Ben jij dat soms Conflict? Ik beeld jou ongeveer zo in altijdquote:
Die is normaliter erg wijs, weet jequote:
Tenzij ze overlijden door een overdosis voordat ze de kans hebben gekregen zich voort te planten.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:33 schreef Falco het volgende:
Dit soort mensen planten zich dus ook voort.
Nee, dan moeten we MikeyMo weer uit het beton hakken.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:30 schreef Fliepke het volgende:
ik mis een foto van een bepaalde gabberin
Leeft die nog eigenlijk, of hebben ze 'm dood geschopt?quote:Op zondag 12 juni 2005 19:12 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Nee, dan moeten we MikeyMo weer uit het beton hakken.![]()
so-de-mieter, dan ben je niet zomaar een klein beetje mislukt.. Dit lokt zinloos geweld uit.quote:
Over slecht opgevoed gesprokenquote:Op zondag 12 juni 2005 20:14 schreef L.Mo het volgende:
[..]
so-de-mieter, dan ben je niet zomaar een klein beetje mislukt.. Dit lokt zinloos geweld uit.
Waarom ging je dan ook op je fietssleutel zitten?quote:Op zondag 12 juni 2005 18:33 schreef kanaiken het volgende:
Een van die types had ooit m'n fietssleutel gestolen
terwijl ik er nog op zat!!
welke foto mag niet?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:04 schreef Falco het volgende:
Oh die foto mag dus niet he? De rest mag wel.
Van dat wicht, waarvan het gezicht een beetje uit proportie isquote:
Haar moeder heeft zwaar gebruikt... dat zie je zo....quote:
Macaulay Culkin?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:08 schreef Falco het volgende:
[..]
Van dat wicht, waarvan het gezicht een beetje uit proportie is.
Die alienquote:
quote:Op zondag 12 juni 2005 18:19 schreef Beroepsgokker het volgende:
[[url=http://forum.fok.nl/usericons/16466/hondjesgeslaagd.jpg]afbeelding][/url]
BHFH
erg hequote:Op zondag 12 juni 2005 20:44 schreef Stretto het volgende:
[..]
Over slecht opgevoed gesproken![]()
Dat iemand zo er uitziet dat is al kut......hoef jij 'm nog niet belachelijk te maken![]()
die staat op de 1e pagina al 2 keer, vriendje van alien denk ikquote:Op zondag 12 juni 2005 23:28 schreef Dr.Droxz het volgende:ik mis er nog 1 ... ook zo een gabber met zijn bek helemaal scheef, een bekend plaatje hier op fok!
nee die ik bedoel staat er niet tussen ...quote:Op zondag 12 juni 2005 23:32 schreef Kierewiet1985 het volgende:
[..]
die staat op de 1e pagina al 2 keer, vriendje van alien denk ik![]()
Is volgens mij ook maar één persoon die desponsord wordt door het Landelijk Bureau ter bestrijding van Rassendiscriminatie.quote:
Die bovenstequote:Op maandag 13 juni 2005 12:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
is zó oudquote:
ga naar sugababes forum manquote:Op maandag 13 juni 2005 15:55 schreef magicsam het volgende:
jezus wat een zielige topic... get a life ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |