ow verdomd! Dat heb ik gezien destijds maar ik was het weer vergeten...quote:Op maandag 13 juni 2005 12:54 schreef Rainboww het volgende:
Op een van de DVD's van Boudewijn Büch staat ook een stukje over Oak island.
Hij staat dan voor de oprit naar het eiland, en de eigenaar komt naar hem toegereden, met de mededeling dat hij moet stoppen met filmen en er niks te zien valt.
Zie trouwens ook: http://en.wikipedia.org/wiki/Oak_Island en de externe links daar.
Ik durf er een krat wijn om te verwedden dat er helemaal niets van waarde achter die stenen zit. Wat het aanemelijk maakt dat dat wel het geval zou zijn is me ook niet duidelijk.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:49 schreef -Angel- het volgende:
Eindelijk zou men het antwoord weten, wat zat er toch achter die deur?
En zo ging in 2002 met veel bombarie, de robot de schacht in om de deur te gaan doorboren. Na een 59 meter stuitte de robot op het allergrootste raadsel van de Grote Piramide, de stenen deur met 2 koperen vergrendelingen. Wat zou men vinden achter deze deur? Een geheime kamer?
[afbeelding]
De robot ging aan het boren, en meneer Zahi Hawass vondt het allemaal geweldig. Groot was dan ook teleurstelling toen men het licht aandeed en er achter kwam dat er simpelweg een tweede deur was.
Ja, en piramides zijn door Atlantiërs gebouwd als ik Discovery moet geloven. Want ja kijk maar naar de trappepiramide die 80 jaar voor Gizeh werd gebouwd, dat is een bouwval en dan zouden de Egyptenare geen eeuw later toch geen bijna perfecte piramides kunnen bouwen?quote:Op maandag 13 juni 2005 17:11 schreef Natalie het volgende:
En mbt Egypte: hoe zit dat nu precies met die sphinx? Wat die niet véél ouder dan ze in eerste instantie dachten? Waterschade aan de de sphinx zou wijzen op overstomingen van duizenden jaren geleden, als ik me goed herinner.
Kijk eens op -> De geheime deuren in de grote piramide van Cheops.quote:Op maandag 13 juni 2005 00:57 schreef Orealo het volgende:
Die deur is nogal intressant ja.. meer info zou cool wezen!
ja, tvp dus
Maar wat dan? Als er een ruimte achter zat dan werd die tijdens het bouwen van de piramide al gevuld want eenmaal dichtgebouwd kun je er niks meer inkrijgen. En wat zou het dan kunnen zijn? Een koningsmummie is niet waarschijnlijk omdat andere piramides dergelijke schachten niet hadden, bovendien werden koningen in het oude rijk altijd in het centrum van de piramide bijgezet.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar kun je best een punt hebben, maar nieuwsgierigheid wint het toch. Of er staat iets achter wat voor die tijd een enorme waarde bezat. De nieuwsgierigheid van de mens blijft groot natuurlijk, dus ook als er niks achter zit wil ik dat weten
Nu had ik het toch echt over Sphinx.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:30 schreef Djaser het volgende:
Ja, en piramides zijn door Atlantiërs gebouwd als ik Discovery moet geloven. Want ja kijk maar naar de trappepiramide die 80 jaar voor Gizeh werd gebouwd, dat is een bouwval en dan zouden de Egyptenare geen eeuw later toch geen bijna perfecte piramides kunnen bouwen?
Onzin allemaal, het is niet eens je aandacht waard.
Ik heb het ergens nog een heel stuk staan over die theorie. Ik zal er eens wat uitgebreider over posten als ik tijd heb en het niet vergeetquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:02 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nu had ik het toch echt over Sphinx.
Kennelijk heb je er verstand van, dus wellicht dat je licht over die overstroming-theorie kunt laten schijnen.
Supers! Enne, ik herinner je er wel aan als het te lang duurtquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:03 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ik heb het ergens nog een heel stuk staan over die theorie. Ik zal er eens wat uitgebreider over posten als ik tijd heb en het niet vergeet
Als ik het goed begrijp ligt die put er nu dus maar een beetje verwaarloosd bij. Ze graven niet meer verder? Jammer... ben wel erg nieuwsgierig...quote:Op zondag 12 juni 2005 17:25 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dat is de "geldschacht" op Oak Island.
[afbeelding]
Foto van de Money Pit uit 1916. Bron: Het mysterie van Oak Island..
Jeps, dat schijnt ook nog eens.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:59 schreef Laton het volgende:
Zit er onder de voorpoten van de sfinx niet ook een geheime kamer? Alleen de Egyptische regering wil geen toestemming geven voor onderzoek.? Zoiets..geheim
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |