even wat luisteren van deze dame.
In Costa Rica, zie http://www.tiazelmira.com/columna03.htmquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waar heb je Angel y Khryzz gezien?
Dat moet je wel een feestje geweest zijn! Je hebt je daar zeker wel vermaakt?quote:Don Omar, La Factoría, Aldo Ranks, Merch&Daddy, El Divino, Angel y Kriss, Red Rat, Mekatelyu, Mr.G y Banthan y Gueto son los artistas que intervendrán en el concierto de aniversario de Vox FM
Zeker! Ik vermaak me altijd wel als ik naar perreo dansende chicas kan kijkenquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat moet je wel een feestje geweest zijn! Je hebt je daar zeker wel vermaakt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |