Drugs zijn slecht, zoals elke weldenkende Nederlander weet. Toch zijn er talloze kansloze jongeren die de stap naar deze middelen van verderf durven te grijpen. Licht hier de Fokkers in, waarom drugs slecht zijn!
Google wat rond en post wat foto's. Een mooie paint-tekening wordt uiteraard ook gewaardeerd. Ik vond deze kiekjes zonet en was zowaar geschokt ! Het kan niet anders of de LSD en XTC tasten het geestelijk vermogen van deze creaturen, die al zwakbegaafd waren, in ernstige mate aan!
Piet hier rookte op zijn zestiende een joint. Hij is er nooit meer bovenop gekomen.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan. Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt? >>> Geen referrertje in sigs <<<
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan. Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt? >>> Geen referrertje in sigs <<<
IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'( Eerste naam én adoratietopique *O* Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende: Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
Een van die types had ooit m'n fietssleutel gestolen terwijl ik er nog op zat!!
Je word er inderdaad niet bepaald knapper van... maar het is zoooo lekker ... en met genoeg dope zal het je ook weinig verrotten dat je er niet uit ziet...
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car... Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.